28. marca 2014

GOSH Nail Lacquer, 603 Rusty & Sand Dots


Výšivka na pondelok je dokončená a tak som si sadla k počítaču s jahodovým koláčikom a s čistým svedomím, že mám obrázok hotový, sa púšťam do dnešného príspevku.

Rozhodla som sa vylepšiť reputáciu ďalšiemu laku, pri ktorom som sa rozhodla spraviť jednoduchý bodkovaný nail art. Dostala som chuť na tohto bronzového fešáka, o ktorom som písala pred vyše rokom v tomto príspevku. Nechcem v ňom meniť fotky, lebo je to jeden z tých, ktoré nie sú až tak veľmi tragické. Ale tak keď už, neodpustím si na porovnanie vložiť veľa fotiek aj sem. V čase, keď bol fotený, som ešte stále nemala nejaký štýl akým budem fotiť nechty a tak sú všetky "halabala" ako z cirkusu :-).
Ani neviem, čo ma k tejto kombinácii motivovalo, ale zobrala som si ďalšieho pána Gosh (06 Frosted Soft Pink) a spravila bodky od strednej najväčšej, ktoré sa smerom von zmenšovali. Na záver vrchný lak a hotovo.

Rusty je tak bohatý na bronzovo-zlato-strieborné trblietanie, že som rada, že sa mi ho podarilo odfotiť. Kryje v dvoch vrstvách a lakuje sa bez problémov. Vhodnejší bude asi skôr na jeseň, ale ja som mala na neho chuť na jar :-).


My monday embroidery is finished and I took a strawberry pie, I sat at my laptop and I´m starting to write today´s post with a clean conscience.

I decided to improve the reputation of the next nail polish and I did this easy dotted nail art. I got a taste for this bronze sparkler. I wrote about that nail polish over the year ago in this post. I didn´t want to change old photos in that old post because it's one of those that are not very tragic. But it was time when I have no style for taking photos and all my photos are different and crazy like from circus :-)
I don´t know what motivated me for this combination but I took another Mr. Gosh (06 Frosted Soft Pink) and I made ​​the dots from the center to the edges from the biggest to the smallest. Finally I use top coat and design was done.

Rusty is so rich in bronze - gold - silver shimmer that I´m glad that I managed to take photos. It covers in two coats and the application was without problems. This shade could be more preferable in the fall but I had a taste now in the spring :-).















No dobre, no, už končím a ideme na bodkované :-) Normálne som na seba hrdá, že tento príspevok publikujem, lebo ako to u mňa býva zvykom, nafotím s niečím jarným a zrazu je leto. Alebo jesenným a je zrazu jar :-D. Už si na to budem dávať pozor. Najprv som sa rozhodla, že bodky spravím strieborným holografickým, ale potom som si to rozmyslela. Ale ono je to asi jedno. Aj napriek ich bodkovanej jednoduchosti, sa mi nechty celkom páčili a mala som ich spravené tri dni.

Well, I finished with rusty nails and let´s go look at a dotted. I´m so proud myself that I´m publicizing this post. I have one problem. I took a lot of photos, mostly with seasonal background or accessories and I forgot to write post. Then I have photos with a spring accessories in the summer or with fall accessories in the spring :-D. I decided for the silver holographic nail polish at first and then I changed it. But it doesn´t matter. However their simplicity,  I liked these nails and I wore them for three days.












Dúfam, že ten rozdiel v lakovaní a fotení bol viditeľný, že to nevidím len ja :o) Ktorá kombinácia je podľa vás krajšia? Bodkovaná alebo zlatý gradient?

I hope you see that difference in my application and photographing :o). Which combination do you like more? Dotted or gold gradient?

Pekný večer! / Have a nice evening!

8 komentárov:

  1. To je moc hezký Suzinko dlouho jsem neměla tečky na nehtech :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no veď to, ani ja :-) ďakujem, Hanka :-)

      Odstrániť
  2. No že váháš, rozdíl je opravdu patrný :) Tenhle lak se mi hrozně zalíbil ♥ Od doby, co jsem dostala Chocolate Fountain se mi tyhle čokošky moc líbí :D Jinak já jsem spíš za ten gradient, ale zase obdivuju tu preciznost puntíků - rozložení a provedení, protože mně by šla určitě každá jiným směrem, jinak vysoko :D Krásný ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tu už sa to pomaly začalo obracať k lepšiemu a občas sa aj podarilo :-D
      gradient bol pekný, aj to bol jeden z dôvodov, prečo som "neupdate-ovala" príspevok ale spravila som to takto :-) a čo sa týka bodiek, myslím, že za to môže pieskový, robili sa mi s ním lepšie ako s klasickým, klasické by vyzerali horšie :-))) ďakujem!

      Odstrániť
  3. Máš to pekne, no ja a bronzová sa veľmi nekamošíme :( A to mám v zbierke dva bronzové laky!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako ja a sivá alebo zelená, ale nájdu sa medzi nimi odtiene, ktoré ma zaujmú :-) s bronzovým lakom som prežila celú strednú školu, pre mňa je to taká nostalgická spomienka :o)
      ďakujem :-)

      Odstrániť
  4. Veľmi pekné. Pekný odtieň. A fotečky sú úžasné :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.