26. marca 2014

GOSH Darling Lashes Extreme Volume Mascara




Novinkou v rodine Gosh je spolu s ôsmymi odtieňmi rúžov aj táto maskara Darling lashes.A ako som sľúbila v príspevku o Beauty Fóre, tak dnes prichádzam s recenziou.

Bola som veľmi zvedavá na tú zvláštnu kefku, tak som ju hneď aj začala používať. Z jednej strany je kefka taká maličká a z druhej strany má väčšie medzery. Zo začiatku som ju nanášala len tou malou časťou, lebo som sa bála, že si vypichnem oko s tými dlhšími medzi kratšími "zúbkami" kefky. Potom to prišlo samé a používala som ju tak ako sa má :-). Objem maskary je 10 ml (0,3 oz.), je v čiernej farbe za cenu 9 eur. Obal doplňuje zbierku v kombinácii s fialovou farbou.

Maskara obstála počas celodenného nosenia, aj keď mám pravdu povedať, iné som ani nečakala, lebo maskary od Gosh sú moje obľúbené a ešte ma nesklamala ani jedna. Mojich dvoch favoritov (Serious Volume a Catchy Eyes) sa jej ale tromfnúť nepodarilo aj napriek tomu. Nanášala som ju len v jednej vrstve, aj tá vytvorila pre mňa už dosť dlhé mihalnice. Čo sa týka objemu, objemovou by som ju práve nenazývala, je zvýrazňujúca.







Pekný deň!


16 komentárov:

  1. Ach ta značka Gosh, snad ji jednou vyzkouším.. Řasenka má hezky obal, super a řasy ti udělala krásné, dlouhé, nejsou nijak moc slepené, no paráda!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som na mihalnice veľmi nenáročný človek, takže toto je už pre mňa woow :-D ďakujem :-)

      Odstrániť
  2. Na túto novinku sa už chystám, lebo Gosh riasenky sú moje najobľúbenejšie a aj keď stále striedam nejaké iné, k tejto značke sa vraciam. Poslednú dobu si síce kupujem len silikónové kefky, no na túto som fakt zvedavá. Tvoje riasy sú po nej vážne pekné, len hlavne aby nezlepovala, ale vyzezrá, že nie:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. podobne aj ja, skúšala som aj iné, ale mne osobne najviac vyhovujú tieto od Gosh :-) silikónové kefky mám radšej ako klasické, takže každá, ktorá ma takú, ma poteší. myslím, že je úplne v norme, žiadna neoddelí mihalnice úplne, ani tá najdrahšia, ale podstatné je, aby nerobila to, čo upírska od Dermacolu :o)

      Odstrániť
  3. Wow, ten kartáček, to bych se asi taky zpočátku trochu obávala. :D Ale jako líbí se mi na tobě, opravdu udělala slušnou práci. No a po rozkliknutí Catchy Eyes jsem se zamilovala, to je parádní řasenka !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no keby si ma videla pri tom prvom použití, tak som o oko skoro aj prišla, bol to vážne zvláštny pocit, ale potom to už išlo, aj keď je to divné, že zopár ich vnímaš bližšie :-))) Catchy je fantastická, už mám teraz druhú. a teraz si predstav, že mne toto spraví s mojimi pidi mihalnicami, tak ako dopadnú baby, ktoré majú mihalanice dlhšie (napr. také Kesulátko) :-)

      Odstrániť
    2. Pridávam sa ku chválam na Catchy, tá je úplne top top! :) Ale momentálne používam stále páve túto novinku a tiež je super :)

      Odstrániť
  4. Prosim ta, su tie tri spominane riasenky vode neodolne? Dik

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bohužiaľ nie, ale od Gosh je vodeodolná táto http://beautybysuzi.blogspot.sk/2013/08/gosh-waterprof-volume-mascara.html :-)

      Odstrániť
    2. Vode NEODOLNA som napisala, cize asi su:-)su lebo tie odolne sa mi nedaju odlicovat a ked si šuchcujem oci ma bolia :-(

      Odstrániť
    3. :-D som to zle prečítala

      Odstrániť
    4. Nic to, ktoru by si mi odporucila? Mam dlhe, huste, konceky biele, cize na zvyraznenie. Dakujem :-)

      Odstrániť
    5. určite Catchy eyes alebo Serious Volume, Catchy eyes mám možno už aj o trochu radšej. A ak chceš experiment s kefkou, môžeš aj túto :-)

      Odstrániť
    6. Ok tak najblizsie kupim, vdaka za ochotu ;-)

      Odstrániť
    7. nie je za čo :-) dúfam, že bude dobre slúžiť :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.