15. januára 2014

p2 Sand Style Polish, 010 Adorable & 030 Seductive


Konečne sa hlásim s prvým tohtoročným príspevkom a na úvod roka som si vybrala týchto dvoch krásavcov od p2, ktoré som mala v balíčku od Nikol ako bonusové darčeky.
Tento príspevok som si vybrala aj preto, lebo "pieskové" laky sú zo všetkých lakových výstrelkov, ktorými nás firmy zásobujú, rozhodne tým najlepším a myslím, že nie som sama, keď poviem, že sú pre mňa jedným z najlepších produktov minulého roka. Pritom to u mňa začalo tak nevinne (a nevedomky) lakom United.

Finally I´m here with the first post of this year. I chose for this occasion these two sand nail polishes by german brand p2 which I received in blogger swap with Nikol. I think that this finish of nail polishes is one of the best things of the last year. I love it! When I used this kind of nail polish for the first time, I didn´t know how it will be my big obsession :-D


Pri nalakovaní tohto laku som zostala trochu nerozhodná pri určovaní farby. Je to bledulinko fialový s ružovým podtónom alebo opačne? Napadlo mi, že je to podobná farba ako 87 Violet Sparks od Sally Hansen, pri ktorom som mala rovnaký problém a určila som ho vtedy aj napriek jeho názvu ako ružový. Dnes by som ho ružovým určite nazývala. Krytie v dvoch vrstvách a obsahuje strieborné glitre.

Is this a lilac with pink undertone or in reverse? It´s the same example as 87 Violet Sparks by Sally Hansen. The coverage is in two coats and nail polish contains bigger silver glitters.








Odtieň Seductive je fialový s hnedým podtónom a zlatým shimmerom, krytie v dvoch vrstvách. Krytie v jednej vrstve je slabšie ako pri predchádzajúcom bledšom odtieni, ale zrejme za to môžu tie väčšie trblietky. Skúsila som použiť na neho vrchný lak, ale viac sa mi páčil bez neho (bez neho je na spoločných fotkách).

The shade Seductive is violet with brown undertone and gold shimmer. It covers in two coat. The shade Adorable has the coverage in one coat better. I tried to use top coat but this nail polish nicer is without top coat.









Výdrž oboch lakov bola tri dni. Štetec majú oválny, mäkký a výborne sa s ním lakuje. Objem lakov je 11 ml a nemecká cena (ako uvidela Nikol) je 1,95 €.

The hold-off was three days for both. The brush is oval, soft and application is great. The volume is 11 ml and price in german drugstores 1,95 €.







Veľmi ma zaujali, rozhodne by som išla aj do ďalších odtieňov (aktuálne ďalšie odtiene: Lovesome, Strict, Pretty, Lovely a Opulent), keby sa to dalo a hlavne Seductive sa stal mojím záchrancom v prípade núdze asi najviac :-)

The next actual shades are Lovesome, Strict, Pretty, Lovely and Opulent. I wish this brand in our drugstores. They very captured me.

Pekný deň! / Have a nice day!


36 komentárov:

  1. Vítej :D Nádherný odstíny ! Ovšem ten Seductive..mmm ♥ Já měla tu čest s Lovesome a hned po něm bych brala ten Seductive. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lovesome by som zase brala ja :-D Ten Seductive sa mi veľmi zapáčil už u Nikol a keď som ho našla v balíčku, to bola radosť. a keď som ho ukázala sestre, chce ho aj ona :-D

      Odstrániť
  2. Krása! Ta kombinace je moc hezká, koukám, že jim to dohromady sluší :)) A neboj, jakmile budu v Německu, dám předem vědět ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veľmi im to spolu sekne :-) ja podám hlásenie potom ďalej a možno sa pridám aj ja s iným odtieňom :-D vďaka :-)

