16. mája 2014

SpaRitual, Drop Dead Gorgeous


"Obojruké" úvodné fotky ma veľmi začali baviť, a preto ak je možnosť, využijem to a dám si spraviť takúto fotku. Ja verím, že túto moju aktuálnu úchylku budete chvíľku rešpektovať, ono ma vždy všetko po čase prejde :o). No ale uznajte, mohla som si to pri tomto laku odpustiť? 

Ako si možno pamätáte, doniesla som si ho z Beauty Fóra v Trenčíne. Tento rok som mala pre neho vyhradené miesto, aby sa nestalo, že zase na neho neostane. Minulý rok som sa mohla akurát tak uskromniť na vyskúšanie krému na ruky, tento rok by som si to už neodpustila.

Okrajovo som v príspevku o BF už spomenula, čo je to za laky, ale ak vám tieto laky náhodou unikli a u mňa sa objavuje taký prvý krát, tak ich trochu predstavím za pomoci letáčika, ktorý som si doniesla.
Nie len laky, ale aj ostatné výrobky SpaRitual
  • sú 100%-ne vegánske a bez ďalších živočíšnych produktov,
  • ani ich ingrediencie nie sú testované na zvieratách,
  • sú vyrobené z certifikovaných bio ingrediencií,
  • sú bez parabénov,
  • farbené prírodnými farbivami,
  • sú balené v recyklovateľných obaloch ,
  • laky neobsahujú DBP, toluén a formaldehyd, formaldehydovú živicu a gáfor.
Laky ma prvý krát upútali u Lucky a že ich tam nie je málo, ponúkne vám prehliadku odtieňov na krásnych nechtoch a nezabudne ani na nail art s nimi.


I like so much these picture of my both hands :-).If it´s here a chance to take these photos, I use it.

As you maybe remember, I brought it from Beauty Forum in Trenčín. This year I had a reservation for him on my shopping list. I could just became modest to try hand cream last year, I'd already forgive this year .


I marginally wrote about this brand in the post about BF. As you know, SpaRitual is vegan cosmetics. Not only nail polishes, but also other products of SpaRitual:
  • are 100 % vegan and without other animal products,
  • their ingredients aren´t tested on animals,
  • made from certified organic ingredients,
  • are free of parabens,
  • are dyed with natural pigments,
  • have recycable package,
  • are packaged in recyclable containers,
  • nail polishes don´t contain DBP, toluene and formaldehyde, formaldehyde resins and camphor. .


Prejdime teraz k laku, ktorý som si vybrala ja. Bola som rozhodnutá, že to bude niečo fialové alebo ružové, už si len vybrať odtieň. Týmto som sama sebe zabránila vyberať 15 minút jeden lak a bolo to dobré rozhodnutie. Lak je rovnako pekný ako vo fľaštičke, nekonalo sa žiadne sklamanie. Farbu by som definovala ako tmavofuchsiovú s bordovým nádychom a fialovým shimmerom. Kryje v dvoch vrstvách, lakovanie je bez problémov, konzistencia je taká akurát. Štetec je stredne dlhý, guľatý a mäkký. S podkladovým lakom vydržal 5 dní, bez nich 3 dni (za rovnakej každodenne prevádzky). Nechty pri odlakovávaní nezafarbil. Vrchnáčik je gumenný, vďaka čomu sa dobre drží a navrchu je ozdobený "logom". Ja som za neho dala na BF 8 €, inak toto 15 ml balenie kúpite u nás na Slovensku v e-shope Zahir za 11 € (+/-, niektoré sú drahšie, na niektoré je zľava). Ostatné informácie, prehľad produktov stránka SpaRitual.

This nail polishes with name Drop Dead Gorgeous has beautiful dark-fuchsia colour with wine-colour undertone and violet shimmer. The coverage is in two coats, the application was without problems, the consistency is accurate. The brush is middle-long, round and soft. The hold off was 5 days with base and top coat, 3 days without them. It didn´t dye nails in removing. The lid is from rubber, it´s grat for holding and application. On the top of lid is logo. The price for 15 ml is +/- 11 € in my country.





Keďže farba laku je rovnaká, ako majú jedny z našich Papuliek, tak som hneď jednu odstrihla a využila ju na fotenie. Lak bol fotený (okrem oboch rúk, tam sa večerný modrý podtón trochu stratí) až po troch dňoch, inak to nevyšlo, čo som trochu riskovala, ale ako vidno, je nepoškodený. A keďže to bol jeden z tých dní, kedy svietilo slniečko, tak dnes nechýbajú ani slnečné fotky.

