29. mája 2014

GOSH BB Powder, 02 Sand


Do rodiny BB produktov značky Gosh pribudol BB púder. Poviem vám, že ma očaril v momente, ako som sa ho na Beauty Fóre dotkla. Na zrecenzovanie mi prišla ale druhá z noviniek, a tak som si pri najbližšej príležitosti išla kúpiť púder.




Púder nájdete v štyroch odtieňoch (02 Sand, 04 Beige, 06 Warm Beige, 08 Chesnut), ja som si ako bleduľa pochopiteľne vybrala ten najsvetlejší. Ako je vidno z obrázku nižšie, s pokožkou ruky farebne splýva a tak to je aj na mojej tvári. Je tak úžasne "sametový", že mám chuť sa hladkať po tvári. Po nanesení vyzerá prirodzene, kým po nanesení bežného púdru mám pocit, akoby som mala na tvári omietku, po tomto vyzerá moja tvár celkom prirodzene a matne, vďaka čomu sa stal mojím obľúbencom a beriem si ho aj so sebou do kozmetickej taštičky. Spolu s CC krémom sa stali mojimi favoritmi tohto roka, bezpochyby. Čo sa týka výdrže na problematickejších miestach, tak by som ju porovnala s klasickým púdrom, tak 5 hodín. Pochopiteľne, všetko závisí aj od počasia vonku ap.. Čo som si ale všimla, že sametový pocit na tvári mi vydržal na miestach, kde sa nelesknem, po celú dobu. Z oficiálneho popisu vyberám, že je obohatený o vitamín E, účinný antioxidant. Je bez parabénov, lanolínu, minerálneho oleja. Aktívna zložka: kyselina hyalurónová - pôsobí ako mikrošpongia, výrazne zlepšuje prirodzenú hydratáciu pleti, zvlhčením pleti podporuje objem vrchných vrstiev pleti, redukuje mimické linky a vrásky. No a ja v zložení rozpoznávam silikón, ak si niekto potrpí na tieto veci.



Púder dostanete klasicky zabalený v ochrannej fólii, vo vnútri nájdete penový aplikátor, ktorý je položený na fólii a zrkadielko. Otváranie je rovnaké ako pri ostatných takto balených produktoch - stlačením miesta s nápisom GOSH.Cena púdra je 12 €, pričom ešte tri dni máte možnosť využiť dve akcie. Buď -20% na všetku dekoratívnu kozmetiku, alebo 1+1/2 na BB produkty. (A odporúčam aj akciu na laky 1+1=3, kde tretí, najlacnejší dostanete zdarma, ako inak, ja som akcie využila na doplnenie zásob :o))







Ukážka na tvári asi veľa nenapovie, ale mám akúsi potrebu ukázať aj tvár, nie len púder na ruke. Fotky som ale pre istotu spravila fotoaparátom, ktorý toho až tak veľa nedokáže a okrem kontrastu a svetlosti neboli nijak upravované, takže sa môžete pokochať mojimi kruhmi pod očami :o).

Ak by niekoho zaujímalo, čo ostatné som použila okrem CC krému a tohto púdra:

Obočie:

Oči

Tvár:
  • GOSH BB Powder
  • Catrice Re-Tuch Light-Reflecting Concealer, 101 Ivory

Pery:
Náhrdelník je po mame upravený mnou a náušničky sú tiež vlastnej výroby.



Na záver rozhovor s mojou polovičkou, keď som púder použila prvý krát:
"Vyzeráš ako bábika :-)"
"Akože umelo?"
"Nie, ako vyretušovaná. Už vymysleli ten retušovací PS krém na tvár, čo si zo srandy zdieľala? :-D"
":-D kiež by, o čo by bol život jednoduchší."
"Ale nie, ja to myslím vážne, čo si si dala na tvár, si iná a vyzeráš tak prirodzene."
"Iba korektor a ten nový púder od Gosh, čo mi dala Veronika v Trenčíne vyskúšať, ale strašne sa mi páči ten efekt."
"Súhlasím..."

