2. apríla 2014

OPI Nail Lacquer, California Raspberry


Ani si neviete predstaviť, aká som bola z tohto laku nadšená. Keď som si vyberala na Beauty Fóre lak od OPI minulý rok, nedopadlo to najlepšie. Tento rok som si to naplánovala - jednoducho chcem nejaký odtieň ružovej. Siahla som po prvom, pekný, ale ten vedľa je krajší, tak som zobrala ten, no ten vedľa bol ešte krajší a tak nakoniec do tretice všetko dobré, odišiel so mnou k pokladni :-) Keď som sa rozhodovala, ktorý lak použijem na novú hlavičku blogu, siahla som práve po ňom.

You can´t imagine how much I was excited about this nail polish. When I chose OPI nail polish at Beauty Forum in the last year, it didn´t turn out the best. This year I had a plan - I just wanted some pink shade. I took the first, it was nice but the next was nicer. So I took that but the next was even more beautiful and so I finally went away with this :-) When I was deciding what nail polish I might to use for a new header of blog, I chose this one.



Je úžasný! Krásny, malinový, s jemnou fialovou perleťou. Je chladnejší, má slabší lesk, ale kryje už v jednej vrstve. Na nechtoch som ho nosila 4 dni a už sa začínal olupovať. Bez nadlaku, hoci by ho na zvýšenie lesku potreboval. A lakovanie? Po predchádzajúcich skúsenostiach úplne rozprávkové. Netiekol a aj štetec poslúchal. Som rada, že som OPI pred rokom úplne neodpísala a dala mu ďalšiu šancu :-).

It´s a gorgeous! It´s a beautiful, raspberry shade with very soft violet pearliness. It´s a little bit colder with weaker shine but with a coverage in one coat. I´ve wore this colour for four days without a top coat. But it´s a true that is necessary also because of its shine not only for a hold-off. And what about application? It was really fantastic after my previous experiences with OPI. No seep, no problems with a brush. Simply amazing. I´m glad I gave the next chance after disillusion with my very first OPI nail polish :-).



Ja len dúfam v to, že tú fialovú v ňom nevidím len ja, lebo pri fotení mi dal zabrať a netrúfam si povedať, na koľko je farba identická. Navyše som z neho mala takú radosť, že aj tých fotiek je opäť viac :o).

I hope that a violet colour is visible and it´s not only me. I´ve had a little problems with catching of really colour. And I was so much happy about this piece and today´s post contains a lot of pictures :o).








Momentka pri pózovaní, ale nedalo mi nepodeliť sa o ňu. Ono to chytanie halúzky trvalo oveľa dlhšie, ako celé fotenie :-D.

This is a little snapshot. I was preparing for the next shot :-) I had to show it. It´s funny but sometimes the preparing lasts longer than photographing :-D.












Na záver ešte trochu iných ako tých mojich bežných záberov a musím povedať, že by som mala fotiť také aj častejšie. :-). Ani neviem prečo, ale fotka, ktorá je použitá ako prvá, ma dostala natoľko, že ju mám ako tapetu na notebooku. Úchylné, že? :-D

Na tento príspevok som sa tešila a dúfam, že moja práca s príspevkom nebola zbytočná.

And some different photos in the end of post. I have to say that I might do it more frequently. :-). I don´t know why but the picture that is used as the first got me so much that I set up it as a screan wallpaper. Deviant, isn´t? :-D

Pekný večer! / Have a nice evening!


24 komentárov:

  1. To jsou překrásný fotky !!!! Nádhernej lak, vybrala jsi moc dobře. Božínku, tenhle příspěvek, to je normálně pohlazení po duši, vážně.
    Je velkej nezvyk, vidět tě s kratšími nehtíky, ale hrozně ti sluší. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti hrozne moc ♥ ♥ ♥ ja som bola tak nadšená, keď som ich dala do počítača, neviem, či to bolo spôsobené tým lakom, že sa mi tak veľmi zapáčil alebo čo, ale strašne som bola spokojná s fotkami, s ním, stále som dokola na ne čumela :-D fakt úplne nadšenie ako blázon. a tešila som sa, ako ich dám ako prvý príspevok s novým dizajnom :-D
      nechtíky potrebovali skrátiť, ani som to tam nepísala, či si niekto všimne, celkom sa mi takéto páčia :-)

      Odstrániť
  2. jéééé zrovna hledám inspiraci, jaký lak si koupit a tento se teda dostal na první místo :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, že som pomohla pri rozhodovaní :-D že je úžasný?

