18. júla 2014

Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 159


Tento lak som si kúpila niekedy na jeseň a vtedy som ho aj hneď prvý krát použila. Zlákala ma jeho farba. Lenže... Ja som ho musela dať dole, lebo akosi veľmi kričal a normálne mi ho moje oči v takom počasí nebrali :-) V jednotlivé ročné obdobia akosi podvedome vyberám určité odtiene a občas, ako to bolo v tomto prípade, mi ho oči na nechtoch odmietali. Takže som ho mala zopár hodín a dala som ho dole. (Jesenné fotky sú s chryzantémami v pozadí.)
Ale prišlo leto a keďže odtieň pôsobí trošku neónovo a moje ruky už mali mierne opálený vzhľad, tak si ho vypýtali teraz. A že mu to teraz veru pristalo :o). Ako s kvietkami, tak s počasím, či s opálenými rukami. Premýšľala som, či nedám nejaké kvietky aj na vrch, ale už nebolo kedy, tak som ho nechala len samotný.

I bought this nail polish sometime in a fall. He captured me with him colour. I used him for the first time a few days ago. But... I prefered another shades in t fall and the colour was too coloured and shiny so I removed him and used fall colour.
But the summer is here and time for this nail polish came. My hands wanted him. And I like him so much on my nail now. I wanted to use some white flower design but I let it be.



Odtieň je oranžovo-červený, možno taký tmavší koralový, tak trochu neónovým vzhľadom a krytím v dvoch vrstvách. Priznám sa, že som mala veru problém farbu zachytiť.

The shade is orange-red, maybe a little darker coral and with neon look. The coverage is in two coats. I have a little problem catched a really colour.













Fakt ten pocit, keď som ho lakovala na jeseň a teraz sa nedá porovnať. Teraz som si ho fakt užila. Ja si teraz aspoň môžem vyškrtnúť ďalší z lakov z koláže, ktoré ešte neboli publikované, no v nej sa objavili.

Vlastníte tento odtieň alebo nie?

Pekný deň!


10 komentárov:

  1. Suzi, to je normálne záhada aký máme z tohto laku rozdielny dojem :-) Som si išla oči vyočiť, či táto tvoja oranžová skoroneónka je sestra tej mojej Gabiky 159... Veď kukni sem: http://veve-nails.blogspot.sk/search/label/Gabriella%20Salvete. Teraz neviem, či to je našim vnímaním farieb, osvetlením, foťákmi, monitormi, alebo fakt to namiešali vo fabrike inak :-) V každom prípade sú obe krásne a všetkými desiatimi súhlasím s tým, že je to vyslovene letná, šťavnatá farba.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no páni, tak to hej! ty ju máš takú viac do červena, ružova, mne ide úplne do oranžova. normálne som sa musela ísť kuknúť na fľaštičku ešte raz :-D ja myslím, že tam hrá úlohu všetko z menovaného :o) svetlo, nastavenia, pozadie, možno im ubehlo nejakého pigmentu... ale je to sila, som si ho dala na necht na nohe a porovnávala :-)))

      Odstrániť
    2. Ešte opravujem ten odkaz, ja som ti tam omylom dala celú moju menovku GS :-) Takže tu: http://veve-nails.blogspot.sk/2013/06/gabriella-salvete-no159.html. Inak by bolo celkom zaujímavé porovnať tie naše dve konkrétne fľaštičky, inak to asi nerozlúskneme :-)

      Odstrániť
    3. neboj, našla som a ešte som si oživila spomienky na niektoré nechtíky :-) ak nezabudneme a ešte bude niekedy stretko, tak ich môžme priniesť a porovnať ich naživo :-)

      Odstrániť
  2. Hmmm dekuji za tip, krasny odstin.
    Naaaadherne fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tenhle mám a opravdu se fotí pěkně na houby. :D No ale je nádherný a mám chuť ho nalakovat :)) jen není čas :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak tak, je to potvora, ale krásna :-) ďakujem.

      Odstrániť
  4. Takže jelikož se fotí na houby, tak ho asi nepotřebuji :D ne vážně já si tyhle barvy nějak moc nevybírám, proto se divím, že jsem thle barvu v stojanu nezahlédla. Opět krásné fotky a přeji hezký zbytek neděle :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D :-D
      mňa farbou práveže zlákal, keby som vedela, ako sa bude fotiť, tak by ma musel možno chvíľu ukecávať :-D a ďakujem, tebe pekný zvyšok nedele :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.