28. júla 2014

NYC In New York Color Quick Dry Nail Polish, 355 Lavender Blossom


Po víkende k vám prichádzam s fialovým príspevkom. Už ste čosi mali možnosť vidieť na Facebooku a iných sieťach, teraz to budete mať vo veľa a väčších obrázkoch :-).

Na dovolenkovanie na Myjave som si zobrala pre prípad núdze jeden pieskový, tento a k nemu glitrový lak. Pokus s glitrovým nevyšiel, nechty som hneď odlakovala a uchýlila som sa k pieskovému, lebo sme išli na futbal (nakoniec som si na vytvorenie futbalových nechtov nič nebrala), nebolo času a pieskový je najlepšie núdzové východisko. A potom pred odchodom som použila tento samotný, radšej bez glitrového :o) Som rada, že ten, s ktorým som odchádzala mi vydržal päť dní, hlavne z dôvodu, že tam nemám pohodlný priestor na lakovanie.
Lenže bol tu ešte jeden problém. Miesto na fotenie. Doma je také jednoduché vybehnúť na dvor ku kvetinám a cvaknúť. Ale v prostredí až príliš farebného balkóna, piateho poschodia a nejako veľa slnka... :-D Našťastie sa to nakoniec podarilo, našla som správny uhol, nejakú krhličku ako rekvizitu a vďaka Bohu aspoň za bielu stenu zasklenej časti balkóna. S fotkami som bola nakoniec tak spokojná, hlavne s novým pozadím (môj obľúbený pohľad na vežu kostola), že plánované fotenie na záhrade som potom obmedzila už len na fotky s levanduľou, keď už ju má v názve.

Today I´m coming with lilac blog post. You could see some pictures on Facebook or other social media and now it´s with more pictures and bigger pictures.
 
I took one sand nail polish, one glitter nail polish and this one on our vacation. The experiment with glitter nail polish didn´t fall out well, I immediately removed that nails and I used the sand nail polish  because we went to a soccer (I finally didn´t do a soccer nails), I hadn´t a lot of time and sand nail polish is the best for emergency. And in the end, I used this alone, rather without glitter nail polish, before way home :o) I´m glad that one  with which I left home, held for five days, mainly because of no comfortable space for painting here.
But here was another problem. The place for photo shooting. When I´m home, it´s so easy go out into the yard. But here, on the too colored balcony, on the fifth floor and somehow a lot of sun ...:-D Fortunately, I achieved it, I found the right angle, some spout as props and thank God for the white wall of glazed balcony. I was finally very satisfied with photos, especially with the new background (my favorite view from that balcony) and I limited photo shooting in the garden to shots with lavender which is also in the name of this nail polish.




Dosť bolo tých rečí okolo. Odtieň je krásny lilavý. Ak vám pripomína Wild Lilac od GOSH, tak vidíte správne. Štetec je pre mňa ideálny, mäkký a guľatý, lakovanie bezproblémové, krytie v dvoch vrstvách, len potvora bublinkoval. V nádeji, že mi pomôže vrchný lak, som ho pretrela rýchloschnúcim lakom od Astoru a div sa svete, bublinky zmizli. Našťastie, lebo by som bola fakt nešťastná, že by som tohto fešáka musela dať dole kvôli bublinkám nakoľko by ma s bublinkami nikto z domu nedostal :o).

Stop talking about those things. The shade is a beautiful lilac. If it reminds you Wild Lilac by GOSH, you see it properly. The brush is perfect for me, a soft and round, a smooth application, a coverage is in two coats but he makes a bubbles. I hoped that a top coat made it better so I used the fast dry top coat by Astor and yeah, it worked. Fortunately, because I would be really unhappy that if I had to removed him because of the bubbles. I wouldn´t leave home with the bubbles on my nails :o).













Touch the sky and clouds :-)



Musím sa priznať, že si najbližšie plánujem zobrať tam so sebou ďalší NYC a spraviť mu podobné fotky, až sa obávam, že si ich tam zoberiem aj tie ostatné, aby to k sebe ladilo :-).

I have to admit that my plan is taking of the next shade there and make a similar pictures but I fear that I´ll take all remaining there, because I want same style for them :-).

Pekný pondelok prajem! / Have a nice Monday!


10 komentárov:

  1. Tak toto je jeden brutálne krásny odtieň. Krása!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta barvička je nááádherná... Miluju fialovou a tahle mě moc láká,díky:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sme dve, ďakujem a nie je za čo :-D

      Odstrániť
  3. Ohohooo, jakto, že ho nemám ???? :)
    Je krásný a snad mám pocit, že jsem ho u nás i viděla, ale proč jsem si ho nevzala, to mi hlava nebere.
    Nevadí, že mám takových odstínů asi milion, i tenhle mi bude říkat "mami" :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D ďakujem a veľmi sa teším na príspevok a jeho fotky v tvojom podaní ♥

      Odstrániť
  4. Úplná levandulka. Závidím nehty, já už je mám zas šílené, nevím proč vždy přes léto je mám tak hnusné :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som vymenila prostriedok na umývanie riadu za obyčajnú klasickú jar a tak suší sviňa, že sa mi chceli už aj zádery robiť. no nič, s ňou bude umývať môj chlap a ja si kúpim ten predchádzajúci, inak nebudú moje ruky schopné pózovať, v niektorých príspevkoch je aj vidno zhoršený stav, už som mala na to normálne nervy
      a ďakujem :-)

      Odstrániť
  5. Nádherná barva moc ti sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.