27. februára 2014

Dermacol Waterproof Eye Make-up Remover


Odličovač od Dermacolu sa ku mne dostal spolu s "upírskou" maskarou. Jedná sa o dvojfázový odličovač, teda môj obľúbený, ktorý je oftamologicky testovaný, bez alkoholu a určený aj na vodeodolný make-up.

Dlhé roky používam odličovač od Garnieru, +/- nejaký ten pokus alebo núdzový stav. Vyhovoval mi doteraz najviac zo všetkých a preto som sa k nemu vracala. Myslím, že ak by ho nemali, tento ho s kľudom môže zastúpiť. Vlastne momentálne to aj robí. Je ho síce o 80 ml menej a aj o niečo menej stojí, takže sa to v konečnom dôsledku asi vyrovná, ale podstatné je, že ma po ňom neštípu oči, neslzia a olejová časť sa postará o hladké odstránenie očného make-upu bez zbytočného dráždenia očného okolia. Ale pri požívaní som bola nejaká ľavá a  nejakým zvláštnym spôsobom sa mi vždy podarilo vyliať z neho, keď som ho dávala na odličovací tampón. Odložila som si ale fľaštičku z predchádzajúceho a preliala ho tam. Teraz ho môžem používať aj bez malej chybičky krásy :-) Cena sa pohybuje okolo 4,50 € za 120 ml. V zložení okrem iného nájdete aj výťažok zo semienok bavlníka bylinného a nevädze poľnej. Pred použitím ho je treba potrepať, aby sa obe časti prepojili.

Čo je ale celkom vtipné, že po prvých použitiach maskary a odličovača boli moje dojmy presne opačné. Odličovač sa mi nepáčil, lebo som akosi drhla oko, bolo som mala vyšúchané celé viečko aj pod okom a ani dobre neodličoval. Keď som si potom po minutí kúpila odličovacie tamóny, ktoré si kupujem bežne, už to bolo v poriadku. Takže za to mohli nekvalitné odličovacie tampóny. Už som ho chcela chudáka odsúdiť a on bol v tom nevinne. Pritom maskara z testovania veľmi víťazne, bohužiaľ, nevyšla.






Sama za seba ho môžem odporučiť, za vyskúšanie stojí, nie je zlý a určite je lepší ako ten od Nivei, čo som tu recenzovala pre niečo vyše rokom

Pekný deň!

 

6 komentárov:

  1. Mne sa na tu maskaru ani recenzia velmi robit nechce, lebo u mna skoncila ako katastrofa :) SOm rada, ze nie som jedina, pretoze ohlasy boli na nu aj pozitivne :D Inak odlicovac je fajn a ak by mi nevadil ten mastny pocit na pleti, ktory zanechaval, tak by bol snad aj velmi oblubeny, inak odlicuje super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to verím, maskara sa bohužiaľ veľmi nepodarila, škoda, výdržou je podľa mňa celkom dobrá. aj keď aspoň do domácom používaní a miernom vysychaní sa mi s ňou robí už o niečo lepšie, ale aj tak si musím dávať pozor, koľko naberám. pozitívnym ohlasom som popravde nerozumela :o)
      no a čo sa týka tuto mladého pánka, tak mne to mastné nevadí, pre mňa to nie je nejaké tragické, asi som zvyknutá z Garnieru :-D no a väčšinou, keď už "dám dole" oči, tak moja cesta vedie do kúpeľne "dať dole" aj tvár a zmyjem to :-)

      Odstrániť
    2. Ak je reč o Vampire riasenke, tak ja som z nej po prvých použitiach tiež nebola práve nadšená ale časom som s ňou fakt spokojná, nejak sa tým rozpoužívaním zlepšila :D A tento odličovač sa teda mne neosvedčil, strašne mi vadí ten mastný pocit po ňom.. možno je to aj tým, že som zvyknutá už strašne dlho na micelárky.

      Odstrániť
    3. čakala som, že odpovedí typu micelárka tu bude viac :-) mne osobne to fakt nevadí, skôr by som si nevedela zvyknúť na obyčajný. ako som napísala Monike, keď sa odlíčim, tak si idem väčšinou hneď umyť tvár. používaním sa zlepšila, ale stále to nie je ono :-/ asi som moc rozmaznaná inými :-)

      Odstrániť
  2. mala som ho a podla mna bol perfektný, nemala som mu čo vytýkať..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. s tým nemôžem nesúhlasiť, svoju prácu vykonal skvele :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.