7. marca 2014

Constance Carroll Diamond Gloss, 240 Lavish



Názov tohto laku znamená štedrosť. A štedrý k vám veru bude. Krytie v jednej vrstve, červeno-hnedá farba s bohatým fialový a strieborným shimmerom. Ako som už spomínala pri predchádzajúcich troch kúskoch, štetec je mäkký a guľatý a lakovanie rozprávkové. Cena 1,89 € z 12 ml. Je to rovnaký druh ako odtieň 250 Bronze. Tento lak je jedným z mojich obľúbených a jeseň sa bez neho určite neobišla :-). Výdrž tri dni.

The name of this name polish is truthful. It´s lavish in the one coat coverage, red-brown colour with a rich violet and silver shimmer. As I wrote in the previous post about CC nail polishes, the brush is soft and round and the application is fairy-taleish. The prize is 1,89 € for 12 ml. It´s the same kind as 250 Bronze. This nail polish as one of my favourite fall nail polishes.










Pekný deň prajem!


4 komentáre:

  1. Krásné ftoky jako vždy, tenhle odstín mi připadá jako tmavší verze toho Rimmelu co jsi nedávno ukazovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) veru by sa to tak dalo nazvať, Hani :-) ani som si to neuvedomila :-D

      Odstrániť
  2. Moc se mi na tobě líbí Suzi. :) Vypadá krásně, taková moc příjemná barvička na pohled.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani som ho dlho nevyberala :-D zaujal ma vo fľaštičke a našťastie ma nesklamal a bol rovnako krásny aj na nechtoch :o) ďakujem :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.