14. apríla 2014

Miss Sporty Trio (Lasting Colour 370, 390 & 535)


Dnes to u nás celý deň vyzerá, ako keby sa čerti ženili, tak si poďme rozveseliť deň farbičkami :-).

Tieto laky som mala nafotené hádam aj pred rokom. Nevyzerali najhoršie, ale keď som videla tú pózu prstov s tými hroznými fľaštičkami, tak som tie fotky radšej zahodila.

Nebudem klamať, že laky Miss Sporty sú moje obľúbené, väčšinou k nim prídem nejakou náhodou. Priesvitné laky som používala na začiatku blogovania, no po čase mi začali robiť neplechu a robili mi bublinky. No aj napriek tomu si jeden ešte stále kupujem. Používam ho totiž pri vyšívaní, aby sa mi nepárali okraje kanavy :o). Ten prvý, koralový, som si kúpila zámerne (aj so zmatňujúcim). Praskací zo zvedavosti a tie dva zvyšné z koláže som si kúpila kvôli farbe a že spravím hromadný príspevok. Duochromatické som si kúpila po tom, čo som ich videla u Romči a aj posledne kúpený nude lak som si kúpila, že som taký videla u nej. Ešte som mala jeden čierny, ktorý som si kúpila, že je čierny, ale pritom to bol len top coat, ktorý mal robiť dymový efekt, ktorý sa mi absolútne nepáčil a lak som radšej dala "dopreč".

Okrem toho, čo sa týka tých dvoch dokúpených... Viete, ak si nechty lakujete každú chvíľu inak, takže výdrži neprikladáte veľkú váhu (aj keď pri tých drahších to môže byť sklamanie), sú v obľúbených farbách a nestoja ani dve eurá, tak to nie je koniec koncov až taká tragédia. Navyše musím podotknúť, že laky celkom rýchlo schli. Ďalšia vec je tá príšerná fľaštička, s ktorou sa nedá fotiť a prsty vyzerajú, ako keby robili gymnastiku. Z toho dôvodu tu bude menej fotiek, ako ste u mňa zvyknuté, ledva som prsty nastavila aj na tom jednom klasickom zábere, ostatné som spravila radšej s pomocníkmi.

I had photos of these nail polishes in my laptopr alsmost over the year. They wasn´t bad but that strange position because of their horrible bottles.I threw these old photos and took nicer.

I won´t lie, nail polishes by Miss Sporty aren´t my favorite, the most of them came to me by accident. I used transparent nail polishes at the beginning of blogging but after longer time they didn´t oblige to me, they made bubbles. But I´m still buying one kind of them. I use it about cross stitching for the protection of the edges of canvas :o). I bought a coral nail polish  deliberately (also mattifying). The next was crackling which was bought of curiosity and the remaining two of the collage I bought because of their colors and collective blog post. I bought also duochromatic when I saw them at Romana´s blog and for the last time I bought nude nail polish (also after Romana´s post, never mind that I made a mistake and I bougt different shade :-D). I had also a black one but I noticed at home that was only a top coat with smokey effect which I absolutely didn´t like and I gave away it.

Furthermore, about these two newer... .You know, if you paint nails very often, the hold-off isn´t so important (although about the more expensive, that´s a disappointing), nail polishes have you favourite colours and price isn´t neither 2 €, it isn´t a tragedy to buy some cheaper nail polish. Moreover, I have to say that these nail polishes dried a quite fast. Another thing is that awful bottle. It´s impossible to do some normal position and fingers look like they were doing gymnastics. I used the helpers and took lesser photos because of this.


Ako je vidno, v príspevku sa nachádzajú dva druhy. Jeden je "Up to 7 Days" (už v predaji nie je) a dva sú "Up to 10 Days" (ešte v predaji sú). Všetky vieme, že skôr by sa tam hodilo max. 3 dni :o). Toľko vydržali aj mne. Štetec bol pri tom prvom menší a tentokrát musím asi povedať, že ten novší mi vyhovoval viac. Lakovanie bolo celkom v pohode, aj ku kožičke sa dalo ľahko dostať.

There are two kinds of Lasting Colour nail polishes in the post as you can see. The one is from old collection "Up to 7 Days" (not longer offered) and the next two are from collection "Up to 10 Days" (still offered in my country). We know it would be better to use "Up to 3 days" :o) because thee don´t hold more. The brush is different between both types.  I have to say that newer was better for me. The application was pretty cool and was ease to go near to cuticle.



Číslo 370, to je ten, ktorý už nie je v ponuke, som prvý krát ukázala (všimnite si ten pokrok :o)) v porovnávačke s lakom od Catrice, hral hlavnú úlohu v medvedíkových nechtoch, bol použitý aj v návode, ako zachrániť nalomený necht. Takže tentokrát mám aspoň čisté svedomie, že sa tu aspoň objavil :-). Lak kryje v troch vrstvách a obsahuje jemný strieborný shimmer, ktorý v tieni ani nevidno. Je takej neónovej koralovej farby.

The number 370, it´s that one that is no longer offered, I showed for the first time (take note the progress :o)) in comparison with nail polish by Catrice. Then it has played a major role in bear nail nail art and it was used in the instructions how to save cracked nail. So  I have a clear conscience that it was on the blog before call-back :-). This nail polish covers in three coats and contains fine silver shimmer which isn´t visible in the shadow. It´s such a neon coral color.







Číslo 390 je fialovo - staroružový odtieň, pričom tá ružová je v ňom dosť výrazná. Lak kryje v jednej vrstve.

The number 390 is purple - old pink shade whereby that rose colour in it is enough accentuated. The coverage is in one coat.







Na záver tu mám číslo 535, čo je žiarivá červená s oranžovým podtónom a rovnako ako predchádzajúci lak, s krytím v jednej vrstve. Na moje prekvapenie, nechty nejako extrémne nezafarbil.

Finally the number 535 which is shiny red colour with orange undertone. Its coverage is also in one coat. It didn´t stain my nail somehow ultra to my surprise.






Nevylučujem možnosť, že sa tu ešte nejaký niekedy objaví (napr iný, veselší ostieň z radu Clubbing Colour :-)). Možno ma zaujme nejaká farba, trblietkový, či nejaký špeciálny. Sú dievčence, ktoré majú tieto laky rady a tak sa nebudem hrať na fajnovku. Z vlastných skúseností viem, že vidieť laky nafotené niekde na blogu, je celkom fajn pomôcka :-).

I don´t exclude the possibility of buying some another nail polishes by this brand, despite of that these nail polishes aren´t my favourite. I will find some interesting colour or some glittering or some special. Here are still girls who like this brand and I know from my own experience the pictures on the blog are good help :-).


Pekný večer! / Have a nice evening!


16 komentárov:

  1. 370 mám práve na nechtoch,ale všetky sú krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne sa najviac páči tá kolektívna foto, kde sú všetky, btw. zatiaľ som nepremýšľala, že sa mi môže lak zle fotiť kvôli fľašťičke, ale keď sa nad tým zamyslím, je to pravda, niekedy som si pekne vykrúcala prsty a nie a nie pekná fotka:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja tieto mixy milujem, či už koláže, alebo na nechtoch, a keď mám čas, tak sa s tým hrajkám :o) tito sú pre mňa na fotenie najhoršie, chcem mať prsty pekne upratané, ale to sa nedá alebo to dlho trvá, kým si naštelujem ruku :-D najlepšie sú pre mňa valcové fľaštičky alebo ako má Gabriella Salvete :-)
      ďakujem ti :-)

      Odstrániť
  3. Ale ale, krasne mas ty fotky! 370 mam take, jsou to fajn laky.. Na tvych nehtech opet lak vypada jako nejaky hyper, super, drahy:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti :-D tak ono také bezproblémové lakovanie a krásny lesk nemajú ani niektoré drahšie kúsky, takže za tú cenu určite stoja. ale ak si niekto zakladá na výdrži, tak je to trošku problém. a keby zmenili fľaštičky, tak by som si taký kúpila možno aj častejšie :-)

      Odstrániť
  4. Krásné fotečky :) už si nepamatuji, jaká výdrž byla u mě ale MS mám celkem ráda, budu zase muset nahodit tuhle značku

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nevím, co napsat dřív. :D Tak prvně jsem se zastavila na první fotce s šokem, následovaným smíchem, protože jsem asi před čtvrt hodinkou dopsala zítřejší článek a na fotky použila taky bublinky jako ozdobení. :D Takže to jen aby to náhodou nevypadalo, že se opičím, až se zítra mrkneš. :)) Jsme se nějak propojily. :))
    No a k lakům. Ty odstíny se mi moc líbí, každý jeden má něco do sebe a 535-ku jsem si vážně oblíbila. Navíc se nemůžu vynadívat na tvoje nehty, ty krátký ti prostě moc sluší. A souhlas, fotí se s nimi dosti špatně, tou gymnastikou jsi to vystihla. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som ich poukladala a pozerám na to, že niečo si to pýta :-))) cukríky alebo žuvačkové bubliny, tak sú bublinky :-) ale v pohode, náhody sa stávajú a niekedy sú vtipné, asi som to nejako fakt na teba preniesla, keď môžeš za niektoré tie Miss Sporty laky :-D aj mne sa tak veru páčia a už som ich znova skracovala, aspoň si trocha oddýchneme od dlhších, ale budem musieť spraviť nejaké prepojenie s fotkami s dlhšími :o) ďakujem ♥

      Odstrániť
  6. Na tvojich nechtíkoch sú ako vždy nádherné všetky ;-) Od Miss Sporty milujem odtieň 347, keby som tento odtieň videla u iných značiek, tak ho kupujem na kilá, ale žiadny rovnaký som bohužiaľ neobjavila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veľmi pekne ti ďakujem :-) podobný 347 bol Pink Punch od Rimmelu, ale tie potvory ho stiahli z predaja

      Odstrániť
  7. i think i would most likely wear the red one :D

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.