29. januára 2014

Acrylic Lace


Tieto nechty ste mali možnosť zazrieť v prechádzajúcom príspevku s fialovým večerným líčením. Dnes prekvapím množstvom fotiek (ale tak nabudúce vám to vynahradím :-D), nakoľko nechty vznikli ako vedľajší produkt a trochu nečakane (pôvodne som chcela mať iba nude) a fotiek mám len zopár, aby som si ich dala k ostatným vytvoreným. Lenže ako som tak  robila poriadky vo fotkách a je mi ľúto ich len tak dať do súboru "zverejnené" s tým, že sa mihla jedna fotka kdesi. 

These nails was shown in the previous post with violet evening make-up and here is post with more photos.

Použité laky / Used nail polishes:
  • čierna akrylová farba / black acrylic colour
  • NYC Get Up to Sped! Turbo Dry Top Coat
Na končekoch nechtov som vytvorila holografickú francúzsku manikúru a na ňu som akrylovou čiernou farbou spravila "čipkovaný vzor", ako mi prišlo pod ruku, ehm, štetec. Výhoda oboch bola v rýchlom schnutí, takže som sa nemusela báť rozmazania. Pre istotu som si to poistila rýchloschnúcim nadlakom :o).

I did holographic french manicure at first. Then I painted "lace design" with acrylic colour. Both were dry fast and design was done quickly.



Pekný večer! / Have a nice evening!


8 komentárov:

  1. Určitě by byla škoda neudělat těmhle nehtíkům samostatný příspěvek, protože jsou moc povedený a krásně se na ně kouká. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti :-) som premýšľala od pondelka, ale dnes som si povedala, že ich dám :-D chcela som, aby to išlo ako nasledovný, tak kým som si nebola istá, tak som iný príspevok ani nedávala :-)))

      Odstrániť
  2. That GHOSH holo polish is amazing and I love how you used it, very chic combo!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thank you and welcome after long time :-)

      Odstrániť
  3. Máš naozaj pekný blog.Nechty su fakt pekné.Ak by si mohla,pozri si môj blog.Ďakujem.
    http://petulkastylpetky.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.