24. marca 2014

Essence Colour & Go, 79 Viva la Green


Dnes si dáme jeden stručný a krátky príspevok o tejto starinke z výpredaja za nejakých 75 centov. Kúpila som si dnes nejaké jarné somarinky (sviečky, košíček...) a dostala som chuť publikovať tento lak. Veľa krát som spomínala, že zelené laky mi veľmi nevoňajú, že buď ich mám čisto na nail art, alebo ma musí niečím zelená zaujať. Tento je ten druhý prípad, pretože sa jedná o takú mentolovú zelenú. Kryje v dvoch vrstvách, lakovalo sa mi parádne, čo je jedna so skvelých vlastností, ktorá tým novým chýba.

Ako som si tak pozerala svoje nechtové zásoby a celkom sa mi to vyprázdnilo (aj vďaka vyšívaniu), čo ma celkom teší. Aj keď teda niektoré išli do koša a budú mať krajšie fotky. Veď aj tu je vidno podľa garafie (alebo teda aksamietnice), kedy som nechty fotila :-) Keďže sa objavia v iných a je treba ho zaradiť aj vo vizuálnej podobe do mojej databázy, dostal sa na rad dnes bez ohľadu na to, či sa predáva, alebo už nie. Celkom mi zapadá do jarného počasia aj keď má chudáčik pri sebe letno-jesenný kvietok. Riziko fotenia so sezónnymi záležitosťami.

I will show you this old nail polish by Essence. I bought it in the brand sale for 0,75 €. Today I bought some spring/easter goodies and I had to publish this nail polish in spring colour. I´ve often wrote I don´t like green nail polishes. I have them only for nail art or it must be some interesting colour. This is the second opportunity because of mint green shade. The coverage is in two coats and the application was good (new collection misses this and application is horrible).

I´m proud that my nail photos store is almost empty (thanks to cross stitching :o)). But I confess some photos went to the bin and they´ll have new photos. My waiting list was very long. This nail polish was photographed in the fall. The risk of seasonal photographing :-/ But its colour is perfect for spring so here is Viva la Green :-)







Verím, že som oprášila spomienky na staré Essence laky :-).

Pekný večer!

14 komentárov:

  1. podobný odstín mám zrovna nalakovaný, ale více do modra :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. do modra mám dva, oba od Essence :o)

      Odstrániť
  2. Krásná mint barvička a ty já ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som im na chuť prišla asi tak pred dvomi rokmi :-) takže celkom nedávno :-)

      Odstrániť
  3. Moc krásný lak, moc ti sluší a ty nehtyyy <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti veľmi pekne, veď aj tie tvoje sú veľmi pekné :-)

      Odstrániť
  4. To je skvělá barva..budu se muset po něm podívat protože by se mi teď dost hodil:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už sa nepredáva, ja som si ho kúpila z výpredajového košíka :-(

      Odstrániť
  5. Jéééžiš ten je pěkný, jaktože ho nemám :( Asi budu muset taky oprášit své staré Essence lásky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. že je? a ja som ho tak dlho pred vami schovávala :-D tiež raz za čas oprášim tie staré, z tých nových sa mi chce plakať :-D

      Odstrániť
  6. ♥ Už mi ho zbývá malý kousek a skoro ani lakovat se už nedá, ale je to už taková až starožitnost mezi laky :D Hrozně krásnej. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. starožitnosť :-D veru bol veľmi krásny, ani neviem, či sa niečo podobné nachádza medzi novými, nemám o nich nejako prehľad, zopár mi ich stačilo :-D

      Odstrániť
    2. Co jsem tak prohlížela, tak mi ani nepřišlo, že by tam bylo něco podobnýho. Ale ani mě už ty nový Colour&Go nezajímají..ehm, až teda na ten poslední, co jsem nedávno kupovala. :D Zato efektový laky mě od nich asi bavit nepřestanou. :)

      Odstrániť
    3. efektové a dajme tomu limitky ešte ujdú, ale tá klasická ponuka, ak nerátam čierny, tak je to mizéria :-D tiež tam už nepozerám, radšej si vyberiem iný :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.