20. januára 2014

◠◎◡ Ornamental Nail Design ◡◎◠


Celé to vzniklo spontánne pri pozeraní filmu Kráľovná korení :o). Ako tak kreslila hennou mehndi na ruky svojej zákazníčky, napadlo mi, že presne toto chcem k zelenáčovi - nejaký ornament. Bola som zvedavá, ako sa s pieskovým lakom bude kresliť a musím povedať, že som bola veľmi milo prekvapená ako to išlo hladko. Aj mi bolo za nimi ľúto, ale zožali úspech (nielen u mňa), takže určite si ich ešte zopakujem .-)

I was watching Mistress of Spices and the idea was here :o) Aishwarya, ehm Tilo, was painting mehndi with henna to her customer and in this moment I decided that this is what I want for the green sand nail polish - some ornament. I was very curious about the work with this type of nail polish and I must to say I was very suprised how it´s easy. I missed these nails after removing. They had a big success and I will definitly do it again.



Použité laky / Used nail polishes:
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • Gabriella Salvete STARS Enamel, 06 Acquamarina
  • NYC Get Up to Sped! Turbo Dry Top Coat
















Poznámka:
Všetky laky budú ukázané aj samostatne, len čo dokončím sériu s príspevkami s nail artom a pieskovými lakmi od GS :-)


Pekný pondelok prajem! / Have a nice Monday!

34 komentárov:

  1. Odpovede
    1. juj, sa mi tu zatúlal :-) ďakujem :-)

      Odstrániť
  2. Nádherné sú ! Aj videjko je skvelé :)
    uvítala by som keby sa aj mne chcelo s tým tak pekne vyhrať a skúsiť dať nejaké ornamenty :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Veronika, dúfam, že sa budú páčiť aj tie ďalšie :-)

      Odstrániť
  3. No to je úplně boží :) wow uchvátilo mě to :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hanka, ďakujem, mne ich bolo aj ľúto dať dole :-D

      Odstrániť
  4. Wáááu. :) Veľmi pekné :) A ak by som sa mohla spýtať, ako to že máš tak krásne nechty bez zažltnutia od lakov? Nejako sa špeciálne o nich staráš alebo ako ich bieliš ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Miška :-)
      popravde veľa pre to nerobím, len používam spodný lak, keď sa ponáhľam, tak ho dokonca vynechám :o) a pomáha mi na to aj umývanie riadu :-D a po tmavom laku nechty čistím ešte zubnou kefkou a bieliacou pastou (ktoré som si kúpila práve na toto :-))

      Odstrániť
  5. To je taková krása, vůbec to nedokážu popsat :)) Jednak jsou ty ornamenty precizně provedené (i na druhé ruce, to se jen tak nevidí), jednak se mi moc líbí ta kombinace barev. A taky obidivuji tvoji zručnost dělat ornamenty s pískovými laky, mně to s nimi nějak nejde a i puntíky vypadají divně :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti ♥ ♥ ♥ išla som do toho s malou dušičkou, že mi to bude rýchlo zasychať na papieri, kým to vykreslím, tak bude lak nepoužiteľný, a čo na to povedia tie glitre v ňom... ale našťastie som dopĺňala škvrnku len raz a glitre poslúchali :-)
      biela mi išla k tomu najlepšie, aby to vyniklo, pôvodne som chcela dať svetlo hnedú nude farbu, ale vyzeralo to príšerne (aspoň pre mňa). a čo sa týka pravej ruky, neboj, zapotila som sa a klepala sa mi ruka riadne, hlavne pri najmenších bodkách to bol nádych - výdych, ale nakoniec sa na seba obe ruky celkom podobali :o)

      Odstrániť
  6. Áááá, to je nádhera !! Suzi velký aplaus, právě jsem se zamilovala. :D Těšim se na další výtvory ! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och, ďakujem ti, ďakujeeeeem :-* :-D

      Odstrániť
  7. Čítala som už poobede, ale zabudla som komentovať ako neskutočne sa mi to páči. Všetko od farebnej kombinácie cez dizajn až po prevedenie, jednoducho super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v pohode, ja som v poslednej dobe na komentovanie strašne lenivá, až sa za to hanbím...
      zatiaľ som zhodnotila, že biely podklad mi ku kombinácii s nimi ide asi najviac, takže budem trošku bojovať sama so sebou, aby aj tie ďalšie neboli bielo - "pieskové" :-))) a veľmi pekne ďakujem ;-)

      Odstrániť
  8. Oh wow your nail art is incredible! I wish my nails looked like that right now- so super gorgeous. Big fan of your blog now xx
    Heroine In Heels

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you, Laura, from the botton of my heart! These spontaneus ideas are the best :-D I´m glad you like them ;-)

      Odstrániť
  9. Jak zimní královny, krásné zimní nehtíky :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aké krásne prirovnanie :-) ďakujem ti :-)

      Odstrániť
  10. Krásne nechtíky, ten lak je úplne TOP! Spolubývajúca ho má tiež, v ružovej a neviem sa naň vynadívať :)
    BeautyMissfits

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. niečo na tom bude, keďže mám už dosť minuté :-D ďakujem :-)

      Odstrániť
  11. Wooow :) to je překrásné! :) jsi moc šikovná, určitě něco podobného zkusím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Janka :-) Budem len rada, že ich vyskúšaš :-)

      Odstrániť
  12. Krásné Suzi! A ani to nevypadá složitě :) I když je mi jasné, že já bych nic podobného nevykouzlila :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Hani :-) veru to ani zložité nie je, určite by si to dokázala, pusti návod a uvidíš, že to pôjde :o)

      Odstrániť
  13. Odpovede
    1. :-)))) veľmi pekne ďakujem, Andrejka :-)

      Odstrániť
  14. Wow... tenhle je naprosto neodolatelný! Hned bych si tento design vykouzlila na nehtech, ale to bych musela být šikovná jako ty! Napiš mi na blog a já ti dám svojí adresu a přijedeš mě nalakovat ju ? :D)
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keď pozrieš do videa, uvidíš, že to nie je nič ťažké :-D ďakujem :-)))

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.