21. februára 2014

GOSH Velvet Touch Lipstick, 162 Nude (+ 60, 122, 146, 148)


GOSH prichádza na trh s ôsmymi novými odtieňmi rúžov Velvet Touch Lipstick (č. 155-162). Ku mne sa na zrecenzovanie dostal odtieň 162 Nude, ktorému som sa veľmi potešila, lebo aj keď ich zopár vlastním, ale používam veľmi výnimočne. Odtieň tohto rúžu by som definovala ako staroružový s oranžovým podtónom, celkový výsledok na mojich perách je veľmi jemná broskyňová farba. Tieto rúže majú hmotnosť 4g (0,1 oz.) a balené sú v matnom čiernom obale. Cena je 7 €. Rúže od Gosh nie sú pre mňa novinkou, takže s recenziou ani nebudem čakať. Ani s jedným s odtieňov, ktoré vlastním som nemala problém s rozpíjaním, zaliezaním do vrások alebo vytváraním šupiniek. Rúže sú dobre pigmentované, vyhovujúco hydratujúce a výdrž, ako to napísať, normálna, nič nedrží večne :o) Pitie vydržia niekoľkokrát za sebou, pri jedení je to o niečo horšie s nude odtieňmi. Ale pár hodinové nakupovanie zvládajú bez problémov. Práve pre toto nerada recenzujem produkty na pery, neviem to popísať, ospravedlňujem sa za flákanie tejto časti kozmetiky, mala by som sa polepšiť, veď mám toho doma za tri košíčky a ukázať odtiene by som tiež mohla :-). Základné predpoklady teda spĺňajú a na úpravu poslúži zrkadielko a rúž v kabelke, nenosím to so sebou všetko len tak zo srandy, nie? :-)

Prehľad nových odtieňov:
155 Innocent
156 Romance
157 Precious
158 Yours Forever
159 Boheme
160 Delicious
161 Sweetheart
162 Nude




 vľavo v tieni, vpravo na slnku


nenalíčené
v tieni
na slnku

Prehľad odtieňov, ktoré sú v predaji a dopredaji si môžete prezrieť tu:
alebo


Keď už mám rozpísaný tento príspevok, tak to využijem aj na ukázanie aj ostatných mojich odtieňov z radu Velvet touch, ktoré vlastním. Tri boli z trendu a jeden je z klasickej ponuky. Mojou absolútnou jednotkou je odtieň 148 Cappuccino, ktorý je mojím favoritom odkedy bol v jarnom trende. Odtieň Burgundy som poslala do Prahy milovníčke výraznejších rúžov.

60 Lambada

Krvavo červený odtieň, ku ktorému je aj lak s rovnakým menom a mohli ste ho vidieť tu. Príspevky, kde bol použitý som bohužiaľ (alebo asi našťastie) zmazala, časom sa fakt necítim na niektoré svoje výtvory.

122 Nougat

Nugátovo hnedý odtieň s červeným podtónom. Objavil sa napr. v tomto líčení. Kúpila som si ho ako súčasť trendu Spring romance z roku 2011.

146 Cappuccino

Ako som spomenula, je to najobľúbenejší zo všetkých mojich rúžov :-) Tiež patril do trendu Spring romance. Objavil sa napr. v líčení podľa Belly :-) Mala som teda oba, ktoré boli v ponuke, ale nezabudla som ani na laky alebo paletku.


148 Sundown

Oranžový odtieň z hnedým podtónom a jemným zlatým shimmerom bol súčasťou letného trendu Ocean Club z roku 2011. Do tohto trendu patril aj napr. lak Peachy, ktorý som tu ukazovala minulú jeseň.


Máte nejaký odtieň rúžu Velvet touch?

Pekný deň!

18 komentárov:

  1. Nemám žiaden, bohužiaľ u nás Gosh nie je :( Ale "Nude" je krásny...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och :-( to je asi škoda, pre mňa by bola a veľká. keď som na Myjave a niečo potrebujem, tak mám smolu, nemajú Fann-ko. ale niečo sa dá kúpiť o trochu predraženejšie v Tete :-)

      Odstrániť
  2. Hrozně moc se mi líbí ty nude odstíny :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aaaach, ta Lambada ! Já teda moc výrazný odstíny nenosim, protože se v nich necítím a co si budeme povídat, ani mi nesluší, ale ta barva je překrásná !
    Líbí se mi asi všechny a určitě bych vynosila třeba Cappuccino a Nougat :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. šak toto, tá Lambada, kiežby som si mohla spraviť iba čierne linky a nahodiť ju a necítiť sa ako dilino :-D ani mne, ale nehodia sa na moju malú pusu s úzkymi perami (obzvlášť hornou), vyzerá to smiešne a ticho závidím každej s peknými perami. preto sa pri fotení týchto vecí vždy nejako divne vyškieram, aby som to zakamuflovala :-D

      Odstrániť
  4. Vypadaji dost dobre, ale bohuzel asi nevyzkousim :( nemame je u nas, jaka skoda!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale tak zase máte kopec iných vecí, čo tu nemáme my :-) ďakujem :-)

      Odstrániť
  5. Rúže od Gosh mám veľmi rada, ale z tejto kolekcie nemám ešte ani jeden..vidím, že to budem musieť napraviť..a to hneď 4x :D:D Inak krásna recenzia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mňa z tých nových zaujali ďalšie tri :-))) ďakujem :-)

      Odstrániť
  6. Ty na tie telové nude odtiene teda držíš! :) Ja ich musím ísť všetky omrknúť do Fannka, lebo viaceré z tých nových vyzerajú super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. teda, s mojou pusu si moc nevyberiem, musím sa prispôsobiť situácii :-D

      Odstrániť
  7. I was actually in Austria the other day and they had discount on lip products. I was checking Gosh lipsticks, but in the end I didn't took any. But the nude one looks really amazing, perfect for every day. Otherwise I like Lambada and Sundown shades as well. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oh, damn :-( I wanted to buy some lip marker (now only 4,90) and all shades were sold out. I love nude shades so I use shades like this one almost always :-) Sundown is perfect for summer, it´s my summer lipstick :-)

      Odstrániť
  8. Ja mam doma odtien Nougat a som s nim dokonale spokojna...Nevtieravy, jemny a predsa viditelny a nikdy sa mi z neho nerobia "supinky" ani nic podobne. Vrelo odporucam.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, presne tak, súhlasím, ja ho volám taký tmavší nude odtieň :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.