17. februára 2014

Lace French Manicure


Dávno, pradávno som si kúpila nálepky od S-he Stylezone. Veľmi sa mi páčili čipkované nálepky formou francúzskej manikúry, tak som si ich teda kúpila na skúšku. Veľmi dlho trvalo, kým som sa odhodlala použiť ich. Vlastne ma na o tak trochu naviedli čipkované nechty z 31 dňovej challenge.
Balenie obsahuje 12 kusov nálepiek (vždy ma pobaví tento počet), ktoré sú jemne ozdobené zelenými trblietkami. Pôsobili tak veľko a trochu som sa obávala, že mi budú veľké, opak bol však pravdou, ešte mi chýbalo :o).

I bought these stickers a long time ago. When I saw them I liked this lace french mani design so I bought one. They were in the box with other for a long time and lace manicure from the 31 day challenge was inspired me for using.
The set consists of 12 pieces of stickers (this number always entertain me) which are soft decorated with a green glitters. I was afraid about a big size but the opposite was true, I need bigger :o)





Nalepenie bolo v pohode, odporúčam ale dať aj podklad, lepšie to chytí. Ja som tak neučinila a potvora na prstenníku sa stále odlepovala. To má potom za následok to, že keď to prelakujete vrchným lakom, ešte viac sa krúti, odstáva, až sa s tým zachytíte o vlasy a z nálepky strhnete (skúsenosť aj pri bežných nálepkách, keď dobre nálepka nechytila alebo som ju lepila na ešte nie dobre uschnutý povrch). A tak sa stalo aj s prstenníkom a na druhý deň som mohla nechty dávať dole. Moja chyba. Pri druhej ruke som sa poučila.

The application was without problems but I did a mistake and I applied stickers without base coat. It´s better use base coat. The sticker on the ring finger still insticked, rolling after using of top coat and I destroyed it when I went to my hair :-/ My mistake. The nails on the right hand was okay.





Poznáte tieto nálepky, už ste ich skúšali?

Do you know these stickers? Have you tried it?

Pekný deň! / Have a nice day!


10 komentárov:

  1. Tak teď to nevzalo komentář mně. :) Psala jsem, že jsem je ještě neviděla a že mi to připadá vážně pěkný, protože to působí tak něžně. :) A ten počet, to už fakt nepochopim.. fakt by mě zajímal důvod. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) ono to býva takto aj pri nálepkách, či vodolepkách :-D vždy ma to pobaví :-D
      no a neviem, ako to tam máte vy, u nás je to medzi pilníkmi, odlakovačmi zavesené :-) majú aj celoplošné, aj také mám, uvidím, kedy sa dostanem zase k nim :o)

      Odstrániť
  2. Ty zelený třpytky jsou na na té nálepce vážně překrásný :)) Si řikám, jak krásně tajemně by to mohlo vypadat na zeleným laku :) Třeba ten Catrice z limitky, co mám od tebe :) Anebo na bílé :)) hmmm :D Ale máš to krásné a precizní, jako vždy <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. alebo keby sa to dalo na klasickú francúzsku :-) tie trblietky sú tam fakt pekné, oživili to. a ďakujem ♥ ♥ ♥

      Odstrániť
  3. Vyzerá to super, hlavne na tvojich krásnych nechtoch :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tiež mám skúsenosť ako ty - nálepky sa mi odlepovali. Ale vtedy, keď som nálepky prelakovala priesvitným lakom. Katastrofa! Začali sa krútiť, všetko muselo dolu a znovu. Bez prelakovania držali. Tak neviem... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, úplne sa to začne rolovať. držia veru silno, len ktovie, ako by to dopadlo bez laku, asi by vydržali ešte kratšie :-/

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.