19. decembra 2013

❆ ❆ Some Christmas Nails 2013 ❆ ❆


Konečne sa dostávam k tomuto príspevku, aj keď pôvodne mali byť štyri a publikované vždy na adventnú nedeľu. Zuzka mieni a život (a druhý blog) mení :-). Minulý rok som tu mala päť druhov nechtov, z čoho len jedny mali vyslovene vianočný dizajn a tie ostatné sa dali nosiť aj bežne. Teraz som sa sústredila na klasické vianočné a bolo komické mať v novembri vianočný vzor :-D Len čo čert nechcel, keď mi to nevyšlo, ako som plánovala, musela som zahodiť videá a spraviť nové, lebo mi to nepasovalo :-/ No nevyrobíš si robotu navyše? To som celá ja. Ale za seba môžem povedať, že to dopadlo lepšie.

Keď som videla, ako sa na internete začínajú objavovať prevedenia, aké som mala v pláne (nehovoriac o tom, že a skoro porazilo, keď som videla, že aj Cutepolish sa rozhodla spraviť hromadné video), tak som aj trochu zaváhala, či sa do toho nepustím skôr, ako budú všade :-D Ale tak čo narobíme, nejako neviem vymyslieť niečo originálne, mám pocit, že všetky kombinácie tu už boli.

Finally! Here is my post with some Christamas nail designs. I had four versatille and one Christmas designs here the last year. I decided for four nail art designs this year. I wanted to post every advent Sunday, but I have a lot of work with my other blog and I didn´t have a lot of time for this blog :-/. The other sentenses in my mother language aren´t important :-D

Sobík a darčeky / Reindeer and presents

Zvolila som túto jednoduchú kombináciu z troch prevažujúcich farieb a celkom sa mi to tak páčilo. Sobíkov mám dosť rada, minulý rok som jedného dostala k narodeninám, mám pohár aj šálku, už len sveter mi chýba :-D

I decided for this simply combination of three dominant colours. I like reindeers, I have some things with its motive, I miss only sweater :-D

Použité laky / Used nail polishes:
  • Black acrylic colour
  • NYC Turbo Dry Top Coat








Snehuliak a vločky / Snowman and snowflakes

K snehuliakovi som si nevedela predstaviť zatiaľ nič iné ako vločky. Na končeky nechtov som spravila kúskom špongie sneh a zvyšok vidíte na fotkách :-) Snehuliaka som prerábala. Pôvodne mal na hlave hrniec a olemovala som ho, ale vyzeral nie veľmi prívetivo, tak som mu radšej spravila čiapku a nechala som ho bez okrajov.

The snowflakes belong to snowman and I hadn´t other idea what other combination I´d to do. I did a snow on the tips of nails with piece of sponge and the rest of design you can see on the pictures. At first I did snowman with a pot on the head and edging but it looked horrible. I think he looks better with a cap and without edging :-).

Použité laky / Used nail polishes:
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • Magic Visage Nail Design, 9
  • Essence Colour & Go, 144 Black Is Back
  • NYC Turbo Dry Top Coat







Candy Cane

Dostala som toto "cukrátko" a tak nechty s jeho motívom museli byť :-). V kombinácii s trblietkami, akože tiež sladkosťami...

I got candy cane and nails with this motive will be done! :-) In combo with glitters which represent also sweets...

Použité laky / Used nail polishes:
  • Essence Nail Colour3, 04 A Walk I the Park
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • NYC Turbo Dry Top Coat







Imelo a stromček / Mistletoe and tree

Imelo som si aj napriek minulému roku vybrala znova, lebo som k tomu chcela spraviť (dodatočne) video. Rozhodla som sa pre kombináciu so stromčekom, ibaže na stromček pomocou pásky na nechty nezostalo nejako času, tak som spravila túto improvizovanú bodkovanú machuľu.

I did mistletoe last year and I did it now because of tutorial for this design. I wanted to do tree with nail tape, hmm, it will be (maybe) the next year :-) Now this ugly dot tree :-P.

Použité laky / Used nail polishes:
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 104
  • Essence Nail Colour3, 04 A Walk I the Park
  • NYC Turbo Dry Top Coat






A na záver hromadný tutoriál :-) / And here is collective video tutorial :-)




Pekný večer prajem! / Have a nice evening/day!


22 komentárov:

  1. So pretty and festive, love all of them! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Téééda, to je ale Vánoční nálož. :) Krásný, krásný a zase krásný ! Tohle přesně chci umět taky, fňuk, na sněhuláka můžu zapomenout a na sobíka nejspíš taky ( ale zřejmě ho stejně zkusim, protože je táák sladkej :D ), opravdu pravý vánoční nehtíky. Jinak já jsem měla taky v plánu udělat si na nehtech vánoční balíčky, jak máš i ty a pak jsem viděla právě to video od Cutepolish a říkám si, že to snad neni možný, jednou mě něco napadne a ona už to má natočený. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, veď mi aj trvalo, kým to uzrelo svetlo sveta :-D ten snehuliačik nie je ťažký, on sa tak len tvári :-) ja som chcela najprv darčeky každý necht iné, ale potom som si povedala, že to skombinujem so sobíkom, lebo zase tu nemusím pridávať 10 druhov vianočných nechtov, aj na rok budú Vianoce a čo keď tu ešte budem strašiť :-D navyše som nechty volila podľa rekvizít na fotenie, aby som aj niečo z toho mala doma :-D ja chcem aj tvoje darčeky. s nezabudnutou stužkou dole, ako sa o stalo mne :o)

      Odstrániť
  3. Nádherné všetky prevedenia! :) neviem sa vynadívať, krásne Zuzka :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zuzka, ty si tak veľmi šikovná! Radosť sa dívať na tieto tvoje umelecké diela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. So beautiful. I love them all. Thank you for posting and have a safe and merry Christmas.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you, I´m so glad you like them. I wish you a merry Christmas, too ♥

      Odstrániť
  6. Krásné!!! Nejvíc se mi líbí sobík a sněhulák ;-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Aďka :-))) Sobík vedie aj u mňa. a celkovo mal úspech, už ho budem robiť aj niekomu inému :-D

      Odstrániť
  7. Všechny jsou nádherné, já jsem tento rok zatím zvládla jen jeden vánoční nailart, asi ho také dnes dám na blog :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeden ale veľmi vydarený a roztomilý :-) ďakujem, Rory

      Odstrániť
  8. cool manicures, love the snowman most :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. :OOOO Úplne úžasné . K srdcu mi prirástol hlavne snehuliak. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jůůů krása, zatím jsem koukala jen na video ale fotečky a články jsem prohlížela až teď. Prostě krása krása a zase krása :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ten sobík a sněhulák jsou nejlepší :) Že bych taky něco zkusila, když mám tu dovolenou? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. my sme dnes odišli sláviť Vianoce k svokrovcom a tiež som si spravila nechty, som neodolala, keď som zbadala kombináciu :-D tentokrát som ale na candy cane radšej použila pásku, nech to nie je roztrasené :-D a samozrejme ďakujem :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.