27. júna 2014

GOSH Nail Lacquer, 541 Gasoline


Ja ani neviem, ako mám začať. Milujem tento úžasný lak. Je tak krásny. A fialový! Na zoznam želaní sa dostal dávnejšie po tom, ako som ho videla u Babs na Facebooku. Kúpila som si ho minulú jar na Beauty Fóre, mala som ho na nechtoch asi 4x a stále nebol tu. Keď som si ho dávala tento týždeň, spravila som mu nové fotky a rozhodla sa, že už je jeho čas. Áno, priznávam sa, že som s ním čakala, kým mi rozkvitne pozadie :-).

How should I start? I love this gorgeous nail polish! It´s so pretty. And violet! When I saw him for the first time on Babs´s Facebook, I added him to my wishlist. I bought him some months later, I used him for four times but blog post still wasn´t written. When I used him this week, I took new pictures and here is the post. Yes, I´m pleading guilty that I waited for the flowery background :-).



Krásny fialový odtieň, s ružovým podtónom, modrými odleskami a shimmerom, ktorý kryje v dvoch vrstvách a rozprávkovo sa lakuje. Na slnku hrá sa na vás trblietajúce sa divadlo a vy u podľahnete. Niekoľko krát v ten deň, ako som sa vybrala na cesty-necesty som odpovedala, čo je to zač, dokonca jedna pani vyhlásila, že sa ide hneď pozrieť do Fann-ka, či ho ešte majú. Mám rada takýto vplyv na ľudí :-D. No ale odmietli by ste túto fialovú krásu? Veľmi často čítam, že fialové laky sú obľúbené, tak verím, že neodmietli. Pre nepravidelných a náhodných čitateľov. cena je 6,50 € za 8 ml a laky majú guľatý mäkký štetec.

This nail polish has a beautiful violet shade with pink undertone, blue reflex and shimmer and a coverage in two coats. The application is fairy-talish. He plays a glitter theater in the sun and you dont´s resist. The price is 6.50 € per 8 ml and brush is round and soft.


Úplne nastavený proti slnku ešte chce presvitať, ale za normálnych okolností a uhla pohľadu postačia tie dve vrstvy. Aspoň teda mne stačili. Mimochodom, ak náhodou vlastníte odtieň Forget-me-not od Catrice, tak je to veľmi dobrý dvojník.

When you look at him against the sun, you want to use the next coat because of a little bit translucend tips, but this really  isn´t necessary. Btw, older nail polish Forget-me-not by Catrice is a pretty dupe of this.




















Hneď po prvom nalakovaní mi bolo jasné, že mi pripomína náš okrasný pupenec. Tak som si počkala, kým rozkvitne a nafotila ho aj s ním. Tento rok som fotky s ním síce opakovala, ale keďže nám práve kvitne, tak to nebol problém :-).

When I used him for the first time, he reminded me Convolus which we have in garden. So I took some pictures with this flower the last year. The lucky is that he blossoms in this time and I could repeat new shots with this flower :-)

Dali by ste sa na neho nahovoriť aj vy?
And what about you and this nail polish?

Pekný deň! / Have a nice day!


12 komentárov:

  1. Krásný kousek :) ani se ti nedivím, že jsi ho musela mít :) přeji pěkný víkend Suzinko :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keď som ho uvidela v regáli, tak som išla hneď po ňom :-D aj tebe pekný víkend a ďakujem :-)

      Odstrániť
  2. to je nádhera :) škoda, že GOSH nemáme u nás :( od GOSH se mi podařilo sehnat jenom jeden, červený a je to naprosto parádní lak :))
    nedávno jsem lakovala podobnou barvičku od Rimmelu, ale byla v ní kapka modré, kdybys měla chuť - můžeš se mrknout :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ktorý máš? Lambadu? Hot Coral? oba tu totiž mám :-D teraz, keď si spomenula ten Rimmel, možno aj jeden z Coctail Colour by mu bol celkom podobný. ďakujem :-)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. it´s my big love :-) I love violet nail polishes and I love GOSH... thank you :-)

      Odstrániť
  4. Tak určitě :)) Je moc krásný :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. verím, že keby sa dalo, aj by si v parfumérii, či drogérke po ňom naživo možno aj očkom hodila :-D ďakujem

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.