11. júla 2014

GOSH Nail Lacquer, 571 Wild Lilac


Popíjam si tak kávičku, pozerám von oknom, kde je teda oproti včerajšku príšerne sychravo. Trochu sklamanie, keďže sme dnes mali iné plány, ale tak aspoň že včera nám výlet vyšiel. Videli sme široko-ďaleko, ja som nafotila kvietky a motýle, deň sme zavŕšili výdatnou večerou a spokojní sa odplazili domov. Kto včera nevidel na Facebooku, pridávam panorámu z výhliadkovej veže na Poľane (Brestovec, Myjava). Treba kliknúť na obrázok, aby sa fotka zväčšila, lebo nie je zmenšená na šírku blogu.

I´m drinking a coffee and looking out where is overcast. We had a plan to go on the trip but weather isn´t good. But yesterday´s trip was super. We saw far and wide, I took a lot of pictures of flowers and butterflies, then we had a great dinner and tired fell to the bed. Here is one panorama photo, click for bigger picture.


Nie je to tak dávno, čo som tu pridávala jeden fialový od Gosh. Aj keď bol tmavší a trblietavý. Niet sa ale čomu čudovať, fialovej sa nebránim. A už vôbec nie takejto peknej pastelovej. Má v sebe o niečo viac modrého podielu ako Misty Mauve, ale je rovnako pekný. Veď je fialový :-) Keď som sesternici chcela kúpiť ten Misty Mauve, lebo sa jej páčil, nebol už v predaji, hoci to bolo asi tri dni po tom, ako som si ho kúpila ja, no zázrakom bol tento odtieň vypredaný. Tak som zobrala aspoň tento, že je tiež svetlo fialový. Keď som ju odovzdala, bolo mi viac než jasné, že si nájde miesto aj v mojej zbierke. Čo na tom, že už taký odtieň mám, ale nie je od Gosh :o) Chcete vidieť takú koláž, ako som spravila Gabrielle Salvete, aj z Gosh lakov? Uvidíte. Čoskoro.

It´s short time ago when I had here this violet nail polish by Gosh. That was darker and with shimmer. I love violet nail polishes. This shade has more blue part as Misty Mauve but it´s alike pretty.



Milujem ich mäkký guľatý štetec, s ktorým sa fantasticky lakuje. Cena 6,50 € za 8 ml sa mi nezdá nejako závratná, raz za čas ma to nezruinuje, hlavne keď majú napr. akciu 2+1 zdarma alebo -25% na dekoratívku :-).
Ódy na odtieň ani nebudem rozpisovať, kto miluje fialovú, tak vie... Tento fešák kryje v dvoch vrstvách. Neviem, čo viac ešte k tomu napísať, tak snáď konečne fotky :-).

I love their soft round brush with great application. The price is 6,50 € for 8 ml. The coverage is in two coats. And I love their sales 2+1 free or 25% off :-).













Aspoň tými slnečnými fotkami som si trochu rozveselila deň a ja sa asi vrátim ku knihe. Takže dnes to vyzerá na lenivý piatok a ja dúfam, že pri tom zamračenom počasí tu nezaspím :-).

Now I´m going to read book. This day will be lazy day.

Pekný deň prajem! / Have a nice day



16 komentárov:

  1. OMG!!!!! Nádherná fialová!!!!!!!!!!!!!!!!!!:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. žeee? :-D ja som ju jednoducho musela mať doma :-) ďakujem

      Odstrániť
  2. úžasná barva :)) já chci GOSH i u náááás :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kým sa k vám dostane, skús sa pozrieť po Lavender Blossom od NYC, je takmer identický :-) ďakujem

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. nedostatkom slov som dnes trpela pri ňom aj ja :o) ďakujem

      Odstrániť
  4. juuuuu!! Krasny!!! Mas na nem nejaky top coat? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie, to je jeho vlastný lesk, ešte som nemala top coat od Astoru, takže som ho lakovala len samotný :-) ďakujem

      Odstrániť
  5. Ten je tak krásný :) chci ho Gosh taky u nás. Takže jestli si to někdo ze společnosti přečte, tak ať to zváží i k nám do Čech :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja dúfam, že do tretice mi komentár pridá a ráno tu nenájdem všetky tri :-D

      ďakujem, Hanka. no uvidíme časom, ako sa to s dostupnosťou u vás vyvinie, zatiaľ je obmedzená v e-shope, možno sa k vám dostane aj zvyšok

      Odstrániť
  6. To je ale milášek !! :D Překrásný a moc hezký fotky - jak jinak. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) je to krásny miláčik lilavý, to máš pravdu. ak náhradu odporúčam vyššie spomenutý Lavender Blossom od NYC, sú na nerozoznanie :-) ešte ich skúsim nalakovať spolu, ale na IG ani nebolo medzi nimi vidieť rozdiel

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.