9. mája 2014

GOSH Nail Lacquer, 543 Pink Rose


Dnes bolo opäť trochu slniečko a ja som sa rozhodla pre tento cukríkový lak. Doniesla som si ho z minuloročného Beauty Fóra, nachystala, len sa akosi na neho zabudlo. V priebehu roka sa u mňa na nechtoch vystriedal niekoľko krát a v dvoch nail artoch (tu a tu), no zakaždým sa mi fotky zdali lepšie. Nakoniec to skončilo tak, že som použila tie dnešné, keďže ešte stále nosím kratšie nechty. Zabudla som odfotiť štetec, ale je taký istý, ako majú aj ostatné Gosh laky, čo tu mám - guľatý a tenký. Odtieň je ešte stále dostupný a cena je 6,50 €/8ml. K dokonalosti mi chýbala už len ružová ruža, nenašla som ani umelú :-D Robila som si srandu, že ju zafarbím v PS, ale ešte nie som celkom fit a som taká pomalá, že by to trvalo do zajtra.

Today was after longer time nice sunny day and I chose this nail polish by Gosh. I bought it on Beauty Forum last year. I took pictures and I forgot about it. I wore this shade many times and I used it in two nail arts (here and here) but today is this day when I´m finally publishing. I forgot to take picture of brush but it´s same as another Gosh nail polishes - round and thin. The prize in my country is 6,50 €/8 ml (0.3 fl.oz.). I miss only some pink rose for photographing for the perfection.



Pink Rose je cukríkovo ružový lak s koralovým podtónom. Obsahuje veľmi jemnú striebornú perleť, ktorá na fotkách veľmi viditeľná nie je. Krytie bolo na týchto kratších nechtoch v dvoch vrstvách, na tých dlhších (ako hovoria poznámky) som použila vrstvy tri. Výdrž laku bola 4 dni vo všetkých minulých prípadoch. Takýchto odtieňov zopár mám, lebo patria k mojim obľúbeným, ale nepokúšajte sa mi tvrdiť, načo mi je toľko rovnakých lakov, lebo v skutočnosti nie sú vôbec rovnaké :o).

Pink Rose is candy-pink nail polish with coral undertone. It contains a very soft silver pearliness which isn´t much visible on the photos. The coverage was in two coats on these shorter nails and in three coats on the longer nails. The hold-off was four days in all cases.











Chcela som mu pridať nejaké ružičky, keď už má taký pekný názov, ale potom som si uvedomila, že predchádzajúce dva príspevky s lakmi od Gosh mali aj nail art, tak som si to rozmyslela.

I chose some roses for nail art when it has so nice name but I changed it because of the previous two posts with nail lacquers by Gosh which had nail arts.

zdroj
Na záver sa lúčim Pravou blondínkou, ktorá by túto farbu laku určite ocenila :-) Majte sa krásne...

Finally I say goodbye with Legally blonde who could like nail polish like this :-) Have a nice time and day/evening!

...a pekný večer!


8 komentárov:

  1. Krásný, takže se můžu těši až ho nalakuji :) já ho sehnala a myslím, že většina z nás v akci v Rossmanu za 20 Kč a to se vyplatí :D a jako vždy krásné fotečky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áááno, vidíš, spomínam si, budem musieť popozerať, pohľadať, aké sú skúsenosti iných dievčat :-) ďakujem ti :-)

      Odstrániť
  2. Ja nejsem prava blondyna, ale barvu ocenuji takyyyy:)) Zda se mi, ze ze tento lak mam, ale nechapu, kde bych ho vzala. Mozna si to pletu s nejakym od Catrice.. Libi se mi vice na slunci:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To aj ja, ja tieto cukríkové rada, hlavne v tomto a letnom období :-) možno ho aj máš, u vás ho k predávali v Rosmannovi. A ďakujem :-)

      Odstrániť
  3. Slaďoučká to barva a moooc příjemná na pohled. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ty ho tuším máš tiež, nie? práve sa chystám konečne do Bloglovinu a mám otvorenú teba :-)

      Odstrániť
    2. Ahaaa, no fakt mám. Ale ten můj vypadá nějak jinak - ne tak pěkně :D

      Odstrániť
    3. možno fotky, pozadie, počasie, moja pokožka... :-) jedno s druhým :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.