19. februára 2014

My Current Day Make-up Look


Či už sa jedná o deň, kedy sa nechcem zľaknúť zakaždým, keď prejdem okolo zrkadla, alebo potrebujem odbehnúť na poštu a práve je to ten deň, kedy nechcem svojím zjavom vyľakať tetu poštárku, tak je to väčšinou o hnedej, bronzovej, či zelenej farbe. Doma sa bežne totiž nelíčim, počítaču sa páčiť nemusím, výšivka to tiež neocení a polovička sa radšej dotýka mojej holej tváre bez toho, aby sa niekde zafarbil, či nelepil :-D.
Ešte aj toto moje bežné líčenie by som rozdelila na dva druhy - domáce a nákupné. Pri tom prvom míňam lacnejšiu kozmetiku, pri tom druhom použijem už niečo kvalitnejšie. Pokiaľ niečo netestujem. Toto je však ten prvý prípad. Aj keď kým sa to sem dostalo, make-up som už minula, ale dobre aj tak, bol to jeden z tých omylov pri nákupe pod drogérkovým svetlom :o).


Použité produkty:
  • Catrice Re-Touch Light Reflecting Concealer, 010 Ivory
  • Essence Soft & Natural Make-Up Long Lasting, 02 Sand beige
  • Essence Silky Touch Blush, 20 Babydoll
  • Essence I love Stage Eyeshadow Base
  • Essence Eyebrow Designer, 02 Brown
  • Cosmetica Fanatica, strieborná (rozjasnenie pod obočím)
  • Essence Longlasting Eye Pencil, 02 Hot Chocolate
  • Essence Lipbalm
  • Essence XXXL Nudes, 05 Forever Rose
Púder som nepoužila, takto na doma ho väčšinou nepoužívam.






Odhliadnuc od make-upu, tak ostatné veci sú celkom fajn. Essence lícenky mám náhodou celkom rada, tieto vysúvacie ceruzky mám skoro vo všetkých farbách, lebo sa mi veľmi páčili a dokonca aj maskara od Dermacolu sa po čase trochu polepšila.

Pekný večer!

14 komentárov:

  1. Krásne, krásne a ešte raz KRÁSNE! Líčenie sa ti podarilo a mne sa veľmi páči :) Tento štýl líčenia očí sama používam je to jemne a pritom krásne zvýrazní oči :)
    AnLen

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. posledný rok veru aj ja :-) čím som staršia, tým viac v civile priťahujem uzdu farebnej fantázii :-D ďakujem ti :-)

      Odstrániť
  2. Moc krásné, Suzi, tyhle jemné barvy ti sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sluší a jakpak by ne, když jsi tak hezká :)) Jak ti drží ta tužka od Essence? Já jsem od nich kdysi měla jednu hěndou a byla moc měkká, mazala se a šla špatně ořezat :/
    A moc se mi líbí sovičky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D :-D to už mám len nacvičenú pózu :-D ale ďakujem :-)
      mne tieto vysúvacie držia dobre, okrem čiernej, tá sa rozmazáva, som spokojná. a teraz, keď už mám strúhadlo aj na takéto je to fajn :-) a mám blbé skúsenosti s kajalovými Essence, všetky mi vyschli a všetky sa mi rozmazávali

      Odstrániť
    2. Takže ve dřevě nebrat jo? Já jsem právě četla dost chvály na některé Essence tužky a jiní psali, jak je to hrozný propadák. Tak už v tom mám aspoň jasno :)

      Odstrániť
    3. drevené tam asi nechaj :-D

      Odstrániť
  4. Veľmi sa mi to páči, je to také jemné ! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Beautiful, I love this casual and natural style!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. I really like this makeup, it looks so good. :) Now you reminded me that I haven't use this Essence palette in ages.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thank you :-) I´m glad I remembered it to you :-D I use it very often, especially these two colours from make-up :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.