      Odstrániť
  3. Ten svetlý mi príde taký nijaký :-) ale ten tmavší, tak to je pecka! Ten rozhodne závidím ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa tiež viac páčil Seductive, mám radšej tmavšie laky, ale proti Adorable nič nemám, vďaka glitrom má lepšie vlastnosti ako Seductive :-) a je v skutočnosti krajší, zle sa mi odtieň fotil :-( aj ja závisí... všetkým, čo majú k nim prístup :-)

      Odstrániť
  4. Ty laky jsou nádherné, zatím jsem zkoušela jen pískové od GS, možná je načase zkusit i tyto :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sú skvelé, aj kvalita je výborná, v porovnaní s Rimmelom alebo GS sú ešte aj lacnejšie... len im u nás chýba dostupnosť :-(

      Odstrániť
  5. Och, už aj ja potrebujem niečo podobné, tieto sú fakt krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Soni určite pieskové odporúčam, rýchlo schnú, pekný efekt, pár krát ma už zachránili, keď som musela niekam náhle ísť a bez hotových nechtov to nebolo možné :o) pre mňa to bol jeden z najlepších lakových výstrelkov :-D

      Odstrániť
  6. *-* Tak to je krása, až se mi z toho chce brečet! Seductive je naprostá dokonalost, Adorable je taky krásný, to jméno jim oběma hezky sedne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Seductive veru je ♥ ♥ ♥ :-) Milujem ho :-D

      Odstrániť
  7. tak tie sú dokonalé!kde sa dajú zohnať?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v nemeckých DM-kách, možno aj v Rakúskych :-) ja ich mám zo swapu :-)

      Odstrániť
    2. v rakouských bohužel ne, jen Německo :/

      Odstrániť
    3. raz bola Taya v Rakúsku a priniesla si (možno si to len zle pamätám, možno to bola v Nemecku :o)), tak som to nevedela na isto :-)

      Odstrániť
  8. Jéj tak ten prvý je fakt nádherný ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sa mi pomaly rozširuje zbierka an všetky možné odtiene :-) ďakujem, Veronika :-)

      Odstrániť
  9. Krása, krása mám oba ale Adorable jsem ještě nelakovala, tak jsem na něj zvědavá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nj, ty ich máš ich skoro všetky :-) kiež by bolo Nemecko bližšie :-)

      Odstrániť
  10. ked som ich videla na foto, skoro mi padla sanka..pretoze som si myslela, ze su to presne tie 2 odtiene, co som dostala od kamosky na Vianoce..:) Nakoniec ten sladkoruzovy nemam, mam odtien menej sladky, ale na prvy pohlad je to skoro to iste.. aj si chystam na ne recenziu...aj na 1 ruz P2 :) Ja mam zatial vyfotene ombre z tych mojich krasavcov. Mozes sa mrknut TU
    Inak nadherne nafotene, ako sa ti to tak verne podarilo odfotit.. skvele..:)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jsou překrásní, ale první se mi líbí o něco víc :).

    OdpovedaťOdstrániť
  12. prijemne odtiene, no ten bleducky je o cosi krajsi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite sú, veď sú fialkové :-))) bledučký je taký jemný a romantický, bude skvelý na jar :-)

      Odstrániť
  13. Teda, ty laky jsou úplně dokonalý, krásný odstíny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ten tmavší je dokonalý! A to som si doteraz myslela, že väčšinou tie pieskové vyzerajú lepšie v prírodných "nude" farbách. Nie je to tak!

    Blog Papi Lapi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. majú do seba niečo aj tmavšie, aj svetlejšie, aj keď teda ja osobne sa tiež prikláňam viac k tým tmavším :o) ďakujem

      Odstrániť
  15. Oba odstíny jsou nádherné a navíc k sobě tak hezky pasují :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. P2 je bozska znacka, mam ten svetly a je skvely!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vyzerá to, že hej, až závidím, že ja si nemôžem len tak raz za čas odskočiť na nákupy do Nemecka :-D

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.