16. júla 2014

Dior Vernis, 579 Plaza


Niekto vie, ako ma potešiť, ale že bude potešenie až takéto luxusné, to som netušila (ďakujem :-*). Dostali sa ku mne dva laky od Dior a oba ste už (možno) videli na Instagrame, či Twitteri. Najprv som ich chcela dať do jedného príspevku, ale každý je z iného radu, tak som si to rozmyslela. Dnes sa ale môžete pokochať týmto ružovým. Kto ma pozná, vie, že ružovým, červeným a fialovým lakom u mňa nič nepokazí. Preto som bola farbou veľmi potešená. Pri fotení som sa nechala inšpirovať fľaštičkou a kytičkou a trochu som ich ozdobila bielymi nálepkami, ktoré sa už objavili aj na jeseň v spolupráci s lakom L´Ambre :-).

I got two nail polishes by Dior. You could saw them on my Instagram or Twitter. They are from different collection so I finally decided to make two posts. Today´s choice is this nice pink. I haven´t problem with pink, red or violet nail polish, who knows me, knows this. So I was pleased with this shade. The nails are inspirated by a bottle and flowers because I used white flower stickers which were seen in manicure with the nail polish by L´Ambre :-).



Elegantná hranatá fľaštička má takúto "fintu f". Pod strieborným vrchnákom sa skrýva ešte jeden :-). Bolo to ako keby som objavila Ameriku, lebo na takéto laky som sa v parfumérii ani nepozrela, nieto ešte držala v rukách :-D. Ale lakuje sa s ním dobre, vrúbky nepustia. Štetec je ploský a mäkký, obávam sa, že malým nechtom by trochu narobil problémy, mne na moje väčšie vyhovuje. Dalo sa s ním aj pekne zájsť ku kožičke.
Odtieň Plaza je podobný odtieňu Velvet Rose, má fuchsiovú farbu s lososovým podtónom a ako vidno, pôsobí neónovo. Krytie dá už v prvej vrstve. Výdrž šesť dní (nie, nekecám). Uf, až sa bojím napísať ten zvyšok informácií. Objem 10 ml, cena 27,90 €.

The angular elegant bottle is with a double lid. The brush is a flat and wide, the application is good but girls with small nails could have a little problem with this wide brush. It´s possible reach a cuticle very close.
The shade Plaza is similar to Velvet Rose, it has a fuchsia colour with a salmon undertone and a little bit of neon look. The coverage was in one coat and the hold-off was six days. The volume is 10 ml for 27,90 €.







A teraz prichádza na rad nálepkovanie. Taká dehonestácia! Nálepky na Dior :-D Je to ale menšie zlo, ako keby som sa pokúsila na to niečo ja vytvoriť. Chcela som niečo biele a nálepky alebo vodolepky mi prišli vhod. Nakoniec to teda vyhrali tieto a česť som mu trochu zachránila aspoň tým, že som ich nedala všade...

And here is the nail art with a flower stickers. It´s better way to decorate this nail polish. My hand painting didn´t have to fall out well.










Už som ho mala 3x a 3x obstál rovnako. A tešila som sa z neho zakaždým ako po prvý krát. Veľmi sa mi na rukách páčil. Pre mňa je to dotyk luxusu, lebo som nerátala s tým, že si niekedy niečo takéto dám na nechty a som za to veľmi vďačná. Slnečné fotky nie sú, v ten deň bolo zamračené, dokonca na "obojrukých" fotkách je vidno kvapky dažďa. Ten dúfam dnes nepríde a zostane pekná slnečná streda.

I wore this shade for three times and for the three times held on. I really like him and I´m glad and thankful that I could try so fancy nail polish.

Prajem pekný deň! / Have a nice day!


18 komentárov:

  1. o ten je krasny !!!! absoltne vyuzitelny letny odtien! A pokial ma vydrz, finish, efekt a krytie a myslim ze skvelu vyuzitelnost, tak preco si nepriplatit. ved to je priam taky basic kusok :) si ma normalne nan navnadila :D mnam! idem ho hladat lacnejsie asi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veru je :-) som sa nevedela rozhodnúť, či je krajší tento alebo ten nude :-D oba a basta, tento je farebný, tamten je nude a je to :-) oba, čo mám, rozhodne za tie peniaze stoja, ešte ma nesklamali. a fakt som za ne veľmi vďačná, lebo o takomto niečom sa mi ani nesnívalo :o) daj vedieť, keď bude tvoja misia úspešná :-)

      Odstrániť
  2. Krásný lak ale ta cena, to bych asi nedala. A nálepky se mi náhodou líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Hanka. Ja som práve kvôli cene príspevok stále odkladala :-D

      Odstrániť
  3. Great color and of course a great brand. Love the final result with the stickers!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerá vážne luxusne, nálepkami si to určite nepokazila, aj tak vyzerá super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, je to krásny letný miláčik :-)

      Odstrániť
  5. Joj, ten je krasny.. :) Vidim, ze len same superlativy a tie nalepky su rozkosne, takze ziadna dehonestacia. :) Skoda tej ceny, ale do toho este dorastieme. ;)

    www.danielakurkystyle.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no jo, tak o desať rokov, už ako veľkej tete, keď mi budú stačiť nejaké tri základné farby... :-D ak dovtedy miniem svoj arzenál :-D
      vďaka :-)

      Odstrániť
  6. Ja som mala tiež už aj drahší lak ...teda vlastne ani nie jeden, ale viacero a farbičky boli síce krásne, no výdrž a všetko ostatné boli úplne priemerné...to tie moje šialené nechty na ktorých nič nedrží:)) takže do lakov ma neláka už investovať viac ako 5eur:) ale zas na iné veci sa už nalákať nechám....a tam si to zas vychutnám...verím, že to bol krásny darček od človeka, ktorý proste vie, čím ťa potešiť;) a z príspevku je jasné ako sa tvoje srdiečko roztancovalo, keď si "Diorkom" lakovala:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a máš recht! keď to jednoducho nejde, je to zbytočné, fakt je lepšie určiť si max. hranicu, ktorá potom aspoň tak nebolí. ja ich mám zase veľa a často striedam, takže mi postačia aj obyčajné drogérkové. no radosť bola určite veľká, preveliká a skoro mi oči vypadli :-D toto sa mi nepodarí tak ľahko oplatiť :o)

      Odstrániť
  7. Luxusní dáreček ! Asi každá z nás by jednou chtěla zkusit něco takového a o to větší radost pak je, když si tohle rozbalíš. :)
    Barva je moc krásná a nálepky mu náhodou moc sluší. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to hej :-) a keď sa človek dokáže tešiť s hocijakej maličkosti, tak si vieš predstaviť, aká radosť to je takto :-) ďakujem ti ♥

      Odstrániť
  8. šikulka, myslím, že nálepkami si ho nepokazila:)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.