27. decembra 2013

Holiday Nails


Tak som si našla čas medzi návštevami, a aj napriek tomu, že už je pokročilejšia hodina, tak tento príspevok bude, aj keby traktory padali.
Sem inšpirácie síce pridám, ale nezvyknem si robiť k Vianociam špeciálne nechty. Divné, ale je to tak :-D Prvé blogové Vianoce som mala, bol to môj druhý vodolepkový pokus (fuj, link sem ani radšej nepridám), lebo som sa chcela zapojiť do súťaže (ešteže som to neurobila :-D). No ale akosi aspoň dodatočne vznikli tieto a na Myjavu som odišla s Vianočnými nechtami. Nalakovala som si nechty aspoň v zlato-červenej kombinácii, no to už bol iba krôčik od špekulovania a nejako som neodolala a pozrela som do krabičky s nálepkami. A čo čert nechcel... Palec som odlakovala a pripravila na lepenie prúžkov a na štyri prsty som nalepila vodolepky. Odlišné, schválne. Nápis "Merry Christmas" som chcela dokonca odstrihnúť, že jedna ruka bude slovenská a druhá americká :-D

Finally I have a little bit of free time for blogging. This post will be about my holiday nail art with a lot of photos. I did only gold - red combination at first but I didn´t resist and I took water stickers (not water decals!), removed nail polish from the thumb nails, prepared them for stripe tape manicure and here are my nails!

Použité laky / Used nail polishes:
  • Gabriella Salvete STARS Enamel, 09 Vampire
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 104
&
  • páska na nechty / nail tape

Problém príspevkov s jednými nechtami je u mňa veľmi nebezpečný a nekontrolovateľný. Nie, že by to nehrozilo aj pri hromadných, ale tam sa dokážem krotiť viac. Jedny nechty a 24 záberov? V pohode :-D

The problem of the post with one nails is very dangerous and uncontllable for me. It´s better in collective posts, it´s more controllable. One nails and 24 shoots? No problem :-D
























 Pekný večer! / Have a nice evening!

14 komentárov:

  1. aa Vampire lak <3 krásne prevedenie, veľmi sa mi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten Vampire je dokonalý :-) ďakujem ti :-)

      Odstrániť
  2. U mě vede ten Santa, hezky se směje a člověku to hned zvedne náladu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc krásný Suzi ! :) Množství fotek je naprosto v pořádku, když se jedná o takhle krásný fotky. Na příští rok se musim připravit a nakoupit ještě před Vánoci samolepky a ozdůbky v tomhle duchu, protože se mi to děsně líbí. :D A nechápu, proč ten zlatý GS ještě nemám !! :D :-O

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som si zase povedala, že na budúci rok si konečne kúpim nálepky alebo vodolepky vločky, lebo tie mi chýbajú :-D ten zlatý je jeden z mojich obľúbených od GS, už mi dochádza, bude to chcieť ďalší, možno aj do zásoby :-) ďakujem a som rada, že som ťa fotkami nezavalila :o)

      Odstrániť
  4. Opravdová nálož fotek :D, ale jsou to krásné nehtíky :).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné, typicky vánoční :-). Paradoxně se mi nejvíc líbí proužkovaný palec - je to krásně precizní :-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chichi, to lebo som tentokrát použila radšej pásku, aby neboli prúžky rozklepané :-D ďakujem, Adrianka :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.