10. marca 2014

Sally Hansen Xtreme Wear Nail Colour, 380 Blizzard Blue


Mala som v pláne dať iný príspevok, ale dnešné počasie ma trošku prehovorilo. Taký krásny, teplučký a slnečný deň, ako bol dnes, si nezaslúži neutrálnu farbu a tak som ju vymenila za tyrkysovú. Všetko sa preberá, pomaly sa svet začína obliekať do farebného oblečenia a táto veselá tyrkysová je pre neho ako stvorená. Ja som tiež už zimné farby vymenila za pastelové. Škoda, že som sa nedostala k počítaču skôr, kým tu deň bol ešte s nami.

Blizzard Blue je tyrkysový, perleťový, s jemným tyrkysovým shimmerom a na dlhšie nechty treba 3 vrstvy, pre krátke dve. Objem je 11,8 ml (0.4 fl. oz.) a výdrž 4 dni.

My today´s plan was other post. But today was so beautiful, warm and sunny day and this persuaded me. So I changed neutral post for this turquoise. The nature is changing winter clothes for a cheerful and this colour is perfect. I´ve changed cold colours for a pastel, too.

The Blizzard Blue is an iridescent turquoise with a soft turquoise shimmer. The coverage is in three coats for longer nails (in two for shorter nails). The volume is 11,8 ml (0.4 fl. oz.) and hold-off was 4 days.

















Pekný večer prajem! / Have a nice evening!

12 komentárov:

  1. Hezký odstín :) tahle řada Extreme Wear je mi hodně sympatická mám z té řady 5 laků a paráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, aj ja ich mám niekoľko a som spokojná (s Diamond ani nie, zatiaľ som nemala šťastie na výber, snáď len šupinkáč) :-) farebný výber, lakovanie, výdrž, fajn laky :-) ďakujem

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. hej, sa pýtala na slnko :-))) ďakujem

      Odstrániť
  3. Áách, to je ale moc hezký odstín ! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D taký svieži letný. ďakujem :-)

      Odstrániť
  4. Krásná barvička, výdrž těchto laků je slušná, škoda trochu jejich krytí, to by molo být lepší..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti. od tohto som to trochu aj čakala, keď som ho prevracala v DM-ke, ale tá farba mi tak ťahala oči, že som neodolala a zobrala ho aj tak :-D

      Odstrániť
  5. Úplne krásna letná farba! Teraz mám chuť si odlakovať moje modro-šedé :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sorry :-D krásna teda je, už len more k nej chýba :-)

      Odstrániť
  6. Interesting kind of shade. You showed us in your pictures how versatil this polish can be, beautiful swatch!

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.