11. decembra 2013

Illamasqua, Throb


Aj tento lak som dostala na vyskúšanie od Moniky. Pochádza z kolekcie "Throb" z roku 2011. Kryje už v jednej vrstve, lakovalo sa mi s ním celkom dobre, štetcom sa dalo pekne zachádzať aj bližšie ku kožičke. Štetec má guľatý. Farbu by som popísala ako vínovo červenú s hnedým podtónom. Lesk mal slabší, dala som teda aj top coat, aj keď len na jednu ruku kvôli výdrži. Bez neho mi vydržal len jeden deň, s ním štyri. Lak je samotný, nespravila som s ním žiadny dizajn, takže po skromnom texte prichádza niekoľko fotiek a na záver porovnanie s lakom od Gosh. Vo fľaštičkách sa mi zdalo, že je s Lambadou dvojník, ale nakoniec z toho vyšla Lambada ešte tmavšia :-)

This nail polish also lent me Monika. It´s from "Throb collection" from 2011. The coverage is in one coat and application was without problems. It´s very easy to go close to cuticle with its round brush. The colour is wine-red with brown undertone. The shine is quite poor so it´s good to use a top coat. The hold-off is only one day without the top coat and four with the top coat. I didn´t do any nail design so here is a lot of pictures after this humble text. You can find comparison with nail lacquer by Gosh at the end of post.











POROVNANIE S GOSH NAIL LACQUER, 60 LAMBADA / COMPARISON WITH
GOSH NAIL LACQUER, 60 LAMBADA



Pekný večer! / Have a nice evening!

12 komentárov:

  1. Lak dobry no.. ale ty tve nehty, to je kraaaasa. Nemuzes mi poradit, strasne se mi zacaly nehty trepit, jako rozdvojovat volny okraj:( Heeelp

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti :-)
      Tejto otázky sa vždy bojím, lebo ja s tým (našťastie, ťuk-ťuk) problém nemám :-))) Ale vždy na začiatok poradím papierový pilník (soft, medium) a pilníkovanie v jednom smere. Zvyklo sa mi to robiť kedysi na pravej ruke na dvoch nechtoch a tie šupinky som vždy jemne zbrúsila, alebo potom neskôr s leštičkou trošku prebehla a dala som sa ne vyživujúci lak :-) Arvonka bude na to asi väčší odborník, tá mala kvôli tomu aj mesačný pôst od lakovania :-)

      Odstrániť
  2. Červená zkrátka nikdy nevyjde z kursu. :) Ten Illamasqua se mi líbí víc. :) Jinak jsem ráda, že jsi se nám vrátila. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, je to moja "must have" farba :-))) ďakujem. Už bolo na čase prispieť aj sem, už mi to chýbalo, mám toho akosi veľa v poslednom čase, toľko ma už čaká na prečítanie príspevkov od vás všetkých až sa hanbím :-(

      Odstrániť
    2. Ale to se nehanbi. :)) Každýmu se stane, že se mu najednou nahromadí víc restů a pak má co dělat, aby stíhal vůbec svoje povinnosti, natož si ještě ihruškat na internetu. :D

      Odstrániť
    3. to akosi ani nie sú resty, ale všetko naraz z každej strany :o) a príprava predvianočných príspevkov na druhý blog, lebo tu budú z vianočného akurát tak nechty, nič iné nechystám :-)

      Odstrániť
  3. Tento lak je moja nočná mora:)) Je krásny, žmurkne na mňa, že nech si ním predsa len nalakujem tie svoje nechty a po pol dni sa už začne olupovať:/ Je to strašná škoda:( Mne laky celkovo vydržia na nechtíkoch krátko, ale tento je fakt najhorší.....ešte až z nôh som ho mala raz dva dole:(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, tá výdrž bola bieda, aj keď vrchný lak tomu dosť pomohol ale ruka bez neho hrôza. možno aj preto bol vložený do tej "kočka v mechu" krabice :-D čo som tu mala Yes love, ten bol ešte horší s výdržou od tohto. vždy ma zamrzí, keď pekný lak je na tom takto mizerne :-/

      Odstrániť
    2. Mna len udivovalo,ked ich prezentovali ako najpredavanejsie alebo najoblubenejsie laky na svete...

      Odstrániť
    3. no neviem, neviem ale tak je jediný, aj to požičaný, tak neviem porovnať :-) a keď ma sklame hneď prvý, tak sa zarazím :-D tak to bolo u mňa napr. aj s OPI, 8 eur a keď som ho lakovala, išlo ma poraziť

      Odstrániť
  4. Krásná červená a je to ta barvička, která se dá nosit celý rok :) taková stará dobrá univerzálka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to hej, pre mňa určite, fialovú síce milujem ale červená je pre mňa základ dobrej zbierky :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.