The colour is the same as our snapdragons, so I took one and took pictures :-). I took pictures after three days, I know, it was risk but here is visible a great condition of this nail polish. It was sunny days, so here are also sunny pictures.















Keďže som pri všetkých tých lakoch, čo vlastním, spomenula na lak od NYC, tak som spravila porovnanie.

Here is the comparison with NYC nail polish.


Vedľa seba vo fľaštičke vyzerajú takmer na nerozoznanie, no po nanesení na nechty, spolu s pokožkou, či pozadím, si všimnete, že SpaRitual je viac do fialova a NYC do ružova. O Fashion Ave Fuchsia som písala pred viac ako rokom, preto prižmúrte oči nad kvalitou.

They are almost the same in the bottles but you can see the difference on the nails. The nail polish by NYC is much pink and Sparitual is much violet.





Ná záver ešte jedna samotného laku. S týmto lakom som maximálne spokojná, som z neho nadšená, o čom svedčí aj množstvo fotiek. No ale tak, budem sa opakovať, ono to je jednoduché, lebo takýmto odtieňom u mňa nič nepokazíte. Už len závisí na kvalite laku, čo tento splnil celkom dobre.

And the last photo of itself. It was a good deal, I like it so much. The evidence is a lot of photos.

Pekný deň! / Have a nice day.



11 komentárov:

  1. Já chci taky tak kráááááááááááááásnééé fotky na svém blogu!!!:-D Krásný lak, jen mě se nějak nelíbí ty lahvičky, takové buclaté, hrozné velké = není možné je spotřebovat za celý život:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D :-D :-D keď je fajn počasie, aj ujdú :-D fľaštička sa mi držala horšie, aj ten objem je dosť, ale pre človeka, ktorý nemá takmer 400 lakov je to v pohode :-))) tým, že je to moja obľúbená farba, asi nebudem mať problém ho spotrebovať, to s oranžovým OPI alebo zelenomodrošedým Orly už bude asi väčší problém :-D
      a ďakujem ♥

      Odstrániť
  2. Och krása, krása :)) Líbí se mi víc SpaRitual, tím, že je tmavší a fialovější :) A asi je to jeden z mála alků, ku kterého mi nevadí modrofialový shimmer :) Mně ty klasický laky od nich vydrží 5 dní, třpytivý jdou dolů rychleji, ale to snad všude... Víčko a štětečky na nich mám hrozně ráda a je pravda, že těch 15 ml asi jen tak nespotřebuju, ale zase se to musí brát tak, že je to pro profesionály, ktreý to spotřebují rychleji a menší balení by se jim nevyplatilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja proti nemu nemám nič, hlavne keď mi nenarobí šarapatu pri fotení :-D čo sa týka oboch, páčia sa mi rovnako :o) profesionálom sa to oplatí, to je jasné. no a a s klasickým ešte nemám skúsenosť, takže neviem porovnať

      Odstrániť
  3. Krásnou barvu jsi vybrala, také se mi více líbí SpaRitual. A obouručné fotky se mi líbí taktéž, takže klidně je dávej pořád :) Kytičky se jmenují mám pocit, že Hledíky a já jím říkám Psi :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Hanička :-) no ja dúfam, že to moc nevadí, lebo ešte zopár takých mám nachystaných :-D stále sa to nedá, lebo na takéto fotenie so statívom nemám nervy a fotografa nemám doma zakaždým, keď potrebujem :-)
      áno, kvietky sa tak u vás volajú, Nikol to zo seba hneď vysypala, keď sme si písali a vďaka tomu som zistila, že meno papuľka nie je len naše detské pomenovanie tohto kvietka (keď sa kvietok stlačil, otváral sa ako hladná papuľka, tak sme mu tak hovorili :o)), ale aj jeho skutočné, a teda slovenský názov pre váš hledík :-) ja som to vážne netušila :-D

      Odstrániť
  4. No můžu já ty tvoje fotky milovat ještě víc ?? Nádhera ! Ty "obojruké" :) fotky jsou moc pěkný, doufám, že tě to jen tak nepřejde. :) Lak je moc krásnej. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-D treba si to užiť, kým na pár mesiacov o kvietky prídeme :-D neboj, ešte to chvíľku potrvá, plánujem skúsiť aj nejakú novú koláž, nech je trochu zmena :-)

      Odstrániť
  5. Veľmi pekná farba laku, už po takej túžim. A fotky... Je to príjemný zážitok prezrieť si ich. Veľmi sa mi páčia tie s kvetom. :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.