17. marca 2014

Inspired by St. Patrick´s Day


Minulý rok vzniklo líčenie vďaka tomu, že sa mi o ňom snívalo a tak som ho skúsila aj vytvoriť :-D Tentokrát preto, lebo som robila zelené a nejako sa to zvrtlo sem. Aj keď nezvyknem robiť líčenie k niečomu, čo sa u nás neslávi. Ale ovplyvnila ma nejako tá zelená a fakt, že mám veľa followerov zo zahraničia (nie tu, pochopiteľne) a poniektorí ho aj slávia. Takže raz za čas z úcty k nim poruším svoju zásadu :-). Pôvodne som síce chcela, že to sem na blog nedám, ale priznajte sa, koľko z vás si všimlo na jeseň Mimoňov, keď som ich spravila len pre zahraničných fanúšikov.

Tento rok som si zvolila obočie klasické hnedé a na oko som použila len dva tiene. Za to dole som spravila dúhovú linku a prilepila som symbolicky kamienky, ktoré majú znázorňovať mince. Tento rok som vynechala trojlístky aj robenie nechtov (zato Romana jedny veľmi pekné vytvorila). Po roku sa až hanbím za tie, ktoré som narýchlo spichla minule :o). Vlastne minuloročná inšpirácia mohla tiež dopadnúť lepšie.

Po nanesení podkladovej bázy som použila svetlejší zelený tieň na celé viečko a tmavší na zvýraznenie oblúčika. Následne som urobila hornú linku. Spodnú linku som si najprv nakreslila bielou ceruzkou, potom som nanášala farby dúhy. Korektorom som vyrovnala "chvostík" a nalepila som kamienky.

I did this inspiration for my foreign followers who celebrate this day. We don´t celebrate this day in our country. I found inspiration in dream last year. Today´s inspiration was a pure accident. I did green make-up and I finished it as this :o).

I chose only brown eyebrow and two shades of green for the eye. I did a lower eye line as rainbow and three gold ring stones represent coins. I left out shamrocks and also nails this year. I don´t like my creations from the last year now after year, grr.

I applied an eye shadow base and then I use light green eye shadow on all eye lid. Then I applied darker shade for the overstriking of the eye arch. I did green "cat eye"  line and white on the lower eye line. Then I applied the colours of the rainbow on the white line. I took a little bit of concealer and aligned red "tail" of eye line. I put a bit of eye lashes glue and sticked ring stones.

Použité produkty / Used products:
  • Essence Eyebrow Stylist Set
  • Zoeva Eye Primer
  • Essence Gel Eyeliner, 04 I Love NYC
  • Alverde Kajal Eye Liner, 05 Weiss
  • Zoeva 88 Eyeshadow Palette (spodná linka/lower eye line)
  • Absolute Cosmetics Eyelash Glue + kamienky/ring stones



♣ ♣ ♣  I wish you happy St. Patrick´s Day! ♣ ♣ ♣
Pekný deň / Have a nice day!

4 komentáre:

  1. ♥♥♥ Suzi tohle je super povedený ! Nádherně provedená linka, skvělý výběr odstínů a to doplnění kamínky a duha, to už je úplně nejvíc krásný. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) tie Essence linky sú super, mám túto a fialovú a tak krásne a ľahko sa mi s nimi kreslí linka, skoro sama :-))) dúha bol super nápad, bola som spokojná no a tie kamienky, keby si videla prvotný výtvor, dala som ich viac, ale vyzeralo to strašne, tak som si povedala, nebuď pažravá, stačia ti symbolicky tri dukáty :-D

      Odstrániť
    2. Essence linky jsou fajn. Mám doma zelený a fialový, ale prakticky jsem je nepoužívala a teď je můžu vyhodit, protože jsou úplně vyschlý :/ Nemůžu jim to zazlívat, opravdu se mi tu takový tři roky suší, ale ony mi vyschly dokonce i černý, který jsem používala hodně a do půl roku od koupení se nedají použít. :/ Jinak já jsem ještě kamínky na obličej nezkoušela, protože jednak nebyla příležitost a když už si zkusim nějaký líčení, co bych vyfotila, tak to zase nejde, protože jsem se doteď nenaučila líčení pěkně vyfotit.

      Odstrániť
    3. moje sú funkčné ešte po dvoch rokoch, ani trošku uschnuté, uvidíme, koľko vydržia ešte. ja som rada aspoň za moju fotiacu polohu, keď fotím líčenie a prestala som fotiť s bleskom, ten mi pokazil už aj tak dosť pokazené...

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.