25. apríla 2014

Sally Hansen Xtreme Wear, 210 Flirt + Fuzzy Coat, 200 All Yarned Up


Hlavnú úlohu tu hrá samozrejme Fuzzy Coat, ale povedala som si, že trochu vylepším fotku Flirtu, ktorý som tu už ukazovala v nail arte s potravinovou fóliou pred rokom a pol a tak som si ako podklad vybrala práve tento vampy lak. Niektoré mohli vidieť začiatkom mesiaca fotky z mobilu už na Instagrame, ako je vidno, ešte boli zakvitnuté stromy, lenže moja lenivosť zvíťazila a upravovanie fotiek som stále odkladala. Tiež to máte tak, že nie je problém urobiť 50 záberov, ale ten zvyšok práce vás zabíja? :-D

Laky od Sally Hansen mám celkom rada a odkedy znížili ich cenu a majú samostatný stojan, ešte radšej, no aj tak si nejakú tú farbu kúpim tak výnimočne, za odmenu. Tie z rady Xtreme Wear, s nimi mám len dobré skúsenosti, s Diamond Strenght je to už horšie. Paradoxne, tie sú drahšie. Fuzzy Coat som dlho obchádzala, no nakoniec jeden z nich skončil u mňa doma.


The main role plays, of course, Fuzzy coat but I told myself that I could improve photo of nail polish called Flirt which I already showed in nail art with plastic wrap about year and half ago so I chose this nail polish as base. I posted picture with these nails at the beginning of the month on Instagram. As you can see, it was time when the trees was flowery but I was so lazy to edit photos. But now, when all tree flowers are away, I have nice spring pictures :o) Do you have it like me? There is no problem to take 50 shots but the rest of the work is killing me :-D.

I like nail polishes by Sally Hansen but I usually buy them as little reward not regularly. I have only good experiences with those of the collection Xtreme Wear, with Diamond Strength it´s already worse. Paradoxically, they are more expensive. I walk arround Fuzzy Coat collection for longer time but finally, I bought this one.


Vybrala som si 200 All Yarned Up, ktorý sa skladá z priehľadnej tekutiny a žltých, modrých a oranžových nitiek. Štetec je guľatý, mäkký, dobre sa s ním lakuje, len rozmiestnenie nitiek je dosť nekontrolovateľné. Na prstenníku vidíte nanesenú jednu vrstvu, na ostatných sú to vrstvy dve. Objem je 9,17 ml a cena tuším 5,90 eur. Okrem tohto je ďalších sedem odtieňov:
100 Wool Lite
300 Peach Fuzz
400 Tight Knit
500 Fuzz Sea
600 Fuzzy Fantasy
700 Wool Knot
800 Tweedy

I chose 200 All Yarned Up which consists of a transparent liquid and yellow, blue and orange yarns. The brush is round, soft and application was good but I had a little problem with a set-up of the yarns. I used one coat on the ring finger and two coats on the other nails. The volume of 9.17 ml (031 fl. oz.) and the prize is 5,90 €. The next seven shades:


100 Wool Lite
300 Peach Fuzz
400 Tight Knit
500 Fuzz Sea
600 Fuzzy Fantasy
700 Wool Knot
800 Tweedy





















Páčilo sa mi, ako ladil s mojím "blogodiárikom" :-)

I liked how it tuned with my "blognotepad" :-)



A tu sú vylepšené fotky, na kratších nechtoch laku Flirt. Všetko potrebné k nemu je napísané v starom príspevku.

Now it´s time for new pictures of Flirt. All about this shade is written in the old post but it´s in my mother language. So, it´s vampy purple with violet shimmer and the coverage in two coats. The brush is round and the application is good.











Ja vám prajem pekný piatok a ešte krajší víkend :-).

Have a nice Friday and fabulous weekend :-).


10 komentárov:

  1. Suzi, krásny článok a nádherné fotky, konečne vidím ako tento lak vyzerá v skutočnosti na nechtoch. Tiež ich len obchádzam a obzerám. Už aj v ruke bol, že beriem, ale nie nemám taký. Pekne si nám "odolávačom" (asi nás je viac) predstavila a priblížila tieto laky. Vďaka :-) Vyzerá veľmi pekne a zaujímavo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) ja mám len jeden niťkový od Paris Memories, takže v tomto smer u mňa problém nebol, ale tak tá dilema, že ktorý, keďže mohol byť len jeden :-D

      Odstrániť
  2. Mně se moc líbí ten Flirt, to je krásná barva. Nitkový laky bohužel moc v oblibě nemám, ale ty fotky jsou překrásný. A s tím diářem ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) Flirt je jednoducho úžasný, ešte si stále pamätám to nadšenie, keď som ho nalakovala prvý krát :-D

      Odstrániť
  3. Mě se líbí oba láčky Fuzík mi přijde takový hravý, a Flirtík je dokonalá šmrnc barva. No a fotečky prostě paráda, tak jako vždy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Hanka :-) včera, keď som dievčatám robila nechty, tak mi bolo povedané: vyzerá ako tie cukríky na šľahačku :-) a ja súhlasím :o)

      Odstrániť
  4. Mne sa tento "chlpatý" efekt veľmi páči, asi najbližšie už týmto lakom neodolám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mu určite kúpim aspoň jedného brata :-) ďakujem

      Odstrániť
  5. I am not a big fan of these kind of top coats, but in this combination it looks very good!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I understand and respect your opinion, thank you :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.