25. júla 2014

Gabriella Salvete Enamel With Hardener Mix (104, 112, 118 & 145)


Dnešný príspevok bude opäť skôr obrázkový. Bude vyskladaný z odtieňov, ktoré sa už niekde mihli, ale nedostalo sa na ich vlastný príspevok. V snahe urýchliť moje resty som sa rozhodla pre hromadný príspevok týchto štyroch, ktoré majú rovnaké vlastnosti, jeden som si nechala samostatne a ešte stále odkladám "pieskové" príspevky. Priznám sa, nezisťovala som, či sú ešte niektoré v predaji, vo výpredaji ap., regálom s lakmi sa teraz radšej vyhýbam, kým si nespravím poriadky v tých, na ktoré sa ešte nedostalo.

Today will be the next picture post. I decided for a collective post of four shades by Gabriella Salvete. All were used in some posts in the past but they haven´t own posts. I have  a lot of shades which weren´t shown so I decided for this step again. I also have unpublished two collections of sand nail polishes and one single shade by this brand. So hurry up, Suzi! :-)


104 je zlatý, môj najobľúbenejší zlatý lak, ktorý kryje už v prvej vrstve, ja dávam zo zvyku dve. Má zlatý základ obsahuje nekonečne veľa zlatých trblietok a nemôžem si pomôcť, vidím v ňom zelený podtón. Objavil sa vo veľa nail artoch, napr. v sovičkových tu, Skúška ohňom tu, leopardích tu, v staršom nail arte  tu a tu, vo vianočných nail artoch tu, tu a tu a to nie sú všetky. Okrem toho som ho mala aj samostatne, takže vo fľaštičke ho už veľa nezostáva.

104 is gold and my favourite gold nail polish with coverage in one coat but I applied two coats. The gold base with a lot of gold small glitters and I can´t help myself, I see a green undertone. He appeared in many posts like fall owls (here), Catching fire (here), leopard (here), old nail arts (here & here), Christmas nails (here, here & here) and this isn´t all. I also used him a single and his time is shortening. It´s a little bit of him in the bottle.













112 je pávia modrá alebo možno taká morská farba. Krytie je v dvoch vrstvách, má slabé ryhovanie, perleťový s jemným shimmerom, na slnku pôsobí trochu duochromaticky, objavil sa už v jednom príspevku, kde bol kombinovaný s glitrovými lakmi od Essence, no svietia mi tam trojuholníky a zdá sa, že som aj odstránila všetky fotky v zálohe. No bol dôležitou zložkou "pávích" nechtov tu.Tiež mi ho už veľa nezostáva, ale už mám ako náhradu vyhliadnutý Ocean od Gosh alebo Pacific od Barry M. Dokonca som si dávala aj včera a spravila som a spravila som mu veselšie fotky, ako som mala pripravené (vtedy bolo zamračené).

112 is a beautiful peacock or maybe sea-blue colour with coverage in two coats. This shade has a soft rifling, iridescent and soft shimmer. He looks like duochromatic in the sun. I shown him in old post with glitter nail polishes by Essence and I wanted to add a link but only triangles were in the post and I also deleted pictures from my deposit. But he played the main role in Peacock nails (here). I have a little bit of this shade, I´m sad because I really love him. But I have two dupes of this shade on the whishlist - Ocean by Gosh and Pacific by Barry M. I used this beauty colour just yesterday.













118 má krytie v dvoch vrstvách, slabé ryhovanie, je perleťový s jemným shimmerom a obsahuje maličké čierne zrniečka, vďaka čomu nie len len taký obyčajný. Je to chladná strieborná farba ľadovej kráľovnej vhodná na zimu alebo naopak do tropických horúčav. Objavil sa v nail artoch tu a tu.

118 has a coverage in two coats, a soft rifling. It´s iridescent with soft shimmer and he contains a little black grains what does him special. It´s a cold silver colour for Ice queen or for hot weather. You could see him here and here.









145 je oranžovo-červený s hnedým podtónom, ktorý kryje v dvoch vrstvách. Objavil sa v jednom starom príspevku spolu s LOTD a OOTD, ktorý som z dôvodu make-upového dala preč a fotka starých nechtov je tu,  no a potom v jednom omyle v podobe tekvicových nechtov tu, takže už bol najvyšší čas ho publikovať samostatne a spraviť mu dobré meno.

145 is orange-red nail polish with brown undertone which coverages in two coats. I shown him in one old post together with look of the day and outfit of the day (here) but I removed that post because of old ugly make-up. Then I made post, the next fail, with pumpkin design (here). So... It´s time to show better form of this nail polish.












Viem, že zlatý a tyrkysový sú celkom obľúbené, ale aj tak mi môžete napísať, ktorý z týchto sa vám páči najviac, prípadne či niektorý máte.

I know that gold and turquoise are very favourite. But which one you like the most?

Prajem pekný piatok a víkend! / Have a nice Friday and weekend!


12 komentárov:

  1. Moc pěkné barvičky a krásné fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Poslední odstín je skvělý! Doufám, že na něho v naší drogérii narazím jelikož tu bohužel nemáme všechny odstíny :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je z nich najmladší, tak sa možno aj pošťastí, budem držať palce :-) ďakujem!

      Odstrániť
  3. Mňa zaujal ten strieborný. Veľmi zaujímavý…

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, aj tie čierne zrniečka v ňom mu pomáhajú, veľmi pekný metalický odtieň to je, vďaka :-)

      Odstrániť
  4. Krása jako vždy Suzinko :) Zlatý a modrý mám. Akorát, že já mám jiného zlatého favorita a to Sally Hansen Golden-I to je pro mě ta pravá zlatá. Od Gabči mi přijde dožluta. Modrý mám už skoro rok. Kupovala mi ho loni k svátku a ještě nebyl na nehtech :D tak snad to brzy napravím. Ale ten stříbrný mě zaujal musím se po něm podívat ale myslím, že v prodeji není a nebo jsem slepá :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Hanka. mne zase príde do zelena, ale aj tak ho mám najradšej, radšej ako Orly :-) Všetky sú kupované dávnejšie, takže fakt neviem presne ich aktuálny výskyt, ale snáď niekde na neho narazíš :-)

      Odstrániť
  5. Touha po dalších GS rapidně roste. :D Z těchto mám jen 112, ale to dobře víš. No a zlatý se stříbrným vypadají skvěle. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. absťák, čo? :-D A prezradím, že máš aj ten, ktorému bude venovaný ďalší GS príspevok :-) ďakujem ♥

      Odstrániť
  6. nádhera! Všetky sú pekné, ale najviac ma asi dostal ten zlatý :)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.