23. januára 2014

Violet & Gray Evening Make-up


Za posledný rok som intenzite líčenia riadne ubrala a vo väčšine prípadov ma stretnete so zemitými tieňmi, aj keď fialovou, zelenou a bronzovou stále nepohrdnem. Teraz si situácia vyžadovala niečo výraznejšie, aj keď som sa dosť krotila, lebo v tmavom som si začala pripadať staro (ako keby som už na to nemala vek, že :-P) a zvláštne. Asi som si fakt od toho odvykla. Takže večerné líčenie v mojom podaní...



Použité produkty:
Tvár:
  • Catrice Re-Touch Light Reflecting Concealer, 010 Ivory
  • GOSH X-Ceptional Wear, 11 Porcelain
  • GOSH Mattifying Pressed Powder
  • GOSH Narutal Blush, 36 Rose Whisper
  • Constance Carroll Shimmer Glimer Shimmering Powder, 5 Peach Shimmer
  • Clarins Fix´Make-up

Oči:
  • Urban Decay Eyshadow Primer Potion
  • KIKO Eye Shadow, 175
  • GOSH Velvet Touch Eye Liner, Black Ink
  • Rimmel Scandaleyes Mascara

Pery:
  • Clarins, 205 Illusion

Nechty:
  • čierna akrylová farba
  • NYC Get Up to Sped! Turbo Dry Top Coat

Doplnky:
  • Náušnice - Pinky club
  • Retiazka so srdiečkom - bývalá Pink
  • Hrebeň do vlasov - KIK
Na ruke som mala ešte štrasový prstienok (obrúčku) tiež z Pinku, len sa akosi nedostal na fotku :o)

Keď pridávam na blog líčenie, zväčša tu mám tekutú alebo krémovú/gélovú linku a nechýba chvostík. Oko mám sklopené, obočie mierne nadvihnuté, fotené zboku, nejako to vyzerá a na blogu sa mi viac páčia líčenia aj s takými linkami, čo budem klamať. Aj preto ich dávam do väčšiny líčení inšpirovaných niečím. Skutočnosť je ale tá, že bohužiaľ moje viečko nie je na takúto linku vhodné, mám previsnuté viečka a keby som sa na vás priamo pozerala, vidíte len linku a tiene sú fuč. A ešte ako komicky vyzerá ten chvostík, musela by som ho ťahať dlhší, ale to nechcem. Ale o tom inokedy. Z tohto dôvodu som také linky nepoužila v tomto prípade, keďže nebolo robené len kvôli blogu. Na fotke mi tá linka úplne chýba, ale aspoň mi bolo vidno tiene :o).







Pekný večer prajem!

13 komentárov:

  1. Krásne, toto sa ti veľmi podarilo :) Mne tam práve tá linka vôbec nechýba, super je to takto bez "chvostíka". A trblietky to celé prežiarili, tiež som akurát dnes skúšala jedno trblietavé líčenie :) A gratulujem k výhre u GOSH <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, aj ja tebe :-))) ja som sa tak rozhodla okrem hlavného dôvodu aj preto, lebo keď sa povie večerné líčenie, tak sa to väčšinou všade mihoce umelými mihalnicami, kamienkami a linkami. tie trblietky som tam pridala na koniec, som si na ne spomenula, že ich mám a že by sa mi asi aj celkom páčili na tej šedej :-)

      Odstrániť
  2. Achjo, zase Gosh, snad od nich taky nekdy neco vyzkousim:) Ten detail a zachycene trpytky, to je krasa. Razitko na nehtech se mi moc libi, no povedlo se ti to!
    Ty zatracena vicka, taky mi to casto deformuje liceni://

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, je to najhoršie, človek sa s tým babre, aby ho celé pekne vytieňoval a ani to nie je vidno :-( je to na porazenie, ja tak túžim po pekne zvýraznenom hornom oblúčiku :-D detail mohol byť aj ostrejší, ale ako som trblietky orezávala, už sa to celé takto toto :-D
      ja ten Gosh len odporúčam, ja tú značku milujem :-)
      a to nie je razítko, to som kreslila akrylovou farbou :-)

      Odstrániť
  3. Tedy Tobě to tak sluší :) nehty i líčení jsou parádní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je paráda, že už ani nevim, co víc psát, jak se mi to líbí. :) Ta linka, jak o ní píšeš, tak mi tam vůbec nechybí, je to moc krásný. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to som rada, asi je to už na blogoch prelinkované :-D aj mne sa toto veľmi páčilo, asi mohla za to hlavne tá fialová :-) ďakujem za pochvalu aj komentár

      Odstrániť
  5. Love the look. I'm thinking to create something purple as weel, because I haven't done purple look for ages. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thank you very much! I hope you´ll do, I´m curious about your purple look :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.