13. júna 2014

Gosh Nail Lacquer, 587 Hot Coral



Neviem, nakoľko budete so mnou súhlasiť a nakoľko nie, ale v každom prípade, toto je pre mňa dokonalý červený lak, zo všetkých červených, ktoré vlastním, môj najobľúbenejší. Jednoducho srdcovka. A k tomu GOSH. A jedna z vás ho bude môcť získať. Kedy? To závisí od čísla 300.
Možno sa pýtate, keď je pre mňa dokonalý, prečo tu ešte nebol. Bol. V hromadnom príspevku, odkiaľ som ho zmazala, aby som mu venovala samostatný s veľa fotkami. Objavil sa napr. aj v lienkových nechtoch, kde hral hlavnú úlohu.

This is a perfect red nail polish for me - red colour with right dose of orange undertone. I love it. I wrote about this nail polish a long time ago in a collective post. I deleted it from that post and I´m writing about this shade now. This nail polish played the main role in Ladybug nails. The coverage is on two coats (for short nails in one coat). The brush is soft and round and application is very good.





Nie je to pravý koralový odtieň, neviem, či by som ho nazvala hot, je to jednoducho červená so správnou dávkou oranžovej. Kryje v dvoch vrstvách, pre krátke nechty v dvoch. Štetec je guľatý, mäkký a lakuje sa s ním veľmi dobre. A teraz už fotky...










Gosh má ešte ďalší červený odtieň, ktorý vlastním aj ja a je to Lambada. Písala som o ňom tu. Hoci ho mám rada tiež, tento mám predsa len radšej. A koľkože mám tých červených? Sama neviem, zrejme sa dozviem, keď budem spracúvať TAG, kde ma nominovala Marcelka, ja so si to nevšimla a vďaka Romane, že ma upozornila.

Páči/nepáči?

Pekný piatok!



16 komentárov:

  1. Aaaach, to je ale božská záležitost ! :) Za mě je rozhodně "Hot". :)) Kvůli tobě mám teď chuť na červený lak :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už som myslela, že to tu všetci odignorujú :-D
      ďakujem, ďakujem a prepáč, stáva sa aj mne :-D dnes mal na moje pomery úspech aj na Twitteri :-)

      Odstrániť
    2. No já koukám, že asi všichni zaspali. V pořádku, zrovna jsem dolakovala červenýho Sugar. :D

      Odstrániť
    3. začínam si už na to pomaly zvykať :o)
      aj ja mám pieskový, bledunko modrý :-) taký odtieň, ako je 144 od GS, takže ak bude zajtra príliš horko, budem sa pozerať na nechty :-D

      Odstrániť
    4. U sebe si taky všímám jakéhosi útlumu. :D Šíří se to jako vlna. :D Mmm, ten musí vypadat krásně, písková 144-ka by nebyla špatná !

      Odstrániť
    5. veru nebola, lebo tento je úplne super, možno hodím fotku zatiaľ aspoň na Instagram :-)

      Odstrániť
  2. Ta barva! Na léto se naprosto dokonale hodí,budu se muset po nějakém podobném odstínu mrknout :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) držím palce na love. poradila by som ti nejaký, ale podobný mám len jeden a je to taký lacný, že Sabrina sa volá :-) už som písala aj o ňom

      Odstrániť
  3. Farba krásna, zaujímavá. Pozrela som si aj lienkové video. Peknééé :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem veľmi pekne :-) aj za lienky :-)

      Odstrániť
  4. waaaaaaaau. Tak to je krásny odtieň!!! uplne krásne fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ešte stále je v predaji, ak by si chcela :-) ďakujem, Zuzi

      Odstrániť
  5. Indeed a perfect red shade. Gorgeous swatch!

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.