9. apríla 2014

Essence Longlasting Lipstick, 05 Dare To Be Nude


Dnes to bude stručný príspevok o rúži od Essence. Keďže o produktoch na pery píšem málokedy, lebo moje pery nie sú veľmi fotogenické a väčšinou keď "musím", tak spravím výnimku. Aj to preto, lebo som sa veľmi potešila, keď som náhodou narazila na tento odtieň v stojane Essence. Možno by som ho nazvala aj malým a lacnejším dvojníkom rúžu Nougat od Gosh, ktorý som ukazovala v tomto príspevku. Rovnako ako Gosh, aj tento je v matnom čiernom obale.

Za tento od Essence som dala 2,49 €. Nie je trblietavý, je nugátovej farby, na perách mi vyzerá s ružovým podtónom. Výdrž, ako to už býva, pitie hej, jedenie nevydrží. Nerozpíjal sa ani nezaliezal do vrások, nezvýrazňoval suché miesta, hydatácia sa mi zdá celkom slušná a uvažujem, že prebehnem aj ružové odtiene, či sa medzi nimi nenájde nejaký menej výrazný. Patrí do kategórie tmavších neutrálnych farieb. Hmotnosť je, hmm, neviem, nikde nepíšu. Na stránke som našla aspoň zloženie:

RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL, ethylhexyl palmitate, polybutene, octyldodecanol, CANDELILLA (EUPHORBIA CERIFERA) WAX, polyethylene, mica, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-TBUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, PARFUM (FRAGRANCE), BENZYL ALCOHOL, May contain: CI 15850 (RED 6/RED 7 lake), CI 42090 (BLUE 1 lake), CI 45410 (RED 28 lake), ci 77491, ci 77492 (iron oxides), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Ostatné odtiene tu.









Pekný deň!


18 komentárov:

  1. Na rtech vypadá krásně, světleji než nude rtěnky, které mám doma, tak to po ní asi mrknu :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne veľmi sedí, snáď bude aj tebe :-) ďakujem

      Odstrániť
  2. Na rtech se mi libi moc, jinak normalne bych si ji asi ani nevsimla..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja si práveže viac všímam takéto, ako tie ostatné :-D výrazné mi veľmi nejdú :-/ ďakujem :-)

      Odstrániť
  3. Hmm zajímavá, o té vůbec nevím, sice nude odstín, ale nevím nevím, má takový zvláštní odstín.. Ale tobě sluší.
    Tvoje rty, že nejsou fotogenické???????? To jsi vzala kde?
    Tak to já si asi na fotkách tu pusu budu začmrkávat raději:))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, ako aj to "kapučíno" od Gosh, toto sú asi moje farby :-) ja som stále narážala na kadejaké trbietavé Essence, tak som rada, že som našla tento :-)
      no a nie sú, musím sa pri fotení "pousmiať", aby mali peknejší tvar :-D ty máš pusu na fotkách dobrú, ty to so selfies vieš :-)

      Odstrániť
  4. Hezký nenápadný odstín. :) Taky bych se měla po nějakém poohlídnout. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už som dostala typ aj na ružovkastý, tak ak zajtra nezabudnem... :-) ďakujem

      Odstrániť
  5. na rtech vypadá moc pěkně :) já mám odstín č. 9 a ráda bych tento a ještě se mi líbí 7 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. I love the subtle color of this lipstick. I am usually using lip glosses but this one won my heart, I have to look up for it!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I use lip glosses in the summer :-) this shade is absolutly gorgeous, I love it :-)

      Odstrániť
  7. I ,love your photos, specially the last one, you should post more swatches of lipsticks. :)
    I think this shade is perfect for those, who want "my lips but better" color. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. absolutly perfect definition! I promise, I´ll improve :o) I will do lip posts often :-) And I will do also "Lipstick TAG". and thank you :-)

      Odstrániť
  8. have it, love it :D
    wow, how white your teeth are *.*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. it´s only a good shot near the window and my teeth look whiter :o) thank you :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.