23. marca 2014

Beauty Forum Trenčín (Jar 2014)


Keďže sa mi minulý rok na Beauty Fóre v Trenčíne páčilo (no nákup a fotky som sem nejako nedodala a jediná vec z nákupu sa tu objavila, a to Milani, tento rok sa polepším, sľubujem), tak som prijala ponuku od Glamour-u a dostala som "volňáska". V sobotu som si to teda namierila tam so zoznamom v ruke. Cieľ bol jasný, rozpočet tiež (alebo koľko si si našetrila, toľko minieš :-D) a ešte mi ostalo aj na knihu :-). Je mi jasné, že za iných okolností by som si doniesla asi viac, ale ono zase netreba to preháňať. 

Našťastie oproti minulému roku počasie vyšlo a vykročila som do slnečného dňa len v kabátiku. Veľmi som sa potešila, že nemusím vláčiť so sebou kabát a že môžem s kľudom a bez nervov fotiť :-D. Aj keď teda, odfotila som si hlavne miesta, kde som si niečo kúpila. "Gélové stánky", ktorých tam bolo požehnane, som ignorovala, z vlasových som navštívila len Macadamiu, ktorú naprázdno kvôli cenám aj opustila a radšej som si za sumu oleja kúpila iné veci. Niekedy nabudúce... Aj som omylom zmazala fotku stánku :-/ Vynechala som nakoniec aj Ryor a Mavalu som tiež obišla bez povšimnutia.


Prvé kroky viedli do Tashy, ktorá bola hneď pri vchode. minulý rok som si nakúpila veľa trblietok a tak som si povedala, že sa konečne pozriem po riediči laku (2,50 €/100ml) a keď už som tam bola, tak som si kúpila dlhý štetec (0,50 €). Snáď mi už tie prúžky pôjdu o niečo lepšie :-).


Potom som sa vybrala kúpiť lak sestre, ktorý som si ja kúpila minulý rok a zobrala som si jeden aj pre seba (2 €, minulý rok 1,50 €). Po skúsenosti s lakom Milani (mne sú tieto dve značky jednoducho ako Essence a Catrice) ma iné ako trblietkové laky nelákali, dokonca aj pieskové ma nechali chladnou. Keď už som pri Milani, tak som si chcela kúpiť lícenku, ale odradila ma tá farba. Aj keď údajne po nanesení nie sú až tak silno pigmentované ako v obale, ale za 6 € som to fakt nechcela riskovať. Nanášanie lícenky nie je moja silná stránka a ani by som sa nenzadala a bola by zo mňa Marfuška :-D. Laky som buď prehliadla, alebo neboli, takže plánovaný glitrový vypadol.


Prízemie som prebehla rýchlo a tak som sa vybrala k môjmu najobľúbenejšiemu stánku :-). Samozrejme, že tam bolo plno (20% zľava na všetko a napr. vybrané laky za 1 €), takže som zatiaľ obehla zvyšok poschodia a potom som sa vrátila. To už som mala šťastie a bol aj čas prehodiť pár slov s Veronikou, ktorá má naše spolupráce na starosti. Je ťažké, vybrať si niečo, keď máte 80% z toho, čo ste chceli už doma, takže som odišla len s lip balmom (5,60 €) a jedným lakom (1 €). Až doma som si spomenula, že som chcela jednu lícenku. Zvyčajne dostanem po celkovej sume aj nejaký darček, tentokrát to bolo len (klasika) telové mlieko Fenjal :-). Pôvodne som mala v pláne dať sa nalíčiť, ale posledné dni ma na oku trápi nejaká potvora a ja som to rozdráždila vlastným líčením.


Hviezdou pútača bola tentokrát maskara Darling lashes, na ktorú môžete tento týždeň očakávať recenziu.




Počas okružnej jazdy som navštívila stánok Sparitualu. Je to vegánska kozmetika na ruky, nohy, telo a nechty a ich laky sú bez piatich nežiadúcich látok (DBP, formaldehyd, formaldehydová živica, gáfor a toluén). Minulý rok mi na neho už neostalo, ale tento som si povedala, že aspoň s jedným odídem (8 €).




Do stánku Ardell som sa išla pozrieť zo zvedavosti. Keď som uvidela cenu 8 € (aj keď som jej trochu nerozumela, lebo na stránke majú 3,50 €)za umelé mihlanice, tak som vytreštila oči a ďakovala, že sa nechcem vyrovnať zahraničmým blogerkám a že nie som náročná a som spokojná s tými mihalnicami, ktoré mám :-D. Skúsila som zopár ceruziek, ale boli suché ako moje kajalové ceruzky od Essence a cena za paletky cca 2,5 € a 3,5 € za osem tieňov vyzerali lákavo ale na druhej strane aj tak číňansky až poľsky. Neviem, popozerala som a odišla som.


A keďže ešte som nemala O.P.I. a ORLY laky, presunula som sa do ďalšej budovy. Tentokrát som veľmi neváhala (na to fiasko s Budapest-ou nezabudnem), povedala som si, že chcem nejaký ružový, aj keď som dva krát menila a zobrala si až tretí (7,90 €) :-). V košíku boli ešte nejaké vo výpredaji za 2,90 €, tak som sa ulakomila na hnedastý.



