23. júna 2014

Marie Lluy Nail Polish, 154


Po výletno-folklórnom víkende sa oddýchnutá hlásim s novým príspevkom. Po dnešnej zásielke, ktorá sa ku mne dostala, musí ísť lenivosť a demotivácia bokom. Iba sa sa mi to tu všetko zbytočne kopí a dovádza ma to do zúfalstva :o) V podstate si za to môžem sama a keďže nie som z tých, čo si môžu dovoliť prispievať každý deň, tak to chcelo zobrať papier a spraviť si plán. Začínam lakom, ktorý v počítači suším od jesene minulého roka, ale verte, že sa nájdu aj staršie, ktoré už môžem rovno prelakovať...

Tohto modrého krásavca mi požičala Monika. Už ste z taštičky naplnenej lakmi mali možnosť vidieť OPI, Yes love a Illamasqu. Odtieň by som definovala ako pávia modrá s veľmi jemným shimmerom. Lak je dosť vodový, krytie v prvej vrstve je na obrázku nižšie. Druhá vrstva ale bohato postačila na plné krytie aj pre moju dĺžku nechtov.
Tá farba je tak krásne žiarivá a letná, že si to pýta obliecť si krátke rifle, biele tričko a plátené tenisky a vyjsť si na prechádzku :-).

After a trip-folk weekend I´m rested and I´m coming with a new post. I received a big package with nail polishes today and my laziness and demotivation must go away. The demotivation uselessly enlarges my arrear and then I´m desperate because of this : o) Basically it´s my guilt, I can´t write a post evey day, I had to take the paper and make a plan. I´m coming with nail polish which is in my laptop since the last autumn but believe me, I have also some older which I already can repaint...

This blue good-looker lent me Monika. You have seen OPI, Yes love and Illamasqa from these lent nail polishes. I would define this shade as peacock blue with very fine shimmer. The consistency is quite watery and the coverage in the first coat is in the picture below. But the second coat gives you a full coverage.
This color is so beautiful shiny and summery that it asks you to wear short jeans, white T-shirt and canvas sneakers and go out on a walk :-).












Dúfam, že som potešila všetky milovníky modrých lakov. Ešte bude z týchto požičaných jeden a Moniku budem mať vybavenú :-). A ja si hrdo vyškrtnem prvý príspevkový rest. Ak uvidíte, že na Facebooku pribúdajú v albumoch nové fotky niektorých starých príspevkov, tak je to súčasťou. Chcem mať jednoducho aspoň swatches lakov na poriadku.

I hope I  pleased lovers of blue nail polishes. I have the last indigo nail polish from this group by Monika. Now I can strike down the next rest. I also change some pictures in my gallery on Facebook. I want here nice picture not my old ugly.

Pekný večer! / Have a nice evening!


12 komentárov:

  1. Taková správně chladná modrá - v tom stínu se mi líbí děsně moc. :) Na sluníčku se zase krásně rozzáří, perfektní modrá. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, presne, pre mňa je to ideálna modrá :-) vďaka :-)

      Odstrániť
  2. Moc krásný odstín modré :) takový odstín asi nemám :) řekla bych, že mám tmavší od p2

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vieš, že asi ani ja nemám taký? :-))) buď mám mint, tyrkysové alebo tmavomodré, ale takúto ideálnu modrú som ešte nenašla, budem sa musieť po nej poobzerať. ďakujem :-)

      Odstrániť
  3. jééé, jak nestíhám číst pořádně mé oblíbené blogy, tak jak jsem zahlídla tuhle boží modrou hned jsem musela okamžitě kliknout :-D. Jak vidno z mého posledního postu, moje slabost pro modrou nezná mezí...a tahle Suzi, ta je nádherná fakt, ale značka absolutně neznámá pro mě. Ráda jsem se pokochala krásnými nehty a fotkami, luxus :-D Hm a na sluníčku mi maličko připomíná toho mého OPIčáka, akorát ten má ještě zelené odlesky....prostě tyhle barvy můžu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, je podobný tomu OPI :-) z tých tvojich sa mi ešte páči ten najtmavší. Monika si lak doniesla z Ibizy a už som ho videla aj na balkánskych blogoch. a ďakujem :-)

      Odstrániť
    2. taky mám ráda toho nejtmavšího, to je vyloženě takový na večer a máš pravdu i na ten podzim, já měla vyloženě modré období teď na pozdní jaro a v létě teda spíš ty světlejší odstíny, ten Tvůj je právě dokonalý mořský, strašně se mi líbí i ty malinké nafialovělé odlesky....no jinak teď taky těžce fičím na nudě, což je u mě až s podivem teda :-D, a pak ty červené, což už je asi taky "nuda" :-D....ale už nějaký ten letní koktejl musím začít míchat, no to počasí mi spíš ale evokuje jaro....je tu pořád chladno, asi globální ochlazení...!-). Krásný den Suzi!

      Odstrániť
    3. u nás je celkom pekne a keď tak zahrmí a nič. už by to chcelo polievať záhradu aj prírodou :-D ja som dnes po dlhej dobe vytiahla jeden krásny fialový a nemohla som sa vynadívať a myslím, že podľa pohľadov dnes stretnutých žien, som nebola sama :-) jedna sa aj opýtala a že hneď sa ide pozrieť, či ho ešte majú :o) rada mám takýto vplyv pri výbere lakov :-D a tebe prajem pekný večer :-)

      Odstrániť
  4. modráčik :D a som ho mala na sebe iba raz :D to aj idem napraviť tento týždeň, až som naň zabudla, momentálne je u mňa niekoľkomesačná obsesia všetkým červenolakovacím a nudelakovacím a na ostatné farby úplne zabúdam :) je krásny! a tie tvoje nechtíky, to je radosť obzerať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, aj ja som v poslednej dobe akási nude, červená a ružová :-D mala by si ho veru trochu prevetrať, fešáka, nech nie je smutný v kúte :-))) ďakujem ♥

      Odstrániť
  5. Krásna farba :) To ma nabáda nalakovať si dnes nechty namodro! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja sa práve rozhodujem, ktorý si dám, dnes to bude asi fialovo, nech mám trochu zmenu :o) ďakujem

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.