19. mája 2014

Essence Longlasting Lipstick, 07 Natural Beauty


Keď som písala o odtieni 05, tak som dostala tip na odtieň 07. Ale keďže som hlava deravá, tak som si ho kúpila až na tretiu návštevu drogérie, keď už bol napísaný aj na zozname na nákup, a teda bolo menšie riziko, že zabudnem. Prišla som, "mázla som" na ruku, super, dovi... Babs dobre trafila.Som si vedomá, že ruka a pery sú dve rozdielne veci, ale mne stačilo, že to nebolo nijako besné krikľavé.

Opäť cena 2,49 € v DM-ke, odtieň by som nazvala staroružovým s troškou fialovej farby a po nanesení na pery to dá farbu "vylepšenej prirodzenej" ružovej. Je to vážne dobrá voľba pre dievčatá, ktoré preferujú jemnejšie farby na perách. Hydratácia výborná, nerobí šupinky, nezalieza do vrások, no opakovala by som sa... Výdrž priemerná a hneď som ho pasovala za obyvateľa mojej kozmetickej taštičky, kde robí spoločnosť odtieňu Amore od Dermacolu. Najnovšie ma začal lákať odtieň 13, tak možno do tretice doplním zbierku :-)

Opäť pridávam zloženie zo stránky:
RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL, ethylhexyl palmitate, polybutene, octyldodecanol, CANDELILLA (EUPHORBIA CERIFERA) WAX, polyethylene, mica, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, PARFUM (FRAGRANCE), May contain: CI 15850 (RED 6/RED 7 LAKE), CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 42090 (BLUE 1 LAKE), CI 45410 (RED 28 LAKE), CI 77491, CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

A ostatné odtiene tu.










Pekný deň!


10 komentárov:

  1. na tebe vyzera tak krasne nenapadne.. pre mna je este stale tmava..skoda, keby bola len o trosku svetlejsia. Inak mam tento ruz rada a asi sa pozriem aj po inych odtienoch :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pre mňa je to zase ideálna ružová - žiadna mŕtvolná, žiadna barbie :-D ďakujem

      Odstrániť
  2. Na perách vyzerá takmer rovnako ako Lesk od Goshu v odtieni Tea Rose....veľmi pekná, decentná farbička

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten si recenzovala a páčil sa mi :-) hej, je takmer rovnaký :-)

      Odstrániť
    2. to je jediná taká bledšia ružová, čo sa mi aj na mne páči:)))

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. tak tak, aj pre mňa :-) ďakujem :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.