24. februára 2014

Rimmel 60 Seconds, 400 Starlet

 
Dnes to bude o jednom starom laku, ktorý už nie je ani v predaji, čo veľká škoda. Prvý krát som ho tu mala veľmi dávno na veľmi škaredých fotkách, ktoré som radšej dala preč. potom ste ho mali možnosť vidieť pri motýlikových súťažných nechtoch ako podklad. No a dnes je tu samotne, už len kvôli tomu, aby som mohla priložiť v mojej databáze k nemu link :-) Fotky sú z mojej veľkej "fotonechtovej" zásoby a ako vidno, je ešte z čias, keď som si od kožičky radšej držala odstup :-D. Vlastne pri Rimmel lakoch som ešte stále tak trochu opatrná.
Tento lak patril do radu 60 Seconds, má plochý zaoblený štetec, ktorý mi kedysi robil veľké problémy pri lakovaní, ale bolo to len o zvyku. Je staroružovej farby so strieborným shimmerom a fialovým podtónom. K plnému krytiu je potrebné naniesť 2-3 vrstvy.

Today´s post will be about this old shade from line 60 Seconds by Rimmel. It´s a pity, this piece isn´t in offer now. I had it here in the post with ugly photos for the first time (post was deleted), then in the Butterfly wings nail art. I would to add a link in my nail polish database so here is post about this nail polish :-). I took photos longer time ago. I have to apply these nail polishes in more distance from cuticle :-/. It´s because of bigger flat brush.
The nail polish has a old-pink colour with silver shimmer and violet undertone. You need 2-3 coats for full coverage.







Pekný večer! / Have a nice evening!


15 komentárov:

  1. škoda, že už se neprodává asi bych do něj jinak šla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Existuje lak, ktorý na tvojich nechtoch nevyzerá dobre? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. asi väčšina zelených :-) ale aj to občas tie fotky dobre zamaskujú :-D

      Odstrániť
    2. nitka pri vyšívaní mi pripomenula, že ešte šedé :-)

      Odstrániť
  3. Budu za škarohlída, ale mně se nelíbí :D Já mám hrozný problém se staorůžovou se stříbrnými třpytkami nebo shimmerem :D
    A teprve teď jsem si všimla, že tu máš databázi :) Pěkná sbírka, jen co je pravda. A máš jich víc, jak tak koukám. Plánuji udělat podobnou, ale ještě mi nedorazily tipy :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už sú niektoré aj vyradené a ešte tu ani neboli :-D alebo boli ale odišli do koša :-D ja staroružovú môžem hlavne v tejto kombinácii, ale priznám sa, že keď mi ho mama doniesla, tak som na neho pozerala dosť nedôverčivo a presvedčil ma až po nalakovaní. aj keď teda štetec ma ničil

      Odstrániť
  4. Tenhle se mi dřív děsně líbil, měla jsem ho i na bráchovo svatbě, ale pak najednou nadšení zmizelo, lak zhoustl ( už ho bylo jen trochu na dně ), tak jsem ho ještě rozlučkově nalakovala a šel do koše. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na šťastie po takmer dvoch rokoch ho mám ešte stále funkčný, ale nič netrvá večne :-) a ešte keď máme toľko možností výberu... :-)))

      Odstrániť
  5. The polish has a gorgeous shimmer, truely beautiful!

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.