Podotýkam, že okrem toho som mala vykreslené len obočie a na očiach Catchy Eyes, nakoľko ma ešte stále trápia suché viečka a tiene používam fakt len v nutných prípadoch. A že si zmenu všimol chlap, ktorý väčšinou reaguje len v prípade, keď mám výraznejšie pery (ako napr. pred včerom :-D), inak je kozmeticky slepý, tak to je čo povedať.


No a či ho odporúčam? Všetkými desiatimi. Mňa rozhodne dostal, o čom svedčí, že už je vidno uprostred priehlbinku. Zakúpenie tohto púdra určite zopakujem.

Pekný deň!


9 komentárov:

  1. Mám chuť bežať a kupovať a pudrovať...:-) Páči sa mi ten rozhovor. to nemá chybu. skvelé :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mňa ten rozhovor pobavil, musela som sa s ním podeliť :-D vážne na moje výtvory nereaguje, iba málokedy, musí ho to už fakt niečím zaujať, keď niečo povie, inak to berie ako normálnu vec a väčšinou sa ozýva len vtedy, keď sa mu nepáči rúž alebo lesk :-D

      Odstrániť
    2. joj, a určite skús, či už omakať tester, alebo rovno v akcii na líčiacej akcii (to bude rovno aj 20%-ná zľava na nákup Gosh :-))

      Odstrániť
  2. ten Váš rozhovor bol ako vystrihnutý z reklamy, mohli by ho používať do propagačných letákov, som si ho utekala hneď z FB prečítať sem, inak aj môj chlap je už "deformovaný", tiež niekedy do mňa drgne, že hentá má ako namaľované oči a nemá tie líca moc a podobne, holt chlapci sa rýchlo učia...a nechcem prudiť, ale spisovne je myslím zamatový nie sametový, ale tak každému ako vyhovuje..a myslím, že sa po tom púdri kuknem, normálne som naň dostala chuť po prečítaní tvojej recenzie..:) a ten korektor to bol ten, čo je tam ta trojica?či?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, pravdu máš, napísala som to čechizmom, lebo sa mi viac páči v takom tvare, hodím to aspoň do úvodzoviek :o). boli sme teraz na prechádzke a ešte stále s tým neprestal, pobavila som ho a teraz baví on mňa :-D raz dokonca prišiel z roboty, ja som si akurát pozerala nejaké kabelky, pripomenulo mu to situáciu a hovorí, že to čo si mi spravila? za to môžeš ty, v živote som si také veci nevšímal a mne teraz padne do očí, že kolegyni sa k tomu športovému oblečeniu vôbec nehodí tá kabelka :-D no mala som dosť.
      korektor je taký vysúvací, so štetčekom, v striebornom obale http://bit.ly/1jx3kZI :-)

      Odstrániť
    2. presne, môj má rovnakú diagnózu, už mi len hlási:), tak sa na tom bavíme..., a s tým slovíčkom som nechcela prudiť:) tiež to moc nemusím, keď strávim neviem koľko nad kontrolovaním článku a potom mi niekto napíše, ale to nie je spisovne..:)

      Odstrániť
    3. niee, úplne v pohode, moja chyba, že som to nedala do úvodzoviek, občas na to zabúdam, lebo to beriem ako samozrejmosť :o)

      Odstrániť
  3. Mít u nás dostupný Gosh, tak zřejmě po týhle recenzi neváhám a jdu do něj.
    Poslední dobou mám spíš problém trefit správně odstín - to umělý osvětlení v drogeriích :/ Ale abych to právě nemusela řešit, rozhoduju se, že si zase pořídím takový ten bílý, sypký pudr od Dermacol. Jednou jsem ho měla a dost mi vyhovoval. Teď mám Max Factor, Cream Puff, či tak nějak :) a až na odstín je fajn. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vôbec by som sa nečudovala, keby si sa po prvom dotyku tiež do neho zamilovala :-D
      ja mám fajn skúsenosť s transparentným matujúcim od Rimmelu, Monika si chváli púder od NYC (dávala mi ho, aj keď ma líčila nedávno na svadbu a veru je fajn) a ten spomínaný Dermacol je tiež dobrý. tis odtiene sú u nás veľká tragédia :-( ako MU, tak púdre, aj najsvetlejší je tmavý, a to platí bohužiaľ aj o púdroch

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.