10. februára 2014

Milani Nail Lacquer High Speed Fast Dry, 21 Rapid Cherry



Objem 13,2 ml (0,45 fl oz) a cena 1,50 € vyzerá veľmi lákavo a tak po predchádzajúcich ódach, som si jeden na Interbeauty kúpila na skúšku. Ja  mám ale šťastie vybrať si najslabší článok alebo vadný kus, takže by som sa nečudovala, keby to bolo aj teraz.
Lak sľubuje krytie v jednej vrstve a mega rýchle schnutie do minúty. Krytie v jednej vrstve síce zabezpečil, ale vidno všetky ryhy na nechte (snáď ich tam vidíte). Pri dokonale vyleštených by možno vidno neboli. Mega rýchle schnutie znamenalo, že do minúty bude suchý na dotyk, ale zvyšné schnutie bude trvať tak hodinu - hodinu a pol. Výdrž bola jeden deň, ráno som nalakovala a večer už bol olúpaný. Použitie podkladového laku a nadlaku spôsobilo bublinky a predĺžilo schnutie. Takže po ďalšie razy radšej bez týchto dvoch, čo vzhľadom na to, že farbí ako šľak, je celkom výzva. Tri drhnutia bieliacou pastou, 2 umytia riadu a kúpeľ vás toho trochu zbavia. Štetec je fajn, aj sa s ním dá celkom pekne dostať ku kožičke (opatrne), ale konzistencia laku sa postarala o zatečenie tam, kam lak ísť nemal. Pri pokuse o korektúry na koži zostali akurát tak červené fľaky, takže niekam odísť s takýmto niečím, išiel radšej dole a dala som pieskový a bolo. Pri štvrtom použití, keď som ho ešte stále neskrotila pri lakovaní, som sa už nahnevala a dala som na neho Gold Fever od Essence. Výdrž to predĺžilo na tri dni.

It´s great 13,2 ml (0,45 fl oz) for 1,50 € but...

This nail polish promises a coverage in one coat and high speed fast dry in a minute. The coverage could be but you can see some stripes of my nails. So two coats are better than one coat. The high speed fast dry in a minute means that nails are dry on the touch but not completely. The completely drying lasts about one - one & half of hour. The hold-off was very weak, a few hours. When I used base and top coat for protect my nails and extension of hold-off, it made bubbles. I´ve had so red nails and skin without base coat, I had to clean my nails with whitening paste (then shower and washing up). The brush is good but a consistency of nail polish provides a bad application. My nails looked a little better after four application when I tamed this nail polish but I was so angry about this piece that I used Gold Fever by Essence as effect top coat. This extended the hold-off on three days.

I have a lucky hand for the choice of bad pieces :-D so this all could be my bad luck. This nail polish was horrible. I love this colour but I hate this nail polish :o)





Cena za taký objem, krásna krvavo červená farba, pekná fľaštička a že je bez obsahu DBP, toluénu a formaldehydu sú síce jeho pozitíva, ale to ostatné ich bohužiaľ prevážilo. Lak v mojej zbierke zaradím do kategórie "len na nail art". Výsledok je totiž rovnako strašný, ako moje nechtové a make-upvé blogové začiatky a verte mi, do tých čias sa vrátiť nechcem :-D

The prize, volume, a beautiful colour in nice bottle, DBP, toluene, formaldehyde free are positive properties but that other overrided it. This piece will be the next only for nail art. I don´t want nails as from my blog past :-D













Môj výraz tváre po použití tohto laku vystihuje tá potvorka, ktorú držím v ruke, nedalo mi to a musela som ju zapojiť do príspevku :o) Výraz po štvrtom použitý bol rovnaký ako po prvom, jednoducho veľké sklamanie, aj keď s tým zlatým to bolo o niečo lepšie.

My disappointed face was the same for the fourth time than for the first time and I looked like this little devil on the photo :-D But I must say it was better with this gold glitter nail polish.

Máte s týmito lakmi skúsenosti? Sú rovnaké alebo lepšie?

Pekný deň!

12 komentárov:

  1. Tak a takový lak se fakt vyplatí :D Jako ráda ušetřím za kosmetiku, ale mít několik desítek laků levných, ale naprd, mě asi nebaví. A obzvláště u červené je ta výdrž aq bezchybnost žádoucí.
    Takže pěkně děkuji za recenzi, Milani laky si kupovat nebudu :D (stejně se mi moc nelíbí ten flakónek křičící: Haló, tady je design kosmetiky 90. let za 5 kč :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keby to bolo efektové, to sa dá predýchať, ale takto veru nie :-D dizajn fľaštičky sa mi celkom páči, ale čo z toho, keď obsah... možno som fakt mala len smolu na výber, ale presviedčať sa o tom asi nechcem. ale čo, aspoň že bol na štvrtý krát aspoň pekne nalakovaný :-D

      Odstrániť
  2. No tak Nikol to přesně vystihla. :)) Mně se taky ten design vůbec nelíbí. Barva je krásná, ale co z toho, když je až takhle problémový ten lak. :/ Značka Milani mě nikdy nelákala a teď teda aspoň vidím, že ani o moc nepřicházim.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keď vidím u ILoveMakeup tie lícenky, lesky a podobne, tak mňam nafotené, tak to ma láka veľmi :-D lak som chcela skúsiť, nejakým glitrovým ešte šancu dám, ale do farebných už asi nepôjdem. Ešteže Jordanu som si kúpila glitrový :-D

      Odstrániť
  3. Ak je odtieň laku mimoriadne pekný som schopná mu odpustiť aj blbé lakovanie, schnutie aj biednu výdrž. No žiadnemu netolerujem farbenie pri odlakovaní, to je hrúúúza a vždy ma to dostane do vývrtky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no jasnéé, dá sa to nejako prežiť :-) ale vzhľadom na počet červených v mojej zbierke mi asi nebude veľmi chýbať na bežné použitie :-) to farbenie, to som bola normálne v šoku, čo mi zostalo na rukách, tak zafarbená som ešte nebola ani od tmavomodrého alebo tmavozeleného. najhoršie je, že som to ani z kože nemohla dať dole, ešteže som nikam nešla :-D

      Odstrániť
  4. Miluji tvur tvar nehtu! Proste ach!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hľadala som jeden lak do popisu kvôli linku. bol ešte z tých starších fotiek. keď som tie fotky videla, musím napísať, že aj ja svoj tvar nechtov milujem :-D ďakujem

      Odstrániť
  5. Omg, the combination with golden polish is amazing!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Řeknu ti, že ty máš tak pěkný tvar nehtů, že ti sluší jakýkoliv lak, mě prostě nehty nevyrostou a nevyrostou a když vyrostou tak se mi třepí takže je zase zapiluji :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, vďaka prírode aspoň za toto :-))) aj krátke nechty dokážu byť pekné a niektoré laky pristanú viac krátkym ako dlhým, ja som tie svoje aj preto skrátila a nosím ich výraznejšie kratšie ako v minulosti

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.