4. apríla 2014

Miss Sporty Clubbing Colours, 036 + stickers


Je ťažké prísť s týmto lakom po tom predchádzajúcom krásavcovi :-). K tomuto laku som prišla omylom. Musela som sa potom na tom smiať :-D. Zdokumentované to je na Instagrame pod fotkou, na ktorej je :-) Ono to bolo tak... Romana (áno, opäť ona :-)) nám predstavila neutrálny odtieň od Miss Sporty. Celkom sa mi zapáčil. Keď som išla kupovať pieskové laky od Gosh, tak som si povedala, že čo, za tú cenu, čert to zober. Samozrejme, múdra Zuza, načo si to zapíše, veď si to zapamätá. Ale už ako starší človek s milión vecami v pamäti, čo nie je na zozname, to neexistuje :o). A tak som miesto 031 odišla s 036... Nuž, asi sa budem musieť vrátiť pre ten svetlejší :-D.

It´s difficult to write about this nail polish after the previous beauty :-). This nail polish came to me accidentally. I had to laugh :-D. It´s documented on my Instagram under its picture :-) It was so... Romana (yes, she again :-)) introduced to us a neutral shade by Miss Sporty. I liked it. When I was going to buy sand nail polish by Gosh, I said myself, that price, hand it! I´ll buy also this nail polish. Of course, clever Suzi... Why could I write the number of shade? I will remember it. But I´m older person with a million things in my head and which isn´t on the list, it doesn´t exist: o). So I went with 031 instead of 036 ... Well, probably I will have to go back for lighter :-D.




A tak som si nechtiac doniesla takmer dvojníka laku With a Twist od Gosh, o ktorom som písala v koncom novembra. Tento je viac hnedý, dokonca v ňom vidím aj kvapku fialovej a Gosh je viac šedý. Kryje v dvoch vrstvách, aj keď by možno zniesol aj tretiu, ja som využila svoje aktuálne krátke nechty, takže uvidím niekedy inokedy. Štetec bol trochu divoký, ale ako vidíte, lakovanie som s ním nakoniec zvládla. Vydržal mi tri dni.

Zo samotného laku som ponechala do príspevku len túto jednu slnečnú fotku. Pomazala som ich, lebo sa mi tie slnečné nepáčili. Ale s kvietkami ich bude viac, aj napriek tomu, že sú celé "zapatlané" ako som si pred fotením krémovala ruky.

So I brought unwillingly almost double of nail polish With a Twist by Gosh. I wrote about it in November. This is more brown, even I see a drop of purple in it and Gosh is more gray. It covers in two coats, although it could withstand even the third. I utulized my current short nails and I will see in the future about covering on longer nails. Brush was a bit wild but as you can see but  I eventually mastered application with it. The hold-off was three days.

And here is only this one sunny picture of itself polish. I deleted other sunny shots because I didn´t like them. But flower version lower in the post has more sunny photos. They are a little bit smudgy of hand cream which I used before photo shooting.







Keď už je nude, tak som si povedala, nech nie je nuda a že ich niečím ozdobím :o). Ešte som nepridávala nič jarné (aj keď teda táto farba veľmi jarne nevyzerá), tak som siahla po týchto kvietkovaných nálepkách. Nie že by som bola z nich nejako vo vytržení, ale nebolo to ani najhoršie.Tie kamienky boli už priamo na nálepkách.

I decided for these flower stickers because of this neutral shade, I didn´t want boring nails :o). I´ve not added some spring design (although I can´t call this shade as spring) so I took flower stickers. I´m not amazed from this design but neither they wasn´t bad.














Na záver pridávam porovnanie s tým spomínaných Gosh-om. A spravila som to takto na oboch rukách. Myslím, že si to nikto naživo ani nevšimol. Alebo len neupozornil :-D. Myslím, že už si zvykli, že občas chýba nalakovaný palec, alebo sú dva iné a dva iné (alebo aj všetkých 5) a už nikto na to nereaguje :-D.

Finally, here is a comparison with a mentioned Gosh nail polish. And I did it like this, on both hands. I think no one even noticed in real or didn´t ask for that :-D. I think it is nothing new about my nails and they ignore it. Sometimes I wear two and two different nails or all five, it doesn´t matter I have different shades :-D.



A ako to dopadne s tým svetlejším odtieňom 031, to sa necháme prekvapiť :-)

And what will happen with the lighter shade 031, it will be surprised :-)

Pekný deň a víkend! / Have a nice day and weekend!


12 komentárov:

  1. Presne som si pri prvých fotkách pomyslela, že je ako tento od Goshu, až som sa nakoniec dostala k tomu ako o tom píšeš...:) Táto farba(a teda oba laky) sa mi páči...na beždný deň proste ideál

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keď som ho dávala na vzorkovník, tak tiež som pozerala, že som si doniesla dvojičku :-) do príspevku to porovnanie jednoducho muselo ísť, ak by sa niekomu páčil ten Gosh a chcel by lacnejšiu verziu :-)
      a ďakujem, Eli

      Odstrániť
  2. Taká fajnová neutrálna farbička, príjemná , nenápadná. O to viac vyniklo zdobenie s kvietkami - páči sa mi. Ale priznám sa že sa mi aj veľmi páči tvoja dekorácia pri fotení. Tá nádobka s kvietkami a lienkami... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je sviečka z obyčajnej ľudovky, išla som pre košík a prišla som aj s rámikom a dvomi jarno-veľkonočnými sviečkami :-))) (http://instagram.com/p/l7kQhdpY5l) mám takú aj kávovú :o)
      a ďakujem :-)

      Odstrániť
  3. Mě se líbí, jak ty i z úplně obyčejného laku, dokážeš udělat naprostou nádheru, teda spíše tvoje nehty!:)) Mě se líbí moc, mám ráda takové odstíny.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vieš, že toto som si povedala už niekoľko krát :-D on nie je škaredý, len som chcela ten svetlejší :-D dnes som ho hľadala a nemali, len ružovkasté. ďakujem ti

      Odstrániť
  4. S tými nálepkami je to supeeer :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. :D A zas já. :)) No, tak je o něco tmavší, ale i tak je hezkej. A naprosto se ztotožňuju s komentářem někde nahoře, že dokážeš i z obyčejnýho vytvořit něco, nad čím se rozplývám. Ty nálepky jsou skvělou volbou na rozveselení toho laku. A fotky se sedmikráskami jsou roztomilý. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ešte sa v dvoch blízkych určite objavíš, máš nejaký zvláštny vplyv na mňa :-D keď som videla niektoré komentáre u teba, tak nie som jediná :-))) ja som ich chcela odfotiť s ozajstnými, len nám na dvore ostala len tá jedna, tak som si zobrala na pomoc sviečku, tie sú krajšie :o)
      ďakujem :-)

      Odstrániť
  6. To je moc hezká manikúra Suzinko láček má takovou docela fajn barvu, kterou bych byla schopna nosit. Ale jsem unešená z těch nálepek, ty se mi tedy moc líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chichi, ďakujem, a to som tie nechty robila s tým, že booože, nalepený kvietok, to je umenie :-D a oni sa páčia, som veľmi potešená :-) dnes celý deň premýšľam nad tým, že už asi nebudem zháňať ten svetlejší, ale asi skúsim ružový z tejto kolekcie :-)))

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.