31. marca 2014

Montagne Jeunesse Strawberry Souffle Moisturising & Purifying Masque (Strawberry & Whipped Cream)

"Looks and smells delicious but please DON´T EAT."


Tento dlhý názov za sebou schováva jednu celkom fajn masku, ktorú som spomenula pri reporte z mojej výpravy na Beauty Forum v Trenčíne nakoľko som si do zásoby kúpila ďalšie tri, z čoho dve iné, aby som vyskúšala aj iný druh.

Prvý kontakt s týmito výrobkami bol dávnejšie u Mily a Moniky. Keď sme si všimli stánok v Trenčíne minulý rok, tak sme k nemu vyrazili a ja som odišla domov s touto maskou a prúžkami na nos, ktoré sa ešte ani po roku neodhodlala použiť. Potom som si kúpila ešte raz masku a teraz vlastne do tretice. Akosi sa mi zapáčili.


Jahody a šľahačka vyzerajú lákavo a to upozornenie na obale (a v úvode príspevku) je opodstatnené :-D. Až na pár chemických látok sú plné najchutnejších prírodných surovín. Zloženie nebudem prepisovať, je viditeľné a myslím, že sa dá ľahko preložiť. Sú bez parabénov a lepku.

Vyberám z oficiálneho popisu predajcu na Slovensku:

Broskyňa

Broskyňa je známa ako ovocie kráľov a cisárov v 10-tom storočí. Dnes je známa ako komplexné ovocie a zásobáreň vitamínov B a C. Jej ľahká a nemastná textúra je vhodná pre re-hydratáciu a zvláčňuje tú najcitlivejšie kožu.

Jahoda

Jahody sú bohaté na antioxidanty a vitamín C. Jahody pokožku prečistia a zanechajú ju zdravšiu a sviežu.

Aloe Vera

Aloe vera sa používa viac ako 6.000 rokov k liečbe rôznych kožných problémov a obsahuje gél plný aktívnych zložiek ku chladeniu, skľudneniu a zvláčneniu pokožky.

Vanilka

Môžeme poďakovať Hermanovi Cortesovi za dovezenie vanilky a čokolády do Európy. Vanilka má uvoľňujúcu vôňu a antioxidačné vlastnosti, zanechá Vašu pokožku dôkladne čistú.

Maska je vhodná pre zmiešanú, suchú, zrelú, normálnu a citlivú pleť. Cena masky je 1,50 € za 15 ml. Doba spotreby je 36 mesiacov. Ja som ju použila na dva krát, ale kľudne som mohla s mojou malou tváričkou aj na 3x. Maska je hustá, maslová a obsahovala zrniečka po jahodách, ktoré sa postarali o jemný peeling. Masku treba použiť, ako inak, na vyčistenú tvár, predajca dokonca odporúča tvár umyť iba vodou, ja som si ju ale radšej aj tak umyla čistiacou penou. Rovnomerne nanesieme, dobre uhladíme, ako krém na zákusku :-))), vynecháme okolie očí, pier a vlasov a nechá sa pôsobiť 10 - 15 minút, kým úplne nezaschne. Potom masku zmyjeme teplou vodou a spravíme zvyšnú starostlivosť. Použitie je odporučené raz týždenne.
Ja som mala po nanesení, kým schla, mierne chladivý pocit. Pri zasychaní stiahla kožu, na niečom som sa zasmiala a trochu som poraskala :-). Zmyť išla ľahko aj po zaschnutí a po umytí a použití masky som nemala vysušenú tvár, ale bola krásne hladká. S pórami sa ohľadom ich veľkosti neudialo nič, ale jahodové zrniečka zafungovali a vyčistili ich. Milujem, ako fantasticky sa mi nanáša potom make-up, keď má moja tvár za sebou aj doplnkovú údržbu :o).





 

Kto nevidel príspevok o Beauty Fóre tak prikladám opäť obrázok, aké dve ma čakajú nabudúce. Našťastie slečna našla aj jahodovú, takže bude repete :-).


Tieto masky (pre ženy, pre mužov, bahenné, peelingové...) a okrem nich masky na oči, šumivé balistiky do kúpeľa, mydielka, Orly laky a mnoho iného sa dá u nás kúpiť v e-shope Svet krásy. Budem rada, ak mi dáte vedieť, či máte s týmito maskami skúsenosť.
Pekný večer!

2 komentáre:

  1. Tyhle masky jsem tuším viděla v Tetě, tak příště si asi jednu vezmu. :) Já na masky moc nejsem - respektive mě nikdy nenapadne si nějakou koupit. :)) Jednu jsem dostala už dřív k narozeninám nebo svátku, no to je fuk, a byla ( ještě je, pořád jsem ji nespotřebovala ), vážně super. Není to taková voňavá ňamka jako tahle jahůdka, protože je na způsobu bahníčka z Mrtvého moře, ale pokaždý, když ji použiju, tak si pleť libuje. :)) Proužky na nos jsem si párkrát koupila u Rossmanna. To bych netušila, jak moc nepříjemný je tu pásku sundat. A jak mě pak celý nos šimral !! :D Ale žádný zázrak, sice je pak ta pokožka taková jemnější a hebčí, ale žádných výrazných výsledků jsem se nedočkala. No a závěrem chci pochválit úvodní fotku, moc krásně to vypadá Suzi. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja som na toto lenivá, ale snažím sa s tým bojovať :-))) aj preto mám vždy nejaké doma. u mňa bola asi najlepšia smradľavá maska od Himalayie, táto bola ale zase taká mňamózna :-D keď si doprajem komplet, aj peeling, aj masku, tak to je ešte len lahoda, nanášanie MU mám pocit že ide samé :-)
      to ťahanie kože, toho sa desím aj ja, aj preto som sa k tomu ešte neodhodlala, hlavne ak by to nemalo zafungovať.
      a ak myslíš hlavičku, už bolo treba vymeniť ten nudný a smutný 1,5 roka starý dizajn za niečo dievčenské a veselé a keď už je tu tá jar, tak som to pojala takto :o) ďakujem :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.