9. júla 2014

Marionnaud, 13 Rose aux joues


Teda fakt obrovská dilema, ktorý príspevok dnes budem publikovať, či fialový alebo ružový :-) Ale zvíťazil tento, lebo fialový Gosh tu pred nedávnom, tak ešte nejaké dva dni počká :-). No dobre, k veci, už som prezradila veľa.

Túto žuvačku som si kúpila za asistencie Veroniky pri návšteve Piešťan pri príležitosti Tradičných umeleckých remesiel 2014. Hľadala som nejakého bratríčka k Violet Fabuleux a vybrala som si ružový (k fialovému ružový, k ružovému fialový :-)). V tomto príspevku bude viac fotiek z tieňa, lebo v ňom sa mi páčil viac.
Chvíľu na to, ako som ho dolakovala, som sa vybrala fotiť hortenzie (ďakujem, Romča za tip na ten Astor!). Človek, JA, nikdy nevie, kedy sa mu taký obrázok hodí do koláže alebo niekde inde. (Pôvodne som si myslela, že budem hortenziu vyšívať v sérii kvietkov, ktorú mám rozpracovanú) Nakoniec to pokračovalo fotením kláskov (Suzi objavila čaro manuálneho ostrenia :-D) a keď už som mala na rukách moje obľúbené náramky, nejako sa mi hodili na fotku... Ale nevyšlo to, nedali sa dobre držať, preto taká fotka-mrzáčik :o) Snáď tá gladiátorská na záver kláskom renomé napraví...

Pink or violet? This is a dilema :-) I published a violet a few days ago, so pink and violet nail polish will be in the future.




Opäť som si vybrala studenší odtieň, ktorý skrýva v sebe určitú dávku fialovej. V podstate platí to isté, čo som písala pri staršom bratovi, a to hustejšia konzistencia, objem 6 ml, cena 4,90 € a plochý štetec. A teraz nastáva obrat. Oproti bratovi sa mi tento lakoval výrazne horšie. Aj v tretej vrstve zanechával holé miesta (na fotkách ich nevidno), ale už som to nechala tak a dúfala, že mi nikto nebude mikroskopicky skúmať nechty :-). Výdrž bola o deň dlhšia, tentokrát aj s podkladovým vrchným lakom.

I chose colder shade with a drop of violet. The consistency is thicker, the volume is 6 ml and the prize is 4,90 €. The application wasn´t good. Here was still empty spots. I used two coats and they still were here. But I let it be. I was so nervous, I didn´t had a taste to apply the next coat. The hold-off was three days.











Na záver ešte jedna "gladiátorská" a jedna z hortenzií, ktorú som nafotila :-)

I love this shot which is like from The Gladiator :-).


Pekný deň! / Have a nice day!


8 komentárov:

  1. Krásný odstín :) fotky jako vždy luxusní hlavně mě dostala s tím polem prostě wow :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Hanka. fotka so žitkom musí v lete byť, sa neviem ubrániť a teraz mi to tak pekne vyšlo farebne :-)

      Odstrániť
  2. I mě ta předposlední totálně rozbila !! Ta je tak krásná, že ti ji snad vezmu a hodím si ji na plochu počítače ( a to by byla velká pocta, zrovna si tam totiž trůní pan Odin :D :D )
    Krásný odstín, velmi jemný a příjemný :) Jaký Astor jsi myslela ? Tu Urban Lolitu ??

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-D no ja som po veľmi dlhej dobe dala preč OPI a mám tam motýľa :-) to by teda popri pánovi Odinovi bola veľká pocta ♥
      Astor som myslela ten rýchloschnúci, že som mohla ísť vďaka nemu hneď po nalakovaní fotiť, keďže už bol večer, každá minúta bola vzácna, aby som stihla ešte v pohode svetlo :-)

      Odstrániť
  3. Krásny lak! :) A mne sa tiež veľmi páči predposledná fotka, hneď ma zaujala :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Náherný lak .
    Kde si kúpila prosím ťa tie krásne náramky ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem. náramky sú z New Yorkeru :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.