25. júna 2014

Golden Rose Jolly Jewels (112, 114, 120 & 123)


Keď už som bola v Nitre a uvidela som stánok s kozmetikou Golden Rose, tak som neodolala a hneď som si dva kúpila. Odtieňov bolo požehnane a bolo ťažké si vybrať, rovnako ako keď som si na Beauty Fóre minulý rok vyberala prvé dva a hlavne keď ste blázon ako ja a najradšej by ste mali všetky :o).
Laky majú 10,8 ml, cena 4 eurá, majú guľatý štetec a sú ukryté v hranatej fľaštičke. Lakovala som ich na laky, ktoré som mala akurát na nechtoch, ktoré sa mi k nim hodili ako podklad a všetky ste tu už videli. Všetky Jolly Jewels som lakovala v jednej vrstve. Odlakovávať išli celkom dobre. Vrchný lak netreba, povrch je hladký.

When I was in Nitra and I saw a stand with Golden Rose cosmetics I couldn´t resist and I immediately bought two shades. Here was a lot of shades again and I had a problem to choose. I had the same problem when I bought the previous two in Beauty Forum last year.
The nail polishes have 10,8 ml, the price is 4 €. These nail polishes have a round brush and they are hidden in the square bottle. I applied them on the base nail polishes which I shown here. I applied all shade in one coat. The removing was wihout problems. The top coat isn´t necessary, the surface is smooth.




112 má priesvitný základ s menšími fialovými a strednými striebornými glitrami. Ako podklad som mu vybrala lak Urban Lolita od Astoru.

The shade nr. 112 has a transparent base with smaller violet and middle silver glitters. I chose as base for this shade nail polish Urban Lolita by Astor.











114 má priesvitný základ s tyrkysovými a striebornými glitríkmi a niťkami. Ako podklad som mu vybrala Blizzard Blue od Sally Hansen.

The shade nr. 114 has a transparent base with turquoise and silver glitters and threads. I chose for this shade nail polish by Sally Hansen with name Blizzard Blue.










120 má priesvitný základ s fialovými, striebornými a červenými glitrami. Ako podklad som zvolila Dark Rose od Pupy.

The shade nr. 120 has a transparent base with violer, silver and red glitters. I chose for this shade Dark Rose by PUPA.











123 priesvitný základ s matnými čiernymi a bielymi glitrami a menšími lesklými striebornými trblietkami. Tento dalmatínec išiel so mnou domov bez zaváhania, nakoľko som vtedy kupovala laky z kolekcie Polka dots od Maybelline a tam podobný bol. Tento som mala v dvoch variantoch - v dalatínovskej v kombinácii s podkladom od Gabrielly Salvete a v jarnej a aktuálnej brazílskej (dokonca aj bodky sú ako lopty) s použitím lakov od Essence Viva la Green a Happy.

The shade nr. 123 has a transparent base with matt black and white glitters and shine silver smaller glitters. This one I wanted so much because Maybelline had a similar but I didn´t buy that collection. I did nails with this shade in two variants - coach dog combination with white nail polish by Gabriella Salvete and spring combination with Viva la Green and Happy by Essence.













Ktorá kombinácia sa vám najviac páči a ktorý lak z kolekcie Jollu Jewels vlastníte?

Which combination do you like the most? And which shade do you own?

Pekný deň!/ Have a nice day!


26 komentárov:

  1. 112 a 120 jsou mí favorité, opravdu nádhera a radost pohledět :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) tú fialkovú som brala už len kvôli tomu, že je v takej super kombinácii :-)

      Odstrániť
  2. I absolutely love this collection. All of the polishes have something special. You made some stunning combinations!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. it´s perfect collection of glitter nail polishes ♥. I´m glad you like my combinations :-)

      Odstrániť
  3. jeeej krásne :) hlavne, že sa dajú dobre odlakovať, pretože pri takýchto lakoch je to problém

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, to je príjemný bonus :-) vďaka

      Odstrániť
  4. Vždycky nejsme z těch tvých ultra detailních fotek :D O to se svým foťákem nebudu ani pokoušet :D
    Od Sonidla jsem měla půjčené 3 Jolly Jewels a samotné mi hrozně špatně držely (byl mezi nimi i krémový s glittry, krycí). Což je škoda, protože ty barvy mají krásné :/ Hodně se mi líbí ta 114, na té SH vypadá skvěle, dokonalá na léto :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vždy sa detaily nepodaria, občas sú planéty v zlej konštalácii :-D ale neodpustím si ich :o) mne držali celkom dobre, našťastie. ako samotné by som si netrúfla ich použiť, radšej takto v kombinácii. 114 som vybrala fajn parťáka, táto kombinácia sa páči najviac asi aj mne

      Odstrániť
  5. 112 je naprosto nádherná! Takové laky mám moc ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, fialková je moja srdcovka :-) ďakujem

      Odstrániť
  6. Posledná čierno biela kombinácia sa mi páči, vyzerá to super :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa páči matný vzhľad tých glitríkov. viac sa mi páčila farebná verzia, ale dalmatín je celkom fajn tiež :-) ďakujem

      Odstrániť
  7. První dva se mi líbí hodně, poslední dva nejsou můj styl. Ale pěkně jsi to zkombinovala

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v tej 120 by som ja asi tú fialovú vynechala a dala tam niečo ružové, či koralové, možno keby som mu vybrala svetlejší podklad... ale je pravda, že prvé dva sa mi páčia najviac, potom dalmatín a 120 nakoniec :-) ďakujem

      Odstrániť
  8. Suzinko jaká krása :) když já ty glitrové laky mám tak ráda, ale nesnáším jejich odlakování :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Hanička :-) išli dole celkom dobre, ale tiež glitrové kvôli odlakovávniu veľmi často nepoužívam :-)

      Odstrániť
  9. Laky jsou krásné, jen mi přijde, že hrozně rychle vysychají. Jinak tu poslední kombinaci jse měla taky, mam ji na blogu :)))
    ¨
    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zatiaľ som zmenu nepostrehla, lezú po fľaštičke rovnako, tak snáď to tak ešte vydrží :-) ďakujem

      Odstrániť
  10. <3 <3 <3 ♥ ♥ ♥ Mám něco dodávat ??? :D Nádhera, krásný příspěvek a nad fotkami se ještě teď rozplývám. První mě dostal nejvíc. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D ďakujem ti. vidím, že fialkový má úspech (ako u mňa) :-)

      Odstrániť
  11. tak toto je ze vaauu :) a chvalim aj super pokombinovane, vyslo ti to ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Z tejto kolekcie mám tiež 4 laky, nejaké má aj sestra. Na pohľad sú nádherné! Ale ja ich aj tak najradšej obdivujem vo fľaštičkách a na cudzích nechtoch, mala by som to konečne zmeniť a po roku, čo ich doma mám, prevetrať :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som to takto mala napr. s nude, ale pomaly som si našla k nim cestu a som celkom rada, na kratších nechtoch vyzerajú tak úžasne :-)

      Odstrániť
  13. Krásně nakombinované, líbí se mi všechny 4 tyto laky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) som rada, že zaujali a páčia sa aj moje kombinácie :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.