14. mája 2014

Miss Sporty Clubbing Colours, 452


Ako som spomenula v poslednom príspevku o Miss Sporty lakoch, tak sa aj stalo. Nakoniec som neodišla so správnym nude odtieňom, ani ružovým, ale týmto oranžovým. Ja a oranžová farba máme trochu komplikovaný vzťah, aj napriek tomu, že moja izba je práve v odtieni oranžovej :o). No ale leto je za rohom a vtedy takúto farbu znesiem úplne s kľudom aj na nechtoch.

I wrote in the last post about Miss Sporty nail polishes that I could buy the next nail polish, some special or from this collection. And I did it. No nude, no pink but this peachy colour. Me and orange colour have a little complicated relationship but summer is around the corner and I like to use orange colours in this season.



Vybrala som si teda ďalší kúsok z kolekcie Clubbing Colours s číslom 452, čo je celkom pekná oranžová s koralovým nádychom a na nechtoch pôsobí ako neónový. Lak kryl v dvoch vrstvách a lakoval sa bez problémov. Štetec je plochý a trochu strapatý, ale nič tragického. Lak by som prirovnala odtieňu Peachy od Gosh, akurát tento kúpite oproti nemu len za 1,49 €. Objem je 7 ml. Vybrať si môžete z 30 odtieňov, čo je pre nerozhodné trochu výzva :-D.

I chose the next piece from Clubbing Colour collection with number 452, which is a beautiful peachy colour with coral undertone and it looks like  a neon colour on the nails. The coverage was in two coats and the application was without problems. The brush is flat and a bit shaggy but nothin tragical. It´s a similar shade as Peachy by Gosh but this costs only 1,49 € in our country. The volume is 7 ml. Here are the next shades.










Celkom som rada, že som Miss Sporty úplne neodsúdila a teraz mám nutkanie si kúpiť nejaký fialový, tyrkysový, či ten ružový. Akurát som si všimla, ako sa líši ponuka odtieňov v závislosti od drogérie. Ten ružový som si vyhliadla v Trnave no v Hlohovci som ho nenašla. Vypredaný zrejme nebol, lebo miesta boli všetky obsadené. Tento som kupovala v Hlohovci, ale keď som ho potom hľadala v Trnave, tam som ho nenašla. Ten šedohnedý z tejto kolekcie som v Hlohovci tiež nenašla. Teraz píšem napr. o 101 Drogerie, behať po všetkých sa mi nechcelo. Takže všetkých 30 ich tam určite nebolo a snáď to aspoň obmieňajú, dozviem sa, keď sa rozhodnem, že si pôjdem pre nejaký z vyššie spomenutých :o) Aj keď mám nutkanie doniesť si domov aj tie Oh my Gem...

Vlastníte nejaký odtieň z tejto kolekcie?

Pekný deň prajem! / Have a nice day!


13 komentárov:

  1. Je to krásny láčik (tiež som o ňom akurát včera písala) a celkovo sa mi zdajú Miss Sporty laky skvelé. Akurát si ich len málo všímame. Trocha sa na seba hnevám, že mám v zbierke len 6 kusov, pričom majú tak pekné farby, primerané malé balenie a úžaznú cenu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja ich mám o niečo viac, aj napriek tomu, že to nie je práve moja top značka :-) ale úplne som ju nezavrhla, občas nejakej farbe šancu dám a väčšinou som neľutovala. ďakujem ti :-)

      Odstrániť
  2. I love this kind of shade, it's perfect for Spring. <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. it´s cheerful, nice and interesting, thank you :-)

      Odstrániť
  3. V hlavince ho mám zapsaný už od doby, co jsi se mi o něm u mě zmiňovala, tak doufám, že mi z ní nevypadne, protože je strašně hezkej. :) Poslední fotka je best !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som príspevok práve kvôli tebe urýchlila, aby si ho vide v plnej paráde :-) posledná fotka vznikla ako posledná, že ešte s papuľkami a bude stačiť :-D ďakujem :-)

      Odstrániť
  4. Chtěla jsem psát, že ho mám taky ale nemám. Mám bráchu 451 :) Moc hezky nafoceno jako vždy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Hanka :-) na to, že mi v ten deň veľmi počasie neprialo, to celkom s fotkami ujde :o) a budem sa tešiť na príspevok s tvojím odtieňom!

      Odstrániť
  5. Já oranžovou nemám moc ráda, ale tahle, ta je super, taková pomerančová šmrnclá s něčím, no fakt parádní odstín!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to tam bude ten koralový podtón :-) no taká pravá oranžová tu bola len raz (Essence), no je u mňa dosť populárna v nail arte :-) ďakujem

      Odstrániť
  6. Tahle barvička se moc líbí, musím se po ní kouknout :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, ja určite odporúčam, je to veľmi pekný odtieň :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.