27. mája 2014

p2 Lost in Glitter, 040 Be Cool!


Kiež by bola lepšia dostupnosť k tejto značke. Celkom sa mi zapáčila. K prvým lakom a tieňom som sa dostala vo swape, kde som ukázala majú ochutnávku a neskôr prišli príspevky, tento sa ku mne dostal, keď som sa "privtierila" do sestrinej "objednávky" od Nikol. Keďže sa blížilo Beauty Forum, musela som sa trocha krotiť a tak som si vybrala len tento lak a tiene. Kto ma sleduje na Instagrame, už ho na nechtoch videl, kto nie, má ma sledovať :-D.
Tento príspevok by sa dal začať aj slovami, ako išiel Be Cool! na vandrovku :-). Nestíhala som spraviť fotky a tak som lak hodila do kozmetickej taštičky a zobrala som ho na výlet do Piešťan. A tak, skôr ako sme sa dostali na Tradičné umelecké remeslá, stihla som nafotiť nechty aj obrázok. Zmena prostredia v pozadí fotkám len prospeje a ja som si na to vybrala Kúpeľný ostrov :o).

I like this brand. I wish better access to this brand. My the very first contact with p2 was in the  swap. I showed a little sneak peek and later I wrote the posts. I received this one in the parcel for my sister from Nikol. The Beauty Forum was around the corner so I had to tame and I chose only nail polish and eyeshadow. Who are following me on Instagram, they (maybe) already saw  nails.
I was busy, I didn´t catch so I took it on the trip at Spa island in Piešťany and took pictures of nails there :-). I also took pictures of pansy embroidery and then I went to the event about our traditional crafts.




Z tejto kolekcie ste mali možnosť vidieť jeho brata 080 Go Dangerous!. Snažila som sa spraviť podobné fotky, ale pri tomto laku mi nejako šťastie neprialo. Najostrejší je asi tento detail, fotky na slnku boli nepoužiteľné okrem tejto jednej. Oproti bratovi pôsobí tak, že má viac trblietok, ktoré sú strieborné, fialové a tyrkysové, ale skôr to bude optický klam spôsobený jasnejšou,  tyrkysovou farbou. Štetec je rovnaký (zabudla som ho odfotiť), ako má 080, objem je 11 ml a cena 2,45 € v nemeckých DM Drogeriemarkt. V prvej vrstve je vodovejší a nekryje, no druhá úplne postačí na plné krytie. Oba laky boli skúšané rovnakými podmienkami, no rozdiely som spozorovala dva. Čierny mi vydržal jeden deň, tento mi vydržal päť. Skúsila som použiť aj vrchný lak, ale na rozdiel od čierneho išiel dole horšie a vo vlastnom záujme som nahodila alobalovú metódu. Čo sa týka lakovania, všetko bolo v norme.

So, I already showed 080 Go Dangerous! from this collection. I wanted to take the same pictures but a lucky wasn´t on my side. It was harder because of lot of glitters. The edgiest shot is this detail photo. It looks like it has more glitters than its brother 080 but I think it´s only optical illusion caused by lighter, turquoise colour. The brush is the same as 080´s (I forgot to take picture), the volume is 11 ml and price is 2,45€ in german DM Drogeriemarkt. The coverage is very weak in the one coat but the second coat is ample for full coverage. The hold-off was five days with top coat (080 only one day without top coat). But I had to use foil method in the case with top coat because the removing was crazy.








Lak bude patriť určite k mojim obľúbeným v lete, lebo na nechtoch sa mi veľmi páčil a stále som sa na ne musela pozerať :-).

This piece will be my favourite in the summer. I liked it so much, I had to look at nails all the time :-).

Pekný deň! / Have a nice day!


20 komentárov:

  1. Na tobě vypadá krásně :)) A tipovala jsem 3 vrtsvy a ono ejhle jen 2 :)
    Prosím tě, jseš si jistá, že ty laky byly testovaný ve stejných podmínkách? Měla sis je radši zapsat někam, co si ten den dělala a tak :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. po nanesení prvej som si aj ja myslela, že bude treba tri a už som sa chytala za hlavu, že to dám ako podklad radšej nejaký tyrkysový :-D našťastie sa to nepotvrdilo :-)
      :-D :-D téma testovanie lakov, vždy si na to spomeniem pri písaní príspevku. :-D

      Odstrániť
    2. :D :D tak šup na rovník a na severní pól, ať máš to testování kompletní :P

      Odstrániť
  2. Krasavec :) já mám stříbrného brášku End up Glamorous! a ten je taky velký držák o to horší je odlakování :D moc hezké fotečky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, videla som ho u teba :-) no veď to, že tamten síce nedržal, ale dole išiel v pohode, no tento... po malíčku mi bolo jasné, že si idem pre alobal :-D ďakujem :-)

      Odstrániť
  3. I love your macro pictures. You captured the true beauty of this amazing polish!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thank you very much :-) this macro photo is the best from the post, because I had a litte probem with focus :)

      Odstrániť
  4. Oooo, ten je překrásný, tyhle glittrové laky miluju!!! Velmi podobný mám od Manhattanu, jen o trochu světlejší. A krásný prstýnek na poslední fotce :-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to all in one, nemusím použiť najprv taký a potom taký :-D a ďakujem ;-)

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. určite si ho nechám po ruke :-) ďakujem

      Odstrániť
  6. Odpovede
    1. jj, ešte by to chcelo do zbierky fialový a bola by som happy :-D ďakujem :-)

      Odstrániť
  7. Dobře jsi udělala, že jsi ho s sebou vzala na výlet, protože ty fotky jsou skutečně famózní. :) Nad lakem samozřejmě slintám, jak jinak. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to vieš, som sa bála, aby sa mi v priebehu dňa neodlúpil rožtek ako tomu predchádzajúcemu čiernemu :-D ja som kvôli parku v pozadí ani lak neorezávala do štvorca, aby bolo vidno čo najviac :-D moli byť ostrejšie, uvidím, keď sa mi vráti černoško zo servisu, čo na to povie a či nespraví krajšie :-D a ďakujem ♥

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.