Hneď, ako mi bola ponúknutá vstupenka, som sa pozrela, či tu bude mať stánok aj e-shop Svet krásy. Na odporučenie Moniky som si tu kúpila minulý rok masku a prúžky (ešte som sa neodhodlala použiť ich) a tá maska sa mi nejako zapáčila, tak som si ju išla kúpiť znova (už neboli vyložené, ale slečna v krabičke ešte našla) a k nej som prihodila ešte ďalšie dve (1,50 €/ks). Čo ale ľutujem, že som si zase nezobrala na vyskúšanie aspoň jednu rozkošnú balistiku a mydielko.



Klasicky na zozname 2 ks od Orly. Čo na tom, že sa tu neobjavili predchádzajúce štyri :-P. Tentokrát ale za nákup dvoch vybraný lak v plnom balení za 1 cent. Tiež som veľmi nepremýšľala, chcela som niečo cukríkové alebo pastelové.


Celý skromný nákup aj s lakom pre sestru a Fenjal pokope :-) Keďže nechcem riskovať, že sa zopakuje minulý rok, radšej som to nafotila a lakom som urobila aspoň swatches. Aj keď teda nie na dennom svetle. Aj napriek blížiacemu sa obdobiu, som si nevyberala všetky farby veselé, lebo určite sa niektoré dostanú na rad hneď teraz, tak som sa pripravila aj na jeseň :o).


Recenzia na masku je ž napísaná, tiež čaká na zverejnenie. Niekam sa mi stratila v konceptoch a publikovala som iné články a ju som nestihla ešte pred týmto príspevkom. Okrem jahodovo-šľahačkovej som si teda ešte kúpila Aloe Vera a Vŕba a Kakaové maslo a smotana.


O.P.I.
Ružový je z Classics Collection a ten z výpredaja je z Touring America Collection (2011).



Orly



 Jordana, Sparitual a GOSH



TASHA


GOSH Kiss me! lip balm

Vybrala som si nude ružovo-béžový odtieň. Tá hydratácia je fantastická. Prekvapilo ma, že namal typickú vôňu vanilkového cukru :-)









Toľko skromná reportáž mojej návštevy a nákupu. V poslednej budove som už ani nefotila. Tá mi pripadala tak trocha ako miesto pre odpadlíkov (až na výnimky). Navyše mentol vznášajúci sa vzduchu nerobil dobre tým mojich viečkam, tak som radšej rýchlo odišla. Deň som zavŕšila výdatným obedom a ešte pred odchodom domov dobrým kapučínom a koláčikom. Len som bola tak na očiach, že som sa hanbila odfotiť to, čo malo byť bodkou za príspevkom :-D
Čo sa týka nákupu, tak je vidno, že bolo opäť lepšie ako v Bratislave. Aj keď na jeseň som bola obmedzená nákupom do swapu, aj tak by som si veľa toho nedoniesla.

Pekný večer!


14 komentárov:

  1. Odpovede
    1. minulý rok som mala problém vybrať si, ktorý bude ten prvý :-D

      Odstrániť
  2. Nad těmihle příspěvky doslova slintám. :D Snad se někdy podaří a taky navštívím podobnou akci. :) Laky jsi si vybrala moc hezký !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pri takomto malom nákupe si si veľmi nezaslintala :-))) ďakujem, som sa nachystala aj na zvyšok roka, lebo inak by som podonášala domov len ružové a fialové :-D

      Odstrániť
    2. Nad Orly, OPI či Sparitual si zaslintám kdykoli v jakémkoli počtu. :D Ale taky když vidím ty nabité stánky a to množství laků, co tam je. ♥ :)) Na takovou výpravu bych musela asi chvíli šetřit, když spočítám, co spapá výdaje za cestu, za vstup.. a aby člověk nemusel odcházet s jednou věcí. :))

      Odstrániť
    3. no tak to hej :-D tento rok som sa pripravila vopred a spravila som si zoznam, akú farbu z ktorej značky, lebo ja by som tam bola schopná stáť aj 15 minút, kým by som si vybrala :-))) neviem, koľko stojí vstupné u vás, u nás 3,50 € (tu, v BA som ešte neplatila :o)) a našťastie bývam na pol cesty do oboch miest a cestovné nebolo až také zlé, ono je rozdiel, keď sa človek musí trepať cez pol republiky :-( a pokiaľ to nemá zariadené tak, že má sponzora na nákupy, tak smola. ja mám pocit, že odkladám peniaze len na tieto dve akcie a na vyšívanie :-D

      Odstrániť
  3. Už pár rokov sa mi na tú výstavu nedarí dostať. Furt som niekde preč. Teraz to skoro vyšlo, až na to, že som ochoreela :( Nakúpila si pekne, už sa teším na ďslšie zaujímavé nechtíky ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti :-) no moja prítomnosť bola tiež trochu ohrozená, ale našťastie to nakoniec vyšlo

      Odstrániť
  4. no ako tak pozerám a pozerám, veľká zmena oproti minulému roku asi nebola :) bolo aj niečo zaujímavé okrem Goshu a MAx Factor, čo sa t ýka dekoratívky? Jordana bola?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som bola spokojná, čo som potrebovala, to mali :-D priznám sa, že po dekoratívke som nepozerala vôbec, akurát som si všimla to, čo píšem pri Ardell. Nevšimla som si ani Peggy Sage. Jordana bola, ale laková, nie tak ako minulý rok.

      Odstrániť
  5. What a great event, it is like in polish heaven :) You bought fabulous products!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Odpovede
    1. pre nenáročného návštevníka orientovaného na nechty určite :-D

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.