3. marca 2014

Jollie France Nail Polish, 124 + Flormar Nail Enamel, 393


Dnes tu mám pre vás lak, ktorý mi kedysi spolu s perleťovým cukríkovo ružovým rovnakej značky robil spoločnosť počas vysokej školy a boli mojimi favoritmi. Kedysi som si jeden z nostalgie kúpila. Nastúpili po lakoch od Constance Carroll. Využila som ho hneď ako podklad pod trblietkový lak od Flormaru.

Laky Jollie France by sa kvalitou, cenou a výdržou dali prirovnať lakom Miss Sporty. Fľaštička je rovnaká ako pri lakoch Four Seasons. Kedysi som používala ich biely na vrstvu laku na francúzsku manikúru od Gabrielly Salvete. To som ešte nepoznala ich skvelé č. 148 :-). No a priesvitný lak som kedysi používala ako vrchný lak, teraz ho požívam pri vyšívaní, keď lakujem okraje, aby sa mi nepárali.
Štetec laku  je guľatý a mäkký, lakuje sa s ním na jednotku. Objem laku je 12 ml. Zostal mi na normálne používanie už len tento hnedý odtieň s ružovým podtónom a jemnou striebornou perleťou, ktorý kryje v dvoch vrstvách.

Today I will show you a nail polish which I was using during my university studium together with an iridescent candy pink nail polish of the same brand. I bought this one from nostalgia :-). These two nail polishes became my favourite after nail polishes by Constance Carroll. I decided to use it as base under a glitter nail polish by Flormar.

The quality, price and hold-off of these nail polishes is comparable with brand Miss Sporty. The bottle is the same as Four Seasons´s bottle. I was using white nail polish in the past as coat on the one coat of french manicure nail polish by Gabriella Salvete (now I know their great nr. 148) and I use transparent in the cross stitching to safe edges.
The brush is soft and round and application is great. The volume is 12 ml. I have a number 124 which is brown with pink undertone and soft silver iridescent and coverage in two coats.







Lak Flormar sa skladá s priesvitného laku a farebných, prevažne strieborných trblietok. Je dosť riedky. Naniesla som jednu vrstvu.

The nail polish by Flormar consists of transparent base and colourful, mostly silver glitters. It´s a quite thin. I used one coat.








Pekný pondelok! / Have a nice Monday!

8 komentárov:

  1. Mě fascinuje, jak ty ty laky vždy umíš perfektně zkombinovat, krásné!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. že im to sekne? :-) ďakujem :-) tento Flormar sa mi tu dlho motal, kým sa dostal na blog, ten hnedý si ho priam vypýtal :o)

      Odstrániť
  2. Sám o sobě mě ten hnědý moc nezaujal, ale na tvých nehtech vypadá i tak parádně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no vidíš a ako som na ňom kedysi fičala :-D keďže to nie je klasická hnedá, tak pre mňa je to v pohode, ale chápem, že nie všetkým sa môže páčiť :-) a z vlastnej skúsenosti si dovolím tvrdiť, že krajšie vyzerá na takýchto mojich nechtom ako na tých dlhých pazúroch, čo som nosila kedysi :-D
      ďakujem ♥

      Odstrániť
  3. Stejně tak jako předchozí Hanička, ten hnědý pro mě nic moc ale za to ten od Flormaru mu pak dodal fajn šťávu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D nakoniec budem jediná, ktorej sa páči :-D
      ďakujem, Hanka :-)

      Odstrániť
  4. Taky jsem užuž myslela, že se mi moc nelíbí, ale na prosluněných fotkách mě donutil změnit názor, protože tam už je mnohem hezčí a v kombinaci s Flormarem to vypadá krásně. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no jo, na slnku sa trochu zmení :-) ďakujem

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.