21. marca 2014

GOSH Nail Lacquer, 604 Fossil Grey + flower stickers




Šedé laky nepatria k mojim veľmi obľúbeným. Aj napriek tomu som si jedného dňa kúpila tento od Gosh. Má v sebe jemný strieborný prach a trochu čierneho, čo ho robí celkom pekným a zaujímavým. Nazvala by som ho takou tmavšou verziou zo zeleným podtónom laku od Essence (The Dawn is Broken) z limitky Vampire´s Love. Kryje v dvoch vrstvách, lakovanie v pohode.

Už sa tu kedysi mihol v líčiacom príspevku a vtedy som tuším sľúbila, že ho raz aj predstavím zvlášť. A po vyše roku by sa aj patrilo :-D Ako inak s fotkami, ktoré som urobila vtedy, som nebola spokojná a tak som ho lakovala znova. Išla som už fotiť, keď mi zrak padol na kvietkové nálepky, ktoré mi vypadli s krabičky, keď som ju schovávala a teraz ležali na zemi a pozerali na mňa, ja na ne, ja na nechty... No a je to tu, dala som ich tam a ten lak sa mi páčil ešte viac. Kým som ho vytuningovala, aj začalo mrholiť, našťastie za asistencie slnka a tam mám aj slnečné zábery.

The grey nail polishes aren´t my favourite. But I bought it beacuse this piece contains a silver and black dust and it makes this nail polish interesting. I would called it darker version with green indertone of The Dawn is Broken by Essence (LE Vampire´s Love). The coverage is in two coats and application is without problems.

I promised I will show this nail polish in own post when I showed it in one make-up post in the past. It´s time... after year :-D I took new pictures because I didn´t like that old. I was going out to photograph when I saw flower stickers on the rug which fell out from the box with stickers. I looked at them, they looked at me, I looked at my nails... And it´s here, I used them. I liked this nail polish even more with these stickers. Till I made this "tuning", the rain was starting. Fortunately still with assistence of the sun.
























Pekný deň! / Have a nice day!


14 komentárov:

  1. I like it because it is not totally gray it has a little bit of green shimmer and the glossy finish is stunning!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. YES! This got me! It´s interesting grey shade not ordinary :-) Thank you very much

      Odstrániť
  2. Vůbec bych nevěřila, že tato barva může vypadat tak skvěle! Razítky jsi to vyzdvihla a celé povznesla na vyšší level!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) ja som rada, že som to riskla a že ma prvý dojem nesklamal, ten "prach" v ňom ho vylepšuje. a to sú nálepky :-) ja neviem pečiatkovať :o)

      Odstrániť
  3. Zuzi, s tými kvetinkami, nádherné!!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka, Evka :-) a naživo sú aktuálne kúsok od teba :o)

      Odstrániť
  4. Zvláštní barva :) ani má šedivá není oblíbená, nemám ani jeden lak v této barvě, možná aspoň 1 bych měla pořídit na případné zdobení atd. Nálepky jsou parádní :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to taká, že hmm farba :-D hneď za ňou zelená :-D priznám sa, že takto na fotkách niektoré nevyzerajú zle, ale aj napriek tomu som si ich kúpila len na nail art, lebo si neviem predstaviť, že by som ich nosila aj normálne :-D
      a ďakujem ti :-)

      Odstrániť
  5. S květinovými nálepkami ten lak vypadá úžasně :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som teraz veľmi rada, že mi skrížili cestu na fotenie :-D ďakujem :-)

      Odstrániť
  6. Hodně zajímavej odstín a moc mu to s nálepkami sluší. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.