4. júla 2014

Dermacol Neon Rainbow Nail Polish (01, 09, 11, 14 & 15)


Tento týždeň bol taký nijaký, cítila som sa ako na vode, teplota ma prinútila ľahnúť si, tak si musím týždeň trochu rozveseliť a oživiť niečím pekným farebným. Za obeť som si vybrala týchto päť neonových lakov od Dermacolu, keďže som si všimla, že stojany sú už takmer rozobrané. K štyrom, ktoré mi boli poskytnuté na zrecenzovanie, som si kúpila ešte efektový, aby som zapojila všetkých päť prstov pri kombinácii.

Kolekcia 2014 pozostávala z 11 odtieňov (01 Neon Yellow, 02 Neon Orange, 03 Neon Pink, 09 Neon Poison, 11 Neon Fairy, 12 Neon Love, 13 Neon Barbie, 14 Neon Kiss, 15 Neon Candy, 16 Neon Smile, 17 Neon Kiwi), keďže sa k nej dostávam až teraz, tak už je väčšina odtieňov z drogérií fuč, a v  e-shope nájdete deväť odtieňov :-/. Staré "neonky" s niektorými odtieňmi z týchto si môžete zakúpiť tu.

Veľmi oceňujem mini balenie 5 ml, nakoľko neónové laky veľmi nevyhľadávam, použijem ich zopár krát v lete a tým to končí a tak veľmi na odbyt nejdú (predchádzajúci neónový príspevok tu). Aj napriek malému vrchnáčiku sa mi veľmi dobre lakovalo, k čomu prispel aj mäkký guľatý štetec. Cena 1,49 € nie je tiež závratná a nebol by problém kúpiť si celú kolekciu, ale čo s nimi potom :o). Na vrchnáku je napísané, že laky sú na umelé nechty a na stránke že aj na prírodné, no treba použiť podkladový lak. Ja neviem, ja ho používam tak, či onak, ale ak to malo znamenať, že je vhodný aj na umelé, tak je to napísané tak trochu ako v Kocúrkove :-). Konzistencia lakov je výborná, tak akurát, ani riedke, ani husté. Nerobili bublinky, prázdne miesta a schli do matnejšieho povrchu. O krytí pri jednotlivých lakoch.

I had a really bad week. I had to choose some  cheerful post full of colours and I decided for neon nail polishes by czech brand Dermacol. I received four shades for review and I bought effect nail polish.
The colletion consists of eleven shades (01 Neon Yellow, 02 Neon Orange, 03 Neon Pink, 09 Neon Poison, 11 Neon Fairy, 12 Neon Love, 13 Neon Barbie, 14 Neon Kiss, 15 Neon Candy, 16 Neon Smile, 17 Neon Kiwi).
I like this small  package with volume 5 ml. I use neon nail polishes only in the summer so this is very practical thing (the previous neon post is here in my mother language). The lid is small but the application with it was without problems. The prize 1,49 € is pretty good. The consistency is good and here is no bubbles, no empty spots. The nail polishes have a matt finish and the coverage is bellow at individual shades.

Zloženie / Ingredients:
BUTYL ACETATE, ETHYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ISOPROPYL ALCOHOL, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, FORMALDEHYDE/MELAMINE/TOSYLAMIDE COPOLYMER, STEARALKONIUM HECTORITE, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER, SILICA DIMETHYL SILYLATE, METHOXYISOPROPYL ACETATE, POLYETHYLENE TEREPHTHALATE, ACETONE, STEARALKONIUM BENTONITE, LECITHIN, SILICA SILYLATE, POLYBUTYLENE TEREPHTHALATE, ACRYLATES COPOLYMER, POLYURETHANE-33, POLYURETHANE-11, ETHYLENE/VA COPOLYMER, POLYHYDROXYSTEARIC ACID, +/- CI 77891, CI 15880, CI 77510, CI 42090, CI 15850, CI 77000, CI 45410, CI 60725, CI 19140.



Ako úvod k jednotlivým lakom mix na nechtoch :-)




 01 Neon Yellow

Nachádzal sa aj v minuloročnej kolekcii. Žltá farba zvýrazňovača a potreba bieleho podkladu. Na nechtoch je malíček bez neho a mám na ňom štyri vrstvy a stále presvitajú končeky (!), ostatné nechty sú s bielym podkladom. Bez neho je totiž tá farba taká o ničom, ale s tým treba pri takejto farbe rátať. Ak chcete ten pravý žltý zvýrazňovač, tak bez toho podkladu rozhodne nechty nelakovať. S podkladom bude stačiť jedna vrstva.

This was also in the last year´s collection. The colour of yellow highlight marker and necessity of white base. I used only this shade on the pinkie in four coats (!) and tips was still visible and colour didn´t look very good. I used white nail polish on other nails. If you want true neon yellow colour, you must to use a white base. Then you can use only one coat of neon nail polish n the white base.




bez bieleho podkladu, 2 vrstvy









09 Neon Poison

V prípade zeleného platí to isté, čo som napísala pri predchádzajúcom.

Here is the same as in the previous shade.



bez bieleho podkladu, dve vrstvy









 14 Neon Kiss

Tu už sa dostávame k lepšie kryciemu. Krátkym nechtom by možno postačila aj jedna vrstva. Ja som lakovala dve. Tu som biely podklad použila len na malíčku a ako vidno, rozdiel nie je žiadny, kričal dosť aj bez toho, až ma mrzí, že sa mi nepodarilo dobre zachytiť farbu. Obsahuje kvapku fialovej, no na fotkách vyzerá, že má koralový podtón.

