19. marca 2014

PUPA Lasting Color, 625 Dark Rose

Tento lak som si kúpila kvôli palete rovnakej značky, že budú spolu ladiť. Len Boh vie, prečo sa tu po takmer roku ešte neobjavila :-/ Po pieskových lakoch už bolo na čase použiť aj klasický. Stálo ma to časový sklz vo vyšívaní, ale tak nemôžem pieskové nosiť do nekonečna, že. Tieto nechty som chcela publikovať už dávnejšie, ale zistila som, že mi chýba detail farby, tak som ho odsunula. Išla som dorobiť detail a akosi bol zrazu na všetkých nechtoch :o). Fotila som jarnú prírodu, tak som to hneď využila a vznikla táto titulná fotka. Príspevok obsahuje dve rôzne fotenia - jedno je zo septembra a jedno čerstvé. Je zaujímavé pozorovať na fotkách vplyv ročného obdobia a svetla :-)

I bought this colour because of eye shadow palette by the same brand. That palette has pink shades. I don´t know why I still haven´t added post about this palette :-/ I used textured (sand) nail polishes for a long time, it´s time for change. I wanted to write about this nail polishes then but I miss a detail photo. So I take it,  did detail photo, used this nail polish for all nails and took new photos. The post consists of two photo shootings. It´s interesting how it´s different between September and March photos :-)




Dark Rose je tmavý popoľavý staroružový odtieň, ktorý v sebe ukrýva hnedý a trúfam si povedať že aj fialový podtón. Lak dokonale kryje už v prvej vrstve, avšak po oba razy sa mi s ním dosť zle lakovalo. Bol dosť hustý a trochu som sa obávala bubliniek, ako ho budem vyrovnávať. Našťastie sa moje obavy nepotvrdili. Snažila som sa ísť aj bližšie ku kožičke, ale aj napriek hustote je to potvora a párkrát mi nepekne stiekol tam, kam nemal. Ale veď nič sa nedeje, budem si dávať väčší pozor :-) Čo sa týka výdrže, nosila som ho 4 dni. Objem je 5 ml a cena 3,99 €.

Dark Rose is a dark dusty old-pink shade  with brown and purple undertone. The coverage is in one coat. It´s a little bit thicker and I was afraid of bubbles. The fear wasn´t justified. However, it´s thicker but when you are uncareful, it flows to the cuticle. I´ve wore it for four days. The volume is 5 ml and price 3,99 €.
















Pekný deň!

14 komentárov:

  1. Very chic color and it suites your skin tone perfectly, love the swatch!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Teda ten je! Fakt Ti moc sluší, je to super barvička. Ale co Ti hlavně musím pochválit jsou ty Tvoje nehty! Krásné, dokonalé a úžasně upravené.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti veľmi pekne :-) ja zase za ne ďakujem prírode a génom, aspoň niečo sa podarilo :-D

      Odstrániť
  3. Farba parádna. Taký príjemný odtieň. A tie nechty... Krásne namaľované, upravené, odfotené. Radosť pozerať. :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem veľmi pekne :-) a ešte aj pomerne čerstvé, zo včera, som si tentokrát švihla, lebo ja som schopná to pridať, keď už budú marhule aj zjedené, nie je odkvitnuté (ako nechty, ktoré som fotila s chryzantémami :o))

      Odstrániť
  4. Hezké fotky :) pdobnou barvu mám ale o něco světlejší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc krásná barva, navíc krásné nehty, výborná kombinace!! :D A první fotka je naprosto dokonalá *-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti :-) fotka vznikla náhodou a dobre, že vznikla :-)

      Odstrániť
  6. Krásna farbička Suzi, ja mám niečo podobné od GS, ale skutočne len podobné. Tento odtieň a tvoje nafotenie si skutočne zaslúži všetky tie facebookové like-y:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti veľmi pekne, Eli :-) a nemyslíš náhodou tento ? :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.