30. apríla 2014

Marionnaud Nail Lacquer, 18 Violet Fabuleux


Dnes opäť prichádzam s lakom na nechty (ešte chvíľu potrvá, kým sa mi zmenší čakáreň a moje viečka ma za to iba pochvália :-)) a vybrala som si tohto, dá sa povedať, čerstvo odlakovaného krásavca privátnej značky parfumérií Marionnaud.

Lak s názvom, ktorý znie tak vznešene, keď je napísaný takto vo francúzštine, sa ukrýva v hranatej fľaštičke, na akú som zvyknutá z nail artových lakov, ktoré som si kedysi kupovala. Keď niekto vie, ako potešiť a ktorú farbu pre vás vybrať, tak je to ozaj výhra.

Čo niektoré môže odradiť je plochý štetec, ktorý je širší a malým lôžkam narobí pri lakovaní asi trochu "šarapatu". Mne sa lakovalo dobre, štetec je mäkký a roztiahol sa mi pekne po nechte. Cena je 4,90 € za 6 ml.

Today I will show you this piece by private brand of Marionnaud. I´m very busy so I´ll write very shortly compared to slovakian text. This nail polish has violet - pink colour with soft violet shimmer and it was a little bit hard to catch true colour. I named it "Radiant orchid" which is colour of the year 2014. The coverage is in one coat but it´s better to apply two coats for nicer shine. The hold - off was two days without base coat. And what about a brush? It´s flat and wider, it´s ok for my nails. The consistensy is a little bit thicker. The prize is 4,90 € for 6 ml.




A dostávame sa k farbe. Rozdiel medzi slnkom/tieňom je dosť veľký, nemyslíte? Pri fotení ma trochu potrápil, lebo nie a nie zachytiť farbu. Hoci sa jedná o fialovú, ktorá patrí do skupiny namixovanej s ružovou farbou, zrejme tá trocha nenápadného fialového shimmeru narobila trochu rozruch. Po okukovaní nechtov som usúdila, že odtieň asi nazvem "Radiant orchid", čo je údajne moderná farba tohto roka (dodnes som nepochopila, aký význam to má :o)). No a možno to tak z fotiek nevyzerá, ale farba sedela aj k farbe mojej orchidei.

Čo sa týka ešte lakovania. Konzistencia je hustejšia. K plnému krytiu postačí jedna vrstva, ale má slabší lesk, takže ak nanesiete druhú, trochu to zlepšíte. Odlakovať išiel dobre a nezafarbil nechty. Výdrž bez spodného laku (na ten nebol čas) bola dva dni, ešte by dal aj tretí, ale trochu som si ho poškodila lepidlom.









http://instagram.com/p/nabeXmpY_V/
Na záver pridávam aj tú moju fešandu na Instagramovej fotke, ktorá ma aktuálne 15 kvietkov a 4 púčiky (krajšia fotka v pomere 11:4) a veľmi sa z nej teším, čo je vidno asi aj na tom, ako na IG a súkromnom FB mapujem jej stav od púčikov po postupné pribúdanie kvietkov :o). Chvíľu strpenia, mňa to prejde...

Pekný deň prajem!


12 komentárov:

  1. Tak Tieto dva som presne ja. :) Plus - novy look blogu je super Suzi. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Opět nádherné fotky.. Ten rozdíl je fakt velký, mě se líbí více ta barva ve stínu, krásný lak!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekný článok a nádherné fotky, ako vždy. Páči sa mi. Zaujala ma aj tá orchidea :-) Nech ti vydrží čo najdlhšie taká krásna :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné, tato barva jestli se nepletu a sleduji dobře nehtové blogy apod. je ted strašně trendy. A fotky jako vždy jedna báseň :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, Hani, údajne to je farba tohto roka :o) ďakujem :)

      Odstrániť
  5. Ten je tak krásnej. Musim říct, že se mi na tobě moc líbí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj mne sa veľmi páči, milujem takéto farby ♥ ďakujem

      Odstrániť
  6. Krásny lak....a máš pekný tvar nechtov :)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.