5. februára 2014

p2 Lost in Glitter polish, 080 Dangerous!


Ďalším lakom zo swapu značky p2 je tento čierny, ktorý patrí do druhu "Lost in Glitter". Lak je vodovejšej konzistencie, takže čierna v prvej vrstve nie je čiernou a ani v prvej vrstve nekryje. Je treba dve vrstvy pre plné krytie. Základ tvorí čierny lak a primiešali k nemu množstvo modrých, fialových a strieborných trblietok. Schne do drsnejšieho povrchu, ale nič strašné, ani som nepoužila vrchný lak. Mala som pocit, že mám na nechtoch pieskový lak s nadlakom. Výdrž bola u mňa ale veľmi slabá, vydržal ani jeden celý deň. Lakovala som ho večer, ráno som spravila zopár fotiek a išla som preč z domu. Keď som sa vrátila, usúdila som, že spravím ešte zopár záberov. Na niektorých fotkách už je vidno odlupnutý rožtek na prostredníku (všimla som si to, až keď som išla upravovať fotky, lenže lak už som mala dole). Lak má guľatý a mäkký štetec, aplikácia dobrá, objem 11 ml, cena 2,45 € v nemeckých DM Drogeriemarkt. Odlakovával sa rovnako ako pieskový - chvíľu podržať tampón s odlakovačom a trieť. Treba to potom ešte zopakovať, lebo trblietky sú po ňom všade :-)

The next nail polish from the swap by brand p2 is this black which belongs to "Lost in Glitter". The consistency is sloppy so its coverage is bad in one coat. You need two coats for full coverage. The nail polish consists of black base and a lot of blue, violet and silver small glitters. The surface is a little rough after drying but nothing horrible - I didn´t use top coat. It looks like sand nail polish with top coat. The hold-off is weaker - only one day. I took some photos later and here is seen unstuck corner of the middle finger nail. The brush is round and soft and the application is good. The volume is 11 ml and price is 2,45 € in german DM Drogeriemarkt. The removing without foil method but glitters are all around :o).





















Pekný večer! / Have a nice evening!

16 komentárov:

  1. Krásnej odstín a moc zajímavej díky barvě těch glitrů. :) O fotkách ani nemluvim, krásný jako vždy. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, bol zaujímavý a veľmi pekný, oslovil ma viac ako tie kaviárovo-pieskové od Barry M :-) ďakujem ti

      Odstrániť
  2. Krasavec :)! Nějaký takový se by se mi hodil minulý víkend :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe, myslím, že je vhodný ak ako silvestrovský, vyzerá ako ohňostroj na tom čiernom podklade :-) ďakujem

      Odstrániť
  3. Tak to mě mrzí, že ti nevydržel :(( Já jsem ho nosila asi 2-3 dny. Mě spíš zklamal tím, že v lahvičce se mi líbí víc jak na nehtech :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mala som ho dva krát a dva krát nevydržal, tak neviem, nabudúce skúsim hodiť top coat alebo sa budem menej hrabať v peňaženke pri lovení centov :-D mne sa práveže páči veľmi, aj ten efekt, aj vo fľaštičke, aj na nechtoch :-)

      Odstrániť
  4. To je velmi zajímavý odstín. Nijak zvlášť se mi nelíbí, ale hrozně upoutá...takový lak nemá každá značka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čierna ako čierna sama, tú samotnú tak raz za sto rokov, ale ak má v sebe niečo takéto, či trblietky alebo nejaký efekt, tak mi nevadí. ako som napísala Romane, lepšie ako tie od Barry M :-)

      Odstrániť
  5. tak tento odtien vyzerá pekne a naozaj zaujímavo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pre tú, ktorá má rada klasiku, asi nič moc, našťastie u mňa zatiaľ OK :-) veľmi sa mi páči :-)

      Odstrániť
  6. noo farba je velmi krasna, lubi sa mi, ale ten povrch divny e-e

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. povrch pieskových je divnejší a ako ich milujem :-D ale chápem, že niekoho to môže odradiť, mne sa našťastie páči :o)

      Odstrániť
  7. Ten mam take, ale lakovala jsem s nim jen jednou a to na prstenicky - musim vyzkouset vsechny nehty!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) ak sa ti páčil a nevadil ti efekt, určite skús

      Odstrániť
  8. It's not that bad. Next time when I'm in Austria I'm getting few of these. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. p2 nail polishes are super! good luck on the polish hunting :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.