17. januára 2014

Crazy Gold & Green


Ono to bolo tak... Celé to vzniklo ešte minulý rok. Mám jedny obľúbené zeleno-zlaté náušnice. A pri prechádzke sme sa zatúlali aj do vedľajšej dediny, ktorej farby vlajky a erbu sú zelená a žltá a tá vlajka visela pred poštou. Doma robím poriadky v "maľovátkach" a do rúk mi padnú aj pigmenty rovnakých farieb... Keď už do tretice, tak nech, sranda musí byť! :-) Tak som niečo upatlala. Doslova, s pigmentami to chce ešte veľa tréningu...

Použité produkty:
  • GOSH Mattifying Finish Pressed Powder
  • GOSH Eye Shadow Primer Waterproof
  • GOSH Effect Powder, 20 Lime
  • GOSH Effect Powder, Emerald
  • GOSH Effect Powder, 02 Golden Gate
  • GOSH Extreme Eye Liner, 03
  • GOSH Extreme Eye Liner, 12
  • GOSH Velvet Touch Liner, 005 Golden Cadillac
  • GOSH Velvet Touch Liner, 018 I See You
  • GOSH Magic Duo Mascara, časť Deep Forest Green




Ďalšie líčenie bude normálne nositeľné a použiteľné, sľubujem :-)

Pekný večer!


22 komentárov:

  1. Přesně takhle dvě linky na sobě jsem zkoušela s tou novou tužkou ze Sigma paletky - hnědé-tyrkysové linky.
    Šmankote, ty na jaký režim fotíš líčení? To je neuvěřitelné, jak máš nádherné fotky!! Prosím o radu:-D
    Líčení nádherné, dokonalé a zábavné!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keby som mala bielu, tresnem tam aj tú, nech je vlajka kompletná :-D takto sú len náušnice, ale nevadí, to už by bola priveľká divočina :-D u mňa sa volá P, slúži na také základné nastavenie a nastavujem tam akurát tak iso a vyváženie bielej a podľa zamračenosti ešte expozíciu a samozrejme bez blesku pri okne (asi meter od neho). potom pri úprave fotky použijem zjemnenie podľa toho, ako strašia póry, pri samotnom oku používam jemné zaostrenie (upravujem v Picase) celú tvár mi zjemňuje samo, mám na foťáku zapnuté rozpoznanie tváre a tak ma trochu vyretušuje sám foťák :-))) a potom už len kontrast, svetlosť a tak - kuk do zrkadla - kuk na fotku :-)
      a ďakujem :-)

      Odstrániť
  2. It looks amazing, I really love it!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thank you, Taya! I adore your looks last days, you are better and better!

      Odstrániť
  3. To je krásný, moc se mi to líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Hanička, veľmi sa z toho teším :-)

      Odstrániť
  4. Tohle se mi moc, moc ale MOC líbí ! Tleskám, jsem uchvácena. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ja to tu v počítači od novembra opatrujem a váham, či mám, alebo mám publikovať :-D ďakujem ti veľmi pekne ♥

      Odstrániť
  5. Drahoušku, sežeň si číslo na Emilianu Torrini a nabídni ji své vizážistické služby, protože ta dokonalost je jako stvořená pro její klip (http://www.youtube.com/watch?v=iZ9vkd7Rp-g).
    Je to vážně nádherné, úplně tě s tím vidím někde na Bali :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D :-D :-D si ma pobavila. teraz normálne ľutujem, že nemám nejaký exotický kvet v týchto farbách do vlasov, by sa to k tomu hodilo :-) ďakujem ti ♥

      Odstrániť
    2. Však není za co :-*
      Co list mostery nebo malý aloe? To je exotický a zelený :D

      Odstrániť
    3. nemám nič z toho, takže nič :-D jedine že by som odrezala z kaktusu :-D

      Odstrániť
  6. Moc krásné líčení, barvy jsou suprové a pěkně spolu ladí :)) A myslím, že je to v pohodě použitelné, já bych to normálně nosila :D Sranda musí být! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ja som tak chvíľu strašila aj doma, potme by som si s tým zvládla aj prechádzku :-D ale hej, sranda musí byť :-)

      Odstrániť
  7. Ty jsi neuvěřitelně šikovná :)!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skôr šialená :-D ďakujem ti, Rory :-)

      Odstrániť
  8. Tiež som sa už pokúšala o dvojitú linku, ale nikdy ju nemám tak krásnu ako ty. Zbytočne si váhala, či publikovať alebo nie, líčenie je veľmi pekné, aj keď odvážne a crazy, na tebe vyzerá super.
    Pozývam do súťaže o prírodny BB krém a iné balíčky
    http://lifeparade-by-bashi.blogspot.sk/2014/01/novorocna-sutaz-vyhraj-zrecenzuj.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už takmer pred dvomi rokmi som tu už jednu, svoju prvú, mala, keď som robila poriadky na blogu, vyhodila som ten príspevok a nemilosrdne zmazala, bolo to príšerné čosi :-D odvtedy som sa o ňu veľmi nepokúšala - pre istotu :o)
      a ďakujem :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.