2. júna 2014

Astor Fashion Studio (200, 231 & 233)


Poviem vám, že po skúsenosti s týmto, inak pekným modrým lakom, ktorý nebol ani po 36 h suchý (nie, nekecám, ešte po 36 hodinách bol mäkký a spravila som do neho ryhu, nehovoriac o tom, aký bol od vlasov a iných otlačkov) a tiež nie veľmi vydareným týmto, som sa do tejto značky nehrnula. Ale keď som Lolitu videla u Romany, tak som ju ihneď chcela a aj som si ju kúpila. Fotila som ju ešte niekedy minulý rok, ale s fotkami som nebola spokojná. Vtedy bolo zamračené a aj pršalo a jej farba bola taká kadejaká. Medzitým som si dokúpila ešte ďalšie dva, nech mu v príspevku nie je smutno a fotky som aj tak prerábala a už to bolo lepšie. Aj keď som na fotenie trafila opäť nie veľmi pekný deň a slnečné fotky nebudú. Aby nebolo toho málo, so zlomeným nechtom na malíčku. Ale čo je dôležité, s normálnym schnutím :-).

Ako som ich tak postavila k sebe, tak mi pripomínali lesné ovocie. Aj keď nie úplne identicky, ale aj napriek tomu som koláž zladila takto :-). Laky majú 6 ml, dobu spotreby 30 mesiacov a za jeden som dala 3,19 €. Štetec je mäkký, tenký a guľatý. Lakovanie bolo trošku s opatrnosťou, čo je na fotkách aj vidno. Laky sú dosť riedke a štetec som musela dobre otrieť, aby mi nestekal tam, kam nemá.

I will tell you that after the experience with this nail polish by Astor, otherwise it was a nice blue nail polish, that wasn´t able to dry even after 36 h (I´m not kidding, that nail polish was soft even after 36 hours and I damaged it with the slots or hair and another imprints) and also with not very successful this nail polish, I stopped a buying of this brand. But when I saw Lolita on Romana´s blog, I wanted it and of course I bought it. I took pictures in the last year but I wasn´t satisfied with photos because of an ugly weather and that pictures had a strange colours. Meanwhile, I bought the next two shades and I took better pictures. Although I caught not great weather again and also I have a broken little finger nail :-D. But photos look better in the comparison with that old.  But what is important, it´s the normal drying :-).

When I saw them together, it reminds me a forrest fruit. Although not completely identical , but nevertheless I did collage with this fruit :-). The volume is 6 ml, usage time is 30 months and prize was 3,19 € / piece. The brush is soft, thin and round . The application was with a bit of caution which is also seen on the photos. The nail polishes are quite thin and I had to wipe brush good.


200 Urban Lolita

Krásne fialový lak, ktorý kryje v dvoch vrstvách, no vydržal jeden deň. Je pravda, že som sa ponáhľala a nepoužila som ani podkladový, ani vrchný, ale aj bez nich je to veľmi málo. Keď už som použila aj spodný a vrchný, vydržal tri dni, tak nech mi nikto nehovorí, že ich použitie nemá žiadny vplyv na výdrž. Vybrala som mu čučoriedky :-).

It´s a beautiful violet nail polish with the coverage in two coats but the hold-off was one day. It´s true, I haven´t a lot of time and I passed a base coat and a top coat but despite of this it´s not much. hen I used base znd top coat, the hold-off was three days. I chose blueberries for this nail polish :-).









231 Majestic Lilac

Je veľmi pekný  purpurový lak, ktorý  kryje v 2 vrstvách. Nájdete v ňom jemný hnedý podtón. Lakovanie bolo pre mňa trochu o nervy. Nie, nelakoval sa zle, len som sa bála zatečenia, lebo keď sa takýto dostane na zakázané miesto, je trochu ťažšie vyčistiť to. Rovnako vydržal tri dni so spodným aj vrchným. Pre tento som vybrala morušu.

It´s a very nice purple nail polish which coverages in two coats. This piece has a soft brown undertone. The application was a little bad for me because I was afraid of the in-leak to forbidden places. Then it´s harder to clean colours like these. I chose for this mulberies :-).









233 Velvet Rose

Fuchsiová farba s výraznejším fialovým podtónom, ktorý na nechtoch zanikol, ale fľaštička zodpovedá farbe. Krátkym nechtom postačí jedna vrstva, na dlhšie radšej dve. Výdrž bola ako v predchádzajúcich prípadoch tri dni. Aj keď nie je celkom malinový, vybrala som mu maliny :-).

This nail polish has fuchsia colour with violet undertnone which I took unsuccessfully. The colour of the bottle it´s real, I couldn´t take it on my nails. The coverage is in one coat for short nails and in two for longer nails. I know it isn´t very similar but I chose for this raspberries :-).









Ja neviem, tou výdržou sa mi zaradili do kategórie Miss Sporty, očakávala som od Astoru asi trochu viac. Všetky tri sú veľmi pekné, ale nejako som zatiaľ nepocítila nutkanie, kúpiť si ďalší. Možno som mala "šťastie" na nejaké slabšie, možno blbá konštalácia hviezd :o). Aj napriek tomu už z posledného popísaného dosť ubudlo... :-)

Ako ste na tom s lakmi od Astor-u vy? A ktorý z týchto vás najviac zaujal?

How do you like nail polishes by Astor? And which of this post did capture you the most?

Pekný večer! / Have a nice evening/day!

12 komentárov:

  1. Všechny barvy jsou krásné. Mě zaujal jeden fialový na instagramu, ale vypadá to, že u nás ten odstín není. Název si nepamatuju :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja po takých odtieňoch siaham už celkom podvedome a aj ich podľa toho domá mám :-D ale mne to nevadí, tieto farby idú u mňa na odbyt :-) to je normálne, že u nás niečo nie je, ja som takto pátrala po jednej paletke tieňov od Maybelline a nikde nič :-/

      Odstrániť
  2. Hezké fotečky jako vždy mě zaujla ten poslední, zatím mám od Astoru dva do mint barvy. Zkoušelajsem zatím jeden a docela držel ale při odlakování zanechal zabarvené nehty trochu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. z týchto trochu zafarbil ten druhý, ale s použitím podkladového to nebolo zase až tak zlé. mňa zase ružový, mala som nejaké ružové obdobie :o) ale fialový za ním veľmi nezaostáva :-)
      ďakujem :-)

      Odstrániť
  3. Ta poslední je nádherná, ale je pravda, že Astor v drogeriích celkem přehlížím :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! je pravda, že aj ja, prvý krát som dobrovoľne k nemu išla pre fialový lak a pre soft sensation :-)

      Odstrániť
  4. Už dlouho jsem si žádný lak z týhle kolekce nekoupila, to bych měla napravit. :D Já jsem blázen do Urban Lolita, to je zkrátka nádhera. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no vidíš, ja som to tam ani nenapísala, veď tú mám vďaka tebe! nečakane... opäť :-))) je krásny, ale akosi som mala také ružové obdobie (až na pár výnimiek) a ten posledný ho trošku prebehol :o)

      Odstrániť
  5. Z týchto troch sa mi najviac páči posledný Velvet Rose. Má sviežu veselú farbu. Mám jediný Astor glitrový 3026, volám ho závoj :-) Ostatné ma tiež lákajú, ale ani jeden nekričí: "mňa musíš mať" :-) Krásne fotky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. závoj, aké milé :-) s tým posledným lakom úplne súhlasím a ďakujem :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.