      Odstrániť
    2. podle fotek vypadá naprosto fantasticky a já takové odstíny přímo miluju :)

      Odstrániť
    3. aj ja veru :-) mám ich niekoľko, raz sa ma frajer opýtal, že načo mi je toľko rovnakých lakov :-D tak som mu musela vysvetliť, že nie sú rovnaké, že každý má niečo iné :o)

      Odstrániť
  3. Nádherný odstín, jo to OPI umí. Mám od nich pár růžovek a mám je vcelku ráda. Já vím, že tahle tvoje je malinová :D Krásné fotky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nádherne malinová, škoda, že ešte nerastú, by som ich odfotila spolu, ak na to v lete nezabudne, tak to aj urobím :-D ďakujem

      Odstrániť
  4. Nádhera a zase nádhera, jak lak tak fotečky :) Mě dnes přišel první OPIčák, tak jsem zvědavá jak mi bude vyhovovat :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veľmi pekne ďakujem Hanička ♥ :-) Ja dúfam, že ten druhý, čo som si doniesla, ma z nebies nestiahne na zem a že budem spokojná, ako s týmto :-) môj prvý bol úplne sklamanie, druhý tiež nebol bohviečo, tretí už bol dosť dobrý a tento to zavŕšil, tak som zvedavá na piaty pokus :-)

      Odstrániť
  5. Tak ten lak je krásny a fotky sú prenádherné! :) Úplne chápem tvoje nadšenie z nich, páči sa mi každá jedna. A tiež musím pochváliť dizajn blogu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Veronika :-) práve som si pozerala tvoj príspevok, keď si okomentovala :-))) no fotiek bolo o niečo viac, ale už som nemala to srdce mazať ešte viac :-D nemienila som sa ich vzdať. Dizajn je taký sladší a dievčenský, ale vyjadruje moje nadšenie z jari a mne osobne sa páči oveľa viac ako ten smutný predchádzajúci :o)

      Odstrániť
  6. Jéééé, asi se rozteču pod stůl :D Ten lak je přenádherný! Svěží, zářivý, optimistický... Fotky jsou taky moc moc vydařené, hlavně ty s kvítkama, áááách... A moooooc se mi líbí jak si zkrátila nehty, fakt ti to sluší :)
    Budu muset prohrabat sbírku a vytáhnout nějaký alespoň podobný odstín :D Nutně potřebuju růžové nehty :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och, Hani, také potešenie cez komentár hneď ráno, ďakujem ti :-) vidím, že si z neho nadšená tak ako ja. zo všetkých takýchto odtieňov, čo mám, mu je najviac podobný asi Midtown od NYC, aj keď ten má shimmer výraznejší. fotky s kvietkami museli byť, zakvitnuté stromy sú pre mňa najkrajšia vec z jari a kiež by ich kvietky boli s nami dlhšie :-) ku skráteniu nechtov som bola donútená malíčkom a oboma palcami, aj keď teda priznávam, že som ich skrátila viac, ako som plánovala. ale tiež sa mi takéto páčia. nemala som s nimi veľké stresy, že idem na nákup s nenalakovanými nechtami :-D a mala by som to využiť na nové fotky nude lakov :-D

      Odstrániť
    2. Vůbec není zač děkovat, protože je co chválit :) Pořád se nemůžu vynadívat :D

      Odstrániť
    3. úvodnú fotku mám ako tapetu, takže to svedčí o tom, že ani ja sa nemôžem vynadívať :-D

      Odstrániť
  7. Tak Suzi, toto sa Ti naozaj povedlo ešte lepšie ako inokedy. ;) Nielenže ten lak je prenadherny, ale tie fotky.....klobúk dole. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeeeeem :-) ja z tých fotiek úplne cítim to moje nadšenie, vtedy sa mi tak super fotí, že sa neviem zastaviť :-)))

      Odstrániť
  8. Nádherné fotky, krásný lak, pro mě není ta barva extra zajímavá, ale je krásná a na tvých nehtech fakt dokonalá.. Ale hlavně ty fotky, krááááása!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keď už mám takých odtieňov niekoľko, tak ani pre mňa, ale fakt je to krásna malina a konečne to na 4x s OPI vyšlo :-D veľmi pekne ďakujem :-)

      Odstrániť
  9. Mocmocmoc nádherně šťavnatý lak. Fotky opravdu krásně jarní :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Ti veľmi pekne, Gedzitka :-)

      Odstrániť
  10. Kochám se tu Suzi nádhernými fotkami jarními a ten lak to nádherně završuje - to je růžová naprosto dle mého gusta - krásná s fialovým podtónem (je tam !-)))
    Mám doma jen jeden OPI a ještě neotevřený a tak jsem zvědavá jaký bude.....páč jsem posedlosti touto značkou nějak nepropadla zatím..bude to asi kus od kusu ta kvalita a teda tenhle lak je trefa - nádherný odstín, nádherné nehty a dokonalá jarní atmosféra!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Marcelka za pekný komentár hneď takto z rána :-) ja osobne som tejto značke zatiaľ tiež neprepadla (jeden som vyhrala, jeden som mala požičaný, tri som si kúpila v rámci výpravy na kozmetickú výstavu...), ale rada by som mala aspoň farebnú škálu dúhy :-) som zvedavá na ten druhý, čo som si pred dvomi týždňami doniesla z Trenčína, či nebudem po tomto opäť sklamaná :-D tento mi fakt vyšiel, tento za tie peniaze stál ♥

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.