This is the shade with better coverage. The white base isn´t necessary and coverage is in two coats, for short nails maybe in one coat. I used white base on the pinkie but difference wasn´t visible. I couldn´t catch a true colour. This shade contains a drop of violet colour but it looks with coral undertone in the pictures.











15 Neon Candy

V tomto nájdete červené trblietky. Biely podklad tiež netreba, na plné krytie by sa hodili tri vrstvy, ja som dala len dve.

This shade contains a small red glitters. The white base also isn´t necessary. I used two coats but  it could be better three coats for full coverage.











11 Neon Fairy

Trošku som porušila číselnú postupnosť, ale tak chcela som najprv ukázať vo veľkom všetky a až na záver tento, keďže je použitý na všetkých. Má slabunko ružový základ a v ňom neónové fialové a ružové neónové glitre. Na bielom laku mu to rozhodne veľmi pristane :-).

I broke a numeric graduality because I used here all shades. This shade hase a fine pink be which contains a violet and pink neon glitters. I like the most this shade on the white base.










Na záver som chcela z nich spraviť nejaký nail art, ale akosi mi to nevyšlo podľa mojich predstáv a vzniklo niečo takéto :o). Vyzerá to ako od školáčky, ale tak čo už, keď som s tým strávila toľko času.

My idea in head looked different as result. But I gave some time to creating so I add this clumsy to the post :o)



 Poznámka: Ako podklad som použila č. 148 od Gabrielly Salvete.

Note: I used a white nail poish nr. 148 by Gabriella Salvete as a base.


Pekný piatok! / Have a nice Friday!


22 komentárov:

  1. Krása Suzi obdovuji jak sis s tím vyhrála. Krásný fotky a přeji hezký víkend :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď som z toho aj neónovo videla :-D ďakujem, Hanka, aj ja tebe prajem krásny víkend :-)

      Odstrániť
  2. Krásné to máš! Já včera dostala neonovou sadu od OPI, tak se asi trochu inspiruju :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) budem len rada a keď sa podarí zrealizovať, tak budem rada, keď mi pošleš fotku a ja ju pridám do albumu na Facebooku :-)

      Odstrániť
  3. Pastva pre oči :-) úžasné farby. Hurá leto !!! Skvelé Suzi :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Omg, I love them. <3 But you know I adore neon polishes. And your last manicure is just perfect.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. yes, you are lover of neon polishes and I´m glad you like them :-) Thank you ♥

      Odstrániť
  5. Ten zelený je drsný, jak moc svítí :))

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Obdivujem ťa, že sa ti s tým chcelo tak piplať. Najviac sa mi páči asi ten žltý a zelený.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani nehovor :-D pôvodne som to v pláne nemala až takto rozsiahlo, ale nejako ma tie kiki-riki farby obalamutili :-D ďakujem :-)

      Odstrániť
  7. Že mě to nepřekvapuje, že ten žlutý a zelený nekryje... mám žlutý neonový od SpaRitual a taky nekryje. Ne, že by to člověk neuměl nalakovat, ale ta konzistence laku ani neumožňuje udělat silnější vrstvu třeba jako u špatně krycích pastelových barev. Takže jsem moc ráda, že někdo, kdo ty laky dostal, napsal tu pravdu, co jsem si myslela :D
    Jinak mám ten Neon Barbie, růžový s glittry a vypadá podle tipu plně krycí ve 2 vrstvách :) Ten glittrový mě zaujal, ale asi díky krásnému nail artu, jsou úžasné <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ono sa to od nich dalo čakať a tak som automaticky dávala biely podklad, a teda malíček bez neho. na fotkách ten rozdiel až taký viditeľný nie je, ale v reále to kričalo dosť, hlavne tá strata krikľavosti bez podkladu. presne ako píšeš, ono to nejde ani pri svetlunkých pastelových, takže tu je to jasné. preto som bola prekvapená, čo som sa dočítala. veď to nie je nič zlé napísať, že nekryjú a je treba podklad, lebo nie sú jediné, ktoré ho potrebujú v takýchto dvoch odtieňoch, veď inak im nič nechýba a majú fajn vlastnosti, cenu... a s ním sú fakt pravé zvýrazňovače :-)
      Neon Barbie je taká, ako Neon Candy, ale vďaka ružovému základu možno bude kryť v dvoch aj na nechtoch, som na ňu zvedavá, už ju nemali (našťastie, lebo mám len 5 prstov :-D). ten glitrový je vážne pekný a kľudne hocikedy v priebehu roka, tie neónové glitríky to len a len oživia :-)

      Odstrániť
  8. wooow :o they are so bright! Love them! <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I agree! They are totally perfect :-) Thank you ♥

      Odstrániť
  9. Jé, ten poslední mě teda dostal <3 Ten jestli zahlédnu, tak ho beru ! :D A naladila jsi mě na Neon Poison, naposledy jsem ho měla asi někdy loni ( překvapivě :D )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa v minulosti zelený zakúpiť nepodarilo a tak v minulom neónovom príspevku chýbal, tento rok som ho zahliadla, ale keďže prišiel reklamný mail, tak som si povedala, že počkám :-) nakoniec prišla aj zásielka a v nej tento jedovatý zelený a bolo to vyriešené, už mám v zbierke aj zelený :o) ten glitrový je vážne fajn, ešteže ma tam čakal, lebo by som bola zlá :-D

      Odstrániť
  10. Krásně nafoceno :) Překvapivě mě zaujal i ten Candy a to na oranžovou nejsem..:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) obsah trblietok ap. spraví aj u mňa dosť a zrazu sa mi páči odtieň, ktorý veľmi neobľubujem :-)

      Odstrániť
  11. Nádherné neonky :) Krásně nalakované to